Director Financiar Contabil - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Director Financiar Contabil - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Judetean de Urgenta Deva Expira in 2025-01-17
Locatie
Hunedoara
Nivel
Functii de conducere
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:
Document atasat corectat
NR. 38782/19.12.2024 A N U N T Spitalul Judetean de Urgenta Deva cu sediul in Deva, str. 22 Decembrie nr.58 jud. Hunedoara, in conformitate cu OMS 284/2007 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare si desfasurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea functiilor specifice comitetului director din spitalele publice, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de Director financiar contabil in cadrul Comitetului Director (functie de conducere, norma intreaga, perioada determinata).
La concurs/examen se pot inscrie candidatii care indeplinesc, cumulativ, criteriile generale si specifice.
Criteriile generale sunt urmatoarele:
a) au domiciliul stabil in Romania;b) nu au fost condamnati definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
c) au o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;d) nu au varsta de pensionare, conform prevederilor legale in vigoare.
Criteriile specifice sunt urmatoarele:
1. sunt absolventi de invatamant universitar de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta in profil economic;2. au cel putin 2 ani vechime in specialitatea studiilor;
Dosarele de inscrierile se depun la Serviciul RUNOS - secretarul comisiei de concurs , si trebuie sa contina urmatoarele acte:
a) cererea de inscriere; b) copie de pe actul de identitate; c) copie de pe diploma de licenta sau de absolvire, dupa caz; d) curriculum vitae; e) adeverinta care atesta vechimea in munca sau in specialitatea studiilor, dupa caz; f) cazierul judiciar; g) declaratia pe propria raspundere ca nu a desfasurat activitati de politie politica, asa cum este definita prin lege;
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; i) proiectul de specialitate.Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie sa obtina in cadrul concursului/examenului media finala cel putin 7,00, iar la fiecare proba minimum nota 6,00. Media finala a fiecarui candidat se calculeaza cu doua zecimale, ca medie aritmetica a notelor obtinute la probele de evaluare. Pe baza mediilor finale, comisia de concurs stabileste, in ordinea descrescatoare a mediilor, candidatul admis la concurs.
CALENDAR DE DESFASURARE A CONCURSULUI ORGANIZAT PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL
Nr.
Activitati
Data si ora
1
Publicarea anuntului
24.12.2024
2
Depunere dosar
Pana in 17.01.2025 ora 12degdeg
3
Selectie dosare
20.01.2025 ora 10degdeg
4
Afisare rezultate selectie dosare
20.01.2025 ora 14degdeg
5
Depunere contestatii selectia de dosare
21.01.2025 pana la ora 14degdeg
6
Afisare rezultate solutionare contestatii
22.01.2025 ora 10degdeg
7
Test-grila/lucrare scrisa de verificare a cunostintelor din legislatia specifica postului
28.01.2025 ora 10degdeg
8
Afisare rezultate probe scrise
28.01.2025 ora 14degdeg
9
Depunere contestatii proba scrisa
29.01.2025 pana la ora 14degdeg
10
Afisare rezultate solutionare contestatii proba scrisa
30.01.2025 ora 10degdeg
11
Sustinere proiect de specialitate pe o tema din domeniul de activitate al postului
31.01.2025 ora 10degdeg
12
Afisare rezultate sustinere proiect
31.01.2025 ora 14degdeg
13
Depunere contestatii sustinere proiect
03.02.2025 pana la ora 14degdeg
14
Afisare rezultate solutionare contestatii sustinere proiect
04.02.2025 ora 10degdeg
15
Interviu selectie
05.02.2025 ora 10degdeg
16
Afisare rezultate finale
06.02.2025 ora 10degdeg
17
Depunere contestatii rezultat final
07.02.2025 pana la ora 10degdeg
18
Afisare rezultate solutionare contestatii rezultat final
07.02.2025 ora 14degdeg
19
Afisare rezultate finale concurs
10.02.2025 ora 10degdeg
1 Publicarea anuntului 23.12.2024
2 Depunere dosar Pana in 15.01.2025 ora 12degdeg
3 Selectie dosare 17.01.2025 ora 10degdeg
4 Afisare rezultate selectie dosare 17.01.2025 ora 14degdeg
5 Depunere contestatii selectia de dosare 20.01.2025 pana la ora 14degdeg
6 Afisare rezultate solutionare contestatii 21.01.2025 ora 10degdeg
7 Test-grila/lucrare scrisa de verificare a cunostintelor din legislatia specifica postului 22.01.2025 ora 10degdeg
8 Afisare rezultate probe scrise 22.01.2025 ora 14degdeg
9 Depunere contestatii proba scrisa 23.01.2025 pana la ora 14degdeg
10 Afisare rezultate solutionare contestatii proba scrisa 27.01.2025 ora 10degdeg
11 Sustinere proiect de specialitate pe o tema din domeniul de activitate al postului 28.01.2025 ora 10degdeg
12 Afisare rezultate sustinere proiect 28.01.2025 ora 14degdeg
13 Depunere contestatii sustinere proiect 29.01.2025 ora 14degdeg
14 Afisare rezultate solutionare contestatii sustinere proiect 30.01.2025 ora 10degdeg
15 Interviu selectie 31.01.2025 ora 10degdeg
16 Afisare rezultate finale 03.02.2025 ora 10degdeg
17 Depunere contestatii rezultat final 04.02.2025 ora 10degdeg
18 Afisare rezultate solutionare contestatii rezultat final 04.02.2025 ora 14degdeg
19 Afisare rezultate finale concurs 05.02.2025 ora 10degdeg
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICAPENTRU OCUPAREA FUNCTIEI DE DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL
1. Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Legea contabilitatii nr. 82/1991 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. O.M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si locale, cu modificarile si completarile ulterioare.
5. O.G. nr. 119/1999 prividn auditul intern si control financiar-preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
6. H.G.R. nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fara plata si de valori a bunurilor apartinand institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
7. O.M.F.P. nr. 923/2014 privind Normele metodologicec generale referitoare la exercitarea controluilui financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.
8. O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
9. O.G. nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul instituiilor publice, cu completarile si modificarile ulterioare.
10. H.G.R. nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.
11. Ordin nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile ulterioare.
12. O.G. nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
13. Ordinul M.F.P. nr. 1917/2005 privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor puiblice, cu modificarile si completarile ulterioare.
14. Ordin A.P. nr. 1043/2010 privind aprobarea Normelor metodologice pentru eleborarea bugetului de venituri si cheltuieli al spitalului public cu modificarile si completarile ulterioare.
15. Ordinul M.F.P. nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice.
16. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile.
17. Ordinul nr. 414/2006 privind aprobarea reglementarilor contabile specifice domeniului sanitar, cu modificarile si completarile ulterioare.
18. O.M.S.P. nr. 921/2006 pentru stabilirea atributiilor Comitetului Director in cadrul spitalului public.
19. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
20. Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fondurile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
21. Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice.
22. O.U.G. nr. 162/2008 privind transferul ansablului si competente exercitate de MS catre autoritatile administratiei publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.
23. Ordinul 2021/17.12.2013 pentru modificarile si completarile Normelor metodologice privind organizea si conducerea contabilitatii institutiilor publice.
24. Legea nr. 500/2002 privind finantele publice cu modificarile ci completarile ulterioare.
25. Legea 477/2004 privind codul de conduita profesionala a personalului contractual din autoritatile si administratiile publice.
26. Ordinul 3512/2008 privind documentele financiar- contabile.
27. Legea 53/2003 (republicata) CODUL MUNCII din drepturile si obligatiile salariatului. Raspunderea disciplinara; Raspunderea patrimoniala cu modificarile si completarile ulterioare.
28. Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare.
29. HOT. 1609/2006 cu moficarile si completarile ulterioare privind modalitati de tarifare a medicinii legale.
30. H.G. 423/2022 privind aprobarea programelor nationale de sanatate cu modificarile si completarile ulteriaore.
31. Ordinul nr. 1/20ian 2000 cu modificarile si completarile ulterioare, privind modul de finantare a medicinei legale.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.