Sau continua cu adresa de email
T

Director of Client Operations- SDM - Brasov

Companie Verificata

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
TP Romania
Functia Jobului :
Administratie, personal administrativ
Industrie :
IT si telecomunicatii
Locatie :
Brasov
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Manager / nivel executiv
Descriere:

Responsibilitati:

Asigurarea Calitatii si Satisfactia Clientului:

  • este responsabil de asigurarea satisfactiei clientului companiei
  • se asigura ca obiectivele de calitate sunt indeplinite si sa propune un plan de actiune in cazul in care este necesar;
  • se asigura ca politicile si procedurile interne privind calitatea pentru atingerea obiectivelor in domeniul calitatii sunt aplicate si respectate;
  • identifica si sa promoveaza posibilitatile de imbunatatire- bazate pe analize istorice si analize de risc;

Raportare si management operational:

  • sa gestioneze si sa fie responsabil de activitatile proiectelor de care raspunde
  • sa dezvolte bugetele operaționale anuale si sa le transmita catre aprobare Directorului de operatiuni (COO)
  • sa monitorizeze zilnic, saptamanal si lunar performanta operationala fata de obiectivele setate pe costuri si profit operational
  • sa respecte standardele si procedurile interne, astfel incat, sa gestionze operational echipa sa spre performanta, fiind de asemenea responsabil de atingerea nivelului de serviciu stabilit cu fiecare client in parte (Service Level Agreement);
  • sa planifice strategic si sa gestioneze resursele necesare astfel incat sa indeplineasca obiectivele pentru a crește profitabilitatea, productivitatea și eficienta proiectelor din subordine
  • sa analizeze datele financiare privind marja profitului brut/ profitului operational pe echipa (la nivel de proiect) si sa vina cu un plan de actiune in vederea imbunatatirii acestora cand este cazul; analiza datelor se face la intervale de o luna, trimestrial si anual sau ori de cate ori este cerut de COO sau CEO;
  • sa supravegheze activitatile zilnice operationale si nu numai, asigurandu-se de respectarea nivelului de performanta stabilit.
  • sa pregateasca/revizuiasca analize financiare si/sau operationale si raportarea acestora saptamanal si lunar sau ori de cate ori este cerut de catre COO sau CEO
  • sa analizeze si sa propuna noi imbunatatiri proceselor operationale existente
  • sa se asigure ca toti sefii de proiecte sunt informati de obiectivele operationale
  • sa petreaca timp in operatiuni, auditand procedurile curente cu scopul de a monitoriza si imbunatati eficienta proiectelor
  • sa participe la sedintele stabilite de managementului companiei
  • sa propuna si sa implementeze grile de evaluari;
  • sa creeze o schema transparenta si obiectiva de bonusare si sa se asigure de respectarea acesteia de la luna la luna
  • sa respecte procedura de lucru stabilita, putand adauga elemente personale numai cu scopul de a fi atinse obiectivele departamentului intr-o masura cat mai mare;
  • sa imbunatateasca sistemele operationale, procesele si procedurile care vin in sustinerea misiunii companiei- mai exact sa sustina o mai buna raportare catre management, o mai buna circulatie a informatiilor, a proceselor de business precum si planificarii organizationale;
  • sa fie responsabil de integritatea proceselor de resurselor umane inclusiv planul de dezvoltarea carierei, revizuirea salariilor si managementul perforamantei;
  • se asigura ca planurile de Training si modulele de training sunt create pentru toate procesele;
  • sa gestioneze rata de attrition astfel incat sa se asigure de atingerea obiectivelor stabilite impreuna cu managementul companiei;
  • sa ajute la implementarea strategiei companiei pe proiectele din subordine;
Sorry, the image could not be loaded.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Director of Client Operations- SDM - Brasov
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.