Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Diresctor Financiar Contabil - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Targu-Jiu | Contractor
Descriere:

Spitalul Orasenesc Dr. Ghe. Constantinescu, Bumbesti Jiu Expira in 2024-10-29
Locatie
Gorj

Nivel
Functii de conducere

Tip
Temporar

Angajator
Institutii locale

Categorie


Alte functii
Anunt



Spitalul Orasenesc dr. Gheorghe Constantinescu Bumbesti-Jiu cu sediul in oras. Bumbesti-Jiu , strada Zorilor , nr. 1 , jud. Gorj, in conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 954/2017 pentru modificarea anexei la O.M.S. nr. 284/2007 privind aprobarea Metodologiei - cadru de organizare si desfasurare a concursurilor/ examenelor pentru ocuparea functiilor specifice comitetului director din spitalele publice si a Legii nr. 95/2006 reforma in domeniul sanatatii, republicata, organizeaza concurs/examen, pentru ocuparea functiei vacante de director financiar contabil.

La concurs/examen se pot inscrie candidatii care indeplinesc, cumulativ, criteriile generale si specifice.


(1) CRITERII GENERALE:

a) au domiciliul stabil in Romania;

b) nu au fost condamnati definitiv pentru savarsireaune iinfractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de falsori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

c) au o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

d) nu au varsta de pensionare, conform prevederilor legale in vigoare


(2) CRITERII SPECIFICE:

a) sunt absolventi de invatamant universitar de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta in profil economic;

b) au cel putin 2 ani vechime in specialitatea studiilor;


(3) DOSARUL DE INSCRIERE LA CONCURS trebuie sa contina urmatoarele documente:

a) cererea de inscriere;

b)copie de pe actul de identitate;

c)copie de pe diploma de licenta sau de absolvire, dupa caz;

d) curriculum vitae;

e)adeverinta care atesta vechimea in munca sau in specialitatea studiilor, dupa caz;

f)cazierul judiciar;

g)declaratia pe propria raspundere ca nu a desfasurat activitati de politie politica, asa cum este definita prin lege;

h)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de medical de medicina muncii;

i)proiectul de specialitate

j)copie de pe diplomele de studii si alte acte care atesta efectuarea unor specializari, cursuri, stagii, competente/atestate, dupa caz

k) detin certificate de atestare a cunostintelor dobandite in Sistemul European de conturi, precum si de cunoastere a reglementarilor europene in domeniu

l)chitanta de plata a taxei de concurs invaloare de 200 lei (ce se va achita la casieria unitatii)


Dosarul de inscriere se depune la secretarul comisiei de concurs cu cel putin 5 zile lucratoare inainte de data sustinerii concursului, nu mai tarziu de 29.10.2024 ora 14,00.

Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.

Candidatii al caror dosar de inscriere a fost respins pot depune contestatie in celmult 24 de ore de la data comunicarii rezultatului verificarii. Contestatia se solutioneaza in termen de 24 de ore de la data depunerii de catre comisia de solutionare a contestatiilor.

Concursul se organizeaza la sediul Spitalului Orasenesc dr. Gheorghe Constantinescu Bumbesti-Jiu , strada Zorilor , nr. 1 , jud. Gorj si va cuprinde urmatoarele probe de evaluare:

a) test - grila/lucrare scrisa de verificare a cunostintelor din legislatia specifica postului;

b)sustinerea proiectului de specialitate pe o tema din domeniul de activitate al postului;

c)interviul de selectie.

Testul - grila/Lucrarea scrisa de verificare a cunostintelor se desfasoara pe durata a cel mult 3 ore.

Testul - grila/Subiectele pentru lucrarea scrisa se elaboreaza de catre comisia de concurs, pe baza bibliografiei pentru concurs, in ziua probei.


Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie sa obtina in cadrul concursului/examenului media finala cel putin 7,00, iar la fiecare proba minimum nota 6,00. Media finala a fiecarui candidat se calculeaza cu doua zecimale, ca medie aritmetica a notelor obtinute la probele de evaluare.

Pe baza mediilor finale, comisia de concurs stabileste, in ordinea descrescatoare a mediilor, candidatul admis la concurs. La medii finale egale, departajarea candidatilor se face pebaza mediei obtinute la testul - grila/lucrarea scrisa de verificare a cunostintelor, iar la mentinerea egalitatii, pe baza notei obtinute la interviul de selectie.

Candidatii au dreptul sa conteste rezultatul final al concursului/examenului, cu exceptia interviului de selectie, intermen de 24 de ore de la data afisarii. Contestatia se solutioneaza de comisia de solutionare a contestatiilor intermen de 24 de ore de la data depunerii la secretarul comisiei de concurs/examen.

(4) CALENDARUL DE CONCURS:

Nr. crt. Data siora Etapaconcursului/examenului

1. 29.10.2024, ora 14.00 Termen limita de inscriere

2. 30.10.2024, ora 14.00 Verificarea dosarelor candidatilor si afisarea rezultatelor la verificarea dosarelor

3. 31.10.2024, ora 14.00 Depunere contestatiilor la rezultatele verificarii dosarelor

4. 01.11.2024, ora 14.00 Solutionare contestatii si afisarea rezultatelor contestatiilor

5. 05.11.2024, ora 9.00 Sustinerea testului grila/testului de verificare a cunostintelor din legislatia specifica postului

6. 05.11.2024 ora 12,00 Sustinerea proiectului de specialitate pe o tema din cele publicate

7. 05.11.2024ora 14,00 Interviul de selectie, dupa sustinerea proiectului de specialitate

8. 05.11.2024,ora 15.00 Afisarea rezultatelor concursului/examenului

9. 06.11.2024, ora 15.00 Depunere contestatii

10. 07.11.2024, ora 15.00 Solutionare contestatiilor si afisareare zultatelor contestatiilor

11. 08.11.2024, ora 15.00 Afisarea rezultatelor finale


BIBLIOGRAFIE concurs pentru ocuparea functiei de director financiar-contabil la

Spitalul Orasenesc dr. Gheorghe Constantinescu Bumbesti-Jiu


I. DIN DOMENIUL MANAGEMENTULUI SANITAR

1. Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare, Titlul Vll-Spitale;

2. Legea Finantelor Publice nr.500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. Ordinul M.F.P. nr.1792/17.01.2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Legea contabilitatii nr.82/1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice; HG nr.395/2016;

6. Ordonanta Guvernului nr.119/1999 privind controlul intern si controlul financiar- preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;

7. Ordinul M.F.P. nr.923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;

8. Legea nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale;

9. Ordonanta Guvernului nr.81/2003, privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare

10. Legea nr.15/1994 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

11. Ordinul 397/836/2018 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2018 a H.G. nr.140/2018 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2018-2019;

12. HG nr.841/1995 privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

13. Ordinul M.S. nr.1043/2010 privind aprobarea Normelor metodologice de elaborare a bugetului de venituri si cheltuieli la institutiile sanitare finantat din venituri proprii cu modificarile si completarile ulterioare;

14. Ordonanta de Urgenta a Guvernului 90/2017 privind unele masuri fiscal-bugetare, modificarea si completarea unor acte normative si prorogarea unor termene;

15. Ordin MS nr.921/27.07.2006 pentru stabilirea atributiilor comitetului director din cadrul spitalului public, cu modificarile si completarile ulterioare;

16. Ordinul M.F.P. nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;

17. Ordinul M.F.P. nr.2021/2013 actualizat, pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin OMFP 1917/2005;

18. Ordinul M.S. nr.414/2006 pentru aprobarea reglementarilor contabile specifice domeniului sanitar;

19. Ordinul M.F.P. nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare;

20. Ordinul M.S. nr.2634/2015 privind documentele financiar-contabile.

21. Legea nr.53/2003 - Codul muncii ,cu modificarile si completarile ulterioare;

22. Ordinul ministrului finantelor publice nr.2861 / 2006 pentru aprobarea normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor , datoriilor si capitalurilor proprii;

23. Ordinul ministrului finantelor publice nr.501/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea si repartizarea / retragerea creditelor bugetare din bugetul de stat , bugetul asigurarilor sociale de stat , bugetul asigurarilor pentru somaj ,bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate , bugetul Trezoreriei Statului , bugetul Fondului pentru mediu si bugetele locale ,cu modificarile si completarile ulterioare;

24. Ordinul ministrului finantelor publice nr.720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind executia bugetelorde venituri si cheltuieli ale institutiilor publice autonome, institutiilor publice finantate integral sau partial din venituri proprii si activitatilor finantate integral din venituri propria, inclusive a bugetelor creditelor interne,bugetelor creditelor externe,bugetelor fondurilor externe nerambursabile , bugetele fondului de risc si bugetelor privind activitatea de privatizare , gestionate de institutiile publice, indiferent de modalitatea de organizare si finantare a acestora ,cu modificarile si completerile ulterioare;

25. Ordinul ministrului finantelor publice nr.517/2016 pentru aprobarea de procedure aferenteumor modulecare fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare Forexebug;

26. Hotararea Guvernului Romaniei nr.907 / 2016privind etapele de elaborare si continutil -cadrual documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investitii finantate din fonduri publice;

27. Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor , constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici autoritatilor sau institutiilor publice ,cu modificarile si completarile ulterioare;

28. Ordinul ministrulul sanatatii publice nr.914 /2006 pentru aprobarea normelor privind conditiile pe cere trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea obtinerii autorizatiei sanitare de functionare;

29. Ordinul ministrulul sanatatii nr.1043 /2010 privind aprobarea Normelor metodologice pentru elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli al spitalului public;

30. Legea -cadru nr.153 / 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completerile ulterioare;

31. Hotararea Guvernului Romaniei nr.395/2016 actualizata , pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoere le atribuirea contractului de achizitie publica / acordului -cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

32. Hotararea Guvernului Romaniei nr.696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale , a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2021 -2022 cu modificarile si completarile ulterioare.

TEME PROIECT DE SPECIALITATE

Concurs pentru ocuparea functiei de director financiar-contabil la Spitalul Orasenesc dr. Gheorghe Constantinescu Bumbesti-Jiu

1.Imbunatatirea structurii si organizarii spitalului

a) Analiza circuitelor functionale .

b) Analiza structurii pe sectii(clinice,paraclinice,administrative) ;

c) Evaluarea relatiei dintre structurile spitalului si serviciile furnizate ;

d) Dezvoltarea platoului tehnic pentru interventii diagnostice si terapeutice ;

e) Propuneri de imbunatatire a structurii si organizarii spitalului.


2.Schimbarea profilului unui spital cu performante nesatisfacatoare

a) Dezvoltarea unor servicii alternative sau complementare in cadrul spitalului (urgenta,spitalizare de zi,recuperare,reabilitare) ;

b) Transformarea intr-un centru multifunctional de tip ambulatoriu ;

c) Transformareai ntr-un centru medico-social ;

d) Privatizarea unor sectii din cadrul spitalului.


3.Imbunatatirea managementului resurselor umane

a) Evaluarea in adrarii cu personal pe categorii;

b) Evaluarea relatiei dintre structura spitalului si incadrarea cu personal;

c) Evaluarea relatiei dintre serviciile furnizate si incadrarea cu personal ;

d) Metode de crestere a perfoemantei personalului ;

e) Stimularea satisfactiei profesionale a personalului medical.


4.Evaluarea serviciilor de sanatate furnizate de spital

a) Analiza activitatii clinice a spitalului,pe tipuri de servicii furnizate(codificare,colectare,transmitere,validare) ;

b) Analiza fluxurilor de date clinice,pe tipuri de servicii furnizate(codificare , colectare,transmitere,validare) ;

c) Imbunatatirea capacitatii de raspuns a spitalului la nevoile bolnavilor ;

d) Propuneri de imbunatatire a performantei spitalului pe baza analizei activitatii clinice ;


5.Analizei situatiei economico-financiare a spitalului

a) Analiza veniturilor spitalului pe tipuri de servicii ;

b) Analiza cheltuielilor spitalului (pe tipuri ) ;

c) Propuneri de imbunatatire a finantarii spitalului din surse publice si private ;

6.Evaluarea spitalului din punct de vedere al calitatii

a) Calitatea serviciilor ;

b) Calitatea datelor raportate ;

c) Calitatea personalului;

d) Satisfactia pacientilor.

7.Strategia managementului in domeniul achizitiilor

a) Stabilirea necesarului de materiale(medicamente,materiales anitare,alte materiale);

b) Modalitati de achizitie;

c) Evaluarea stocurilor;

d) Indicatori de eficienta a utilizarii stocurilor.

8.Strategia managementului in activitatea de investitii

a) In echipamente;

b) Modernizarea desectii;

c) Extinderi;

d) Reparatii capitale.

9.Fundamentarea bugetului de venituri si cheltuieli in vederea eficientizarii activitatii spitalului

a) Fundamentarea activitatilor ;

b) Determinarea cheltuielilor pe sectii si tipuri de cheltuieli ;

c) Indicatori de eficienta determinati pe baza veniturilor si cheltuielilor spitalului ;

Candidatii aleg una din temele de mai sus si dezvolta un proiect de specialitate, care vizeaza Spitalul Orasenesc dr. Gheorghe Constantinescu Bumbesti-Jiu (intr-un volum de maximum 8-10 pagini tehnoredactate pe calculator cu fonturi de 14 cu spatiere la un rand) si trebuie sa fie depus la dosarul de inscriere.


STRUCTURA PROIECTULUI /LUCRARII DE SPECIALITATE


A. Descrierea situatiei actuale a spitalului;

B. Analiza SWOT a spitalului: puncte forte, puncte slabe, oportunitati si amenintari;

C. Identificarea problemelor critice;

D. Selectionarea unei probleme prioritare cu motivarea alegerii facute;

E. Dezvoltarea planului de management pentru problema prioritara identificata:

1. Scop;

2. Obiective-indicatori;

3. Activitati:

a) Definire;

b) Incadrare in timp - grafic Gantt;

c) Resurse necesare - umane, materiale, financiare;

d) Responsabilitati;

4. Rezultate asteptate;

5. Monitorizare - indicatori;

6. Evaluare - indicatori

Publicatia de concurs, tematica pentru testul-grila/lucrarea scrisa de verificare a cunostintelor si temele pentru proiectul de specialitate se gasesc si pot fi consultate pe site-ul unitatii : www.spitalbumbesti-jiu.ro

Relatii suplimentare se pot obtine la Biroul Resurse Umane, tel: 0353139922 sau la sediul institutiei tel :0253463042.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Diresctor Financiar Contabil - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.