Adaugat:
ECONOMIST DEBUTANT gradatie 2 - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ECONOMIST DEBUTANT gradatie 2 - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Centrul de Transfuzie Sanguina Sibiu Expira in 2024-12-17
Locatie
Sibiu
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:
Document atasat corectat - CTS
Centrul de Transfuzie Sanguina Sibiu, cu sediul in: localitatea Sibiu, B-dul C. Coposu, Nr.2-4, judetulSibiu, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectand prevederile O.U.G. nr. 34/2023, coroborat cu HG nr.115/2023 privind unele masuri fiscal bugetare in domeniul cheltuielilor publice ,pentru consolidare fiscala, combaterea evaizunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene dupa cum urmeaza:
CONCURS
Pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a 1 post vacant,, cu durata timpului de lucru de 8 ore/zi , 40 de ore pe saptamana, corespunzatorfunctiei contractuale de executie :
Economist debutant (S) - gradatie 2 - 1 Post - Compartiment Contabilitate Administrativ
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplinascaconditiileprevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si cerintele specificeprevazute la art. 542 alin.(1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare :
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de ocupare a postului
- Studii superioare in domeniul stiintelor economice: de lunga durata cu diploma de licenta sau studii in sistemul Bologna;
- Cunostinte operare PC
Concursul se va desfasura la sediul CTS Sibiu si consta in trei etape succesive, astfel :
I. Selectiadosarelor de concurs;
II. Proba scrisa;
III. Proba interviu;
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) Curriculum Vitae, model comun european.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Nr.crt. Activitati Data si ora
1. Publicarea anuntului 05.12.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Centrul de Transfuzie Sanguina Sibiu, B-dul C. Coposu,, nr.2-4 05.12.-17.12.2024, ora 14.00
3. Selectiadosarelordecatremembriicomisieideconcurs 17.12.2024, ora 14.00
4. Afisarearezultatelorselectieidosarelor 17.12.2024, ora 15.30
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 18.12.2024, ora 13.00
6. Afisareareazultatuluisolutionariicontestatiilor 18.12.2024, ora 14.00
7. Sustinereaprobeiscrise 23.12.2024, ora 10.00
8. Afisarearezultatuluiprobeiscrise 23.12.2024, ora 14.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 23.12.2024, ora 16.00
10. Afisarearezultatuluisolutionariicontestatiilor 23.12.2024, ora 16.00
11. Sustinereainterviului 30.12.2024, ora 10.00
12. Comunicarearezultatelordupasustinereainterviului 30.12.2024, ora 12.00
13. Depunereacontestatiilorprivindrezultatulinterviului 30.12.2024, ora 14.00
14. Afisareareazultatuluisolutionariicontestatiilor 30.12.2024, ora 16.00
15. Afisarearezultatuluifinalalconcursului 31.12.2024, ora 11.00
Publicarea anuntului
05.12.2024
Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Centrul de Transfuzie Sanguina Sibiu, B-dul C. Coposu,, nr.2-4
05.12.-18.12.2024, ora 14.00
Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs
19.12.2024, ora 14,00
Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor
19.12.2024, ora 14,00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor
20.12.2024, ora 13.00
Afisareareazultatuluisolutionariicontestatiilor
20.12.2024, ora 14.00
Sustinereaprobeiscrise
30.12.2024, ora 10.00
Afisarearezultatuluiprobeiscrise
30.12.2024, ora 14.00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise
31.12.2024, ora 10.00
Afisarearezultatuluisolutionariicontestatiilor
31.12.2024, ora 12.00
Sustinereainterviului
08.01.2024, ora 10.00
Comunicarearezultatelordupasustinereainterviului
08.01.2024, ora 14.00
Depunereacontestatiilorprivindrezultatulinterviului
09.01.2024, ora 10.00
Afisareareazultatuluisolutionariicontestatiilor
09.01.2024, ora 12.00
Afisarearezultatuluifinalalconcursului
09.01.2024, ora 12.00
Pentru fiecare proba a concursului punctajul este de maxim 100 de puncte.
Pentru a fi declaratiadmisi, candidatii trebuie sa obtina la fiecare proba minimum 50 puncte. Promovarea probei scrise este obligatorie pentru sustinerea probei interviu.
Tematicadeconcurs:
1. Organizarea contabilitatiiinstitutiilor publice/planul de conturi pentru institutii publice si instructiunile de aplicare a acestuia;
2. Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
3. Contabilitatea decontarilor cu personalul;
4. Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
5. Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;
6. Operatiunile privind decontarile cu clientii;
7. Conturi la Trezoreria Statului si banci;
8. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
9. Documete justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;
10. Angajarea, lichidarea, ordonantareasi plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea evidentasi raportarea angajamentelor bugetare si legale.
11. Exercitarea controlului financiar preventiv;
12. Achizitia directa, licitatia deschisa silicitatia restransa.
13. Utilizarea si completarea ordinului de plata pentru Trezoreria Statului si a ordinului de plata multiplu electronic.
14. Executia bugetara - principii si clasificatia bugetara.
Bibliografiepentruconcurs :
1. Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 500/2002 a finantelor publice cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordin nr. 2332/2017 privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu
4. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantareasi plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidentasi raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare.
5. Ordin nr. 2876/2019 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatiiinstitutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice siinstructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005;
6. Ordin nr. 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatiiinstitutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice siinstructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr.1917/2005;
7. Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
8. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
9. Legea nr.53/2003-Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarilesi completarile ulterioare;
11. OUG 158/2005 privind concediile siindemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;
12. Ordinul nr.629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice cu modificarilesi completarile ulterioare;
13. Ordinul nr.720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare;
14. Ordin nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug;
15. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;
16. Ordin nr. 56/2020 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind utilizarea si completarea ordinului de plata pentru Trezoreria Statului (OPT) si a ordinului de plata multiplu electronic (OPME), aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 246/2005.
Informatii suplimentare se pot obtine la telefon: 0269235156, la adresa de e-mail: [email protected] si persoana de contact: Eftemie Elena Simona, avand functia de contabilsef.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.