Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Economist debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Sanatate & siguranta
Locatie & Tipul Jobului:
Constanta | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Grupul de Sprijin al Fortelor Navale - Ovidius Expira in 2024-09-27
Locatie
Constanta

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Unitati militare

Categorie


Functie militara
Anunt



A N U N T

UM 02154 Constanta, din cadrul Ministerul Apararii Nationale organizeaza concurs de ocupare a postului vacant de executie de personal civil contractual pe perioada nedeterminata de Economist debutant la Contabilitate si Executie Bugetara in cadrul compartimentului Contabil sef


Concursul se organizeaza pentru postul de Economist Debutant la Contabilitate si Executie Bugetara in cadrul compartimentului Contabil sef din UM 02154 Constanta.

Perioada: nedeterminata

Durata timpului de munca este de 8 ore pe zi si de 40 de ore pe saptamana.


Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt urmatoarele:

- formular de inscriere la concurs;

- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

- copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

- copiile documentelor care atesta nivelul studiilor (diploma + suplimente) si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

- copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverintei este prevazut in anexa nr. 3 din H.G. 1336/28.10.2022.

- certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia si sa contina specificatia ,,clinic sanatos" si ,,nu se afla in evidenta sau sub observatie cu boli cronice, psihice/neuropsihice sau infecto-contagioase", incheind cu fraza: ,,eliberata pentru a-i servi la angajare", in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

- curriculum vitae, model comun european.

- acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate - se completeaza odata cu depunerea dosarului.

Copiile de pe actele prevazute mai sus precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale in vederea verificarii conformitatii cu acestea.

Data limita pana la care se pot depune dosarele de concurs este: 27.09.2024, orele 15.30.

Dosarele de concurs se depun la Punctul de control al sediului U.M. 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, prin microstructura resurse umane in intervalul orar 08.00 - 15.00; Date contact: telefon 0241/667985, int.238,461.


Conditiile generale pentru ocuparea postului sunt:

- detinerea cetateniei romane sau cetateniei unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

- cunoasterea limbii romane, scris si vorbit;

- are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

- detinerea unei stari de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

- indeplinirea conditiilor de studii, si dupa caz, a altor conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

- candidatul sa nu fi fost condamnat/a definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

- candidatul sa nu execute o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.


Conditiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:

1. Studii superioare absolvite cu diploma de licenta emisa de o universitate acreditata in specialitate economica;

2. Fara vechime in specialitatea studiilor

3. Cunostinte de operare pe calculator: utilizarea in conditii bune a tehnicii de calcul, a sistemului de operare Windows, a pachetului Microsoft Office;

4. Nivelul de acces la informatii clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate, in situatia in care va fi declarata ,,ADMIS";

5. Capacitatea de a se adapta a lucra in echipa. analitica si conceptuala, spontaneitate, operativitate in luarea deciziilor, mijlocitor al informarii si pregatirii profesionale, flexibilitate a gandirii, echilibru emotional, stabilitate comportamentala.


Depunerea dosarelor de concurs in perioada 16.09.2024 - 27.09.2024, ora 15.30;

Rezultatul selectiei dosarelor de concurs se afiseaza in data de 01.10.2024 orele 15.30 la sediul UM 02154 Constanta, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi.

Eventuale contestatii privind rezultatul selectiei dosarelor de concurs se depun la sediul UM 02154 Constanta, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, in data de 02.10.2024, in intervalul orar 08.00 - 15.30; persoana de contact: Cpt. SLATINEANU Marin, secretar, telefon 0241/667985, int.238,461.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la selectia dosarelor de concurs se afiseaza la sediul UM 02154 Constanta, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi, sectiunea anunturi in data de 04.10.2024, ora 15.30.


Tipul probelor de concurs, locul, data si ora desfasurarii acestora:

1. Proba scrisa: se desfasoara la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, in data de 07.10.2024, 11.00-14.00;

Rezultatul la proba scrisa se afiseaza in data de 08.10.2024, pana la ora 15.30, la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi;

Eventuale contestatii privind rezultatul probei scrisa se depun la sediul UM 02154, str. str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, in data de 09.10.2024, pana la orele 15.30; persoana de contact: Cpt. SLATINEANU Marin, telefon 0241/667985, int.238,461.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la proba scrisa se afiseaza la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi, in data de 10.10.2024, pana la ora 15.30.

2. Interviul: se desfasoara la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, in data de 14.10.2024, incepand cu ora 10.00 - pana la finalizare.

Rezultatul la interviu se afiseaza in data de 15.10.2024 pana la orele 15.30, la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi.

Eventuale contestatii privind rezultatul interviului se depun la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, in data de 16.10.2024 pana la ora 15.30; Cpt. SLATINEANU Marin, secretar, telefon 0241/667985, int.238,461.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la interviu se afiseaza la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi in data de 17.10.2024, pana la ora 15.30.

3. Rezultatele finale ale concursului se afiseaza la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi in data de 21.10.2024 pana la orele 15.30.


Tematica:

1. Finantarea institutiilor publice. Principii, reguli si responsabilitati. Procesul bugetar. Executia bugetara.

2. Organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice. Planul de conturi general pentru institutiile publice. Forma si continutul situatiilor financiare.

3. Dispozitii generale prevazute in legea contabilitatii. Registrele de contabilitate.

4. Reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice;

5. Norme generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile (aspecte generale, reconstituirea documentelor contabile sustrase sau distruse, pastrarea si arhivarea registrelor de contabilitate si a celorlaltor documente finaciar-contabile, registrele de contabilitate, formele de inregistrare in contabilitate);

6. Organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

7. Contabilitatea generala: inregistrarea sistematica si cronologica, publicarea si pastrarea informatiilor

8. Organizarea si exercitarea controlului financiar preventiv propriu;

9. Constituirea de garantii, raspunderea gestionarilor, predarea-primirea gestiunilor si gestionarea bunurilor

10. Modul de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug


Bibliografia de concurs:

1. Legea nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finantele publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 597 din 13.08.2002;

2. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale.

3. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia;

4. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2021/2013, pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice; Planul de conturi pentru institutii publice si Instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917 din 12.12.2005, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea contabilitatii nr. 82 din 24 decembrie 1991 republicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 454 din 18.06.2008;

6. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;

7. Legea nr. 15 din 24 martie 1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 242 din 31.05.1999;

8. Ordonanta nr. 81 din 28 august 2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice, in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 624 din 31.08.2003;

9. Hotararea Guvernului Romaniei nr. 909 din 29 decembrie 1997 pentru aprobarea Legii nr. 15 din 24 martie 1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 4 din 08.01.1998;

10. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 3471 din 25 noiembrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice;

11. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

12. Ordinul Ministerului Finatelor Publice nr. 923 din 11 iulie 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu

13. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor materiale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 132 din 18.11.1969;

14. Ordinul Ministerului finatelor Publice nr. 517 din 13 aprilie 2016 pentru aprobareav procedurii aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug, cu modificarile si completarile ulterioare;

15. Principalele drepturi, obligatii specifice si interdictii aplicabile personalului civil contractual in Ministerul Apararii Nationale, sursa: https://dgmru.mapn.ro.


Reglementari aplicabile personalului civil contractual in Ministerul Apararii Nationale

Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare:

- Incheierea contractului individual de munca, art. 10-36;

- Executarea contractului individual de munca, art. 37-40;

- Modificarea contractului individual de munca, art. 41-48;

- Suspendarea contractului individual de munca, art. 49-54;

- Incetarea contractului individual de munca, art. 55-81;

- Timpul de munca si de odihna, art. 111-124;

- Concediile, art. 144-158;

- Raspundere disciplinara, art. 247-252.

Obligatiile salariatului privind securitatea si sanatatea in munca si apararea impotriva incendiilor

- Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificarile si completarile ulterioare:

- Reglementari privind securitatea si sanatatea in munca, art. 6-23.

- Legea nr. 307 din 21 iulie 2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare:

- Obligatii privind apararea impotriva incendiilor, art. 19-22.


NOTE:

1. Eventualele contestatii se pot depune dupa selectia dosarelor de concurs si dupa fiecare proba in parte. Rezultatul final al concursului nu se contesta.

2. In cazul modificarii/abrogarii unor acte normative cu cel putin 30 zile inainte de data sustinerii examenului, se considera incluse in tematica actele normative modificatoare/inlocuitoare.


Informatii suplimentare pot fi obtinute la nr. de telefon 0241/667985, int.238,461 sau la sediul Grupul de Sprijin al Fortelor Navale -,,Ovidius" din strada Stefanita Voda, nr 4.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Economist debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.