economist debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
economist debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Institutul National de Cercetare - Dezvoltare Medico - Militara ,,Cantacuzino" (U.M. 02484 Bucuresti) Expira in 2025-01-13
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Unitati militare
Categorie
Functie contractualaAnunt
Postul pentru care se organizeaza concurs este: Economist debutant in Sectia decontari si aprovizionare/Economico-Financiar: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, contract individual de munca pe durata nedeterminata;
Conditiile generale pentru ocuparea posturilor
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt urmatoarele:
a) formular de inscriere la concurs adresat comandantului I.N.C.D.M.M "Cantacuzino"-(disponibil la adresa https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de nastere, a certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor (diploma bacalaureat si/sau dupa caz diploma de licenta de lunga durata sau ciclul I si II Bologna si suplimentele la diplome) si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de I.N.C.D.M.M Cantacuzino;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei ( anexa 3 din H.G. 1336/2022) eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar, aflat in termen de valabilitate;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h)certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate sau a certificatului de securitate, corespunzator fisei postului, in conditiile in care este declarata ,,admisa" la concurs.
Documentele privind identitatea, studiile, cursurile sau specializarile se prezinta si in original in vederea verificarii conformitatii cu acestea.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
Data limita pana la care se pot depune dosarele de inscriere la examen este 13.01.2025, ora 15.30, la secretarul comisiei de concurs, tel. contact:. 021.306.91.00 int. 5221.
Conditii specifice pentru ocuparea unui post vacant de executie de personal civil contractual Economist debutant din cadrul Sectiei decontari si aprovizionare/Economico-Financiar:
1. Studii: Studii superioare economice, absolvite cu diploma de licenta
- specializari : -
- vechime in munca: -
- vechime in specialitatea studiilor: -
2. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: spirit de echipa, bune abilitati de comunicare, creativitate, initiativa, rezistenta la stres, loialitate, integritatea morala, etica profesionala.
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, actualizata;
2. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 146/2002 republicata, privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului;
4. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1235/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 146/2002, privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, aprobata cu modificari prin Legea nr. 201/2003;
5. Decret nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa;
6. Hotararea Guvernului nr. 1198 din 29 septembrie 2022 privind drepturile de transport, pe teritoriul national, ale personalului din institutiile de aparare, ordine publica si securitate nationala, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, actualizat;
8. Hotararea Guvernului nr. 518 din 10 iulie 1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 517 din 13 aprilie 2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare-Forexebug, actualizat;
11. Hotararea nr. 873 din 6 decembrie 2017 privind organizarea si functionarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militara ,,Cantacuzino", cu modificarile si completarile ulterioare.
TEMATICA:
1. Finantarea institutiilor publice;
2. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice. Organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare legale;
3. Cadrul general, principiile si procedurile privind formarea, administrarea, angajarea si utilizarea fondurilor publice;
4. Formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului;
5. Efectuarea operatiunilor de incasari si plati in numerar;
6. Drepturile de transport specifice personalului din institutiile de aparare, ordine publica si securitate nationala;
7. Intocmirea si utilizarea documentelor financiar-contabile;
8. Drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar;
9. Contabilitatea institutiilor publice. Principii de baza ale contabilitatii, particularitati privind organizarea contabilitatii la institutiile publice, reglementari contabile specifice;
10. Functionarea sistemului national de raportare-Forexebug. Proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare-Forexebug;
11. Organizarea si functionarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militara ,,Cantacuzino".
Calendarul de desfasurare a concursului:
1. Depunerea dosarelor de concurs 19.12.2024-13.01.2025, Intervalul orar 08.30-15.30, I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino", Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, la secretarul comisiei-tel.021.30.69.100 int. 5221
2. Selectia dosarelor de concurs 14.01 - 15.01.2024, I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"
3. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de concurs 16.01.2025, I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino", Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, -Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
4. Depunerea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs 17.01.2025, Intervalul orar 08.30-15.30 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino", Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, la secretarul comisiei-tel. 021.30.69.100 int. 5221
5. Solutionarea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs si afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor 20.01.2025, I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"
-Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
6. Desfasurarea primei probe din concurs, proba scrisa 21.01.2025, Intervalul orar 09.00-12.00, I.N.C.D.M.M ,,Cantacuzino", Sala de lectura - Biblioteca
7. Notarea si afisarea rezultatului la proba scrisa 22.01.2025 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino", Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
8. Depunerea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul probei scrise 23.01.2025, Intervalul orar 08.30-15.30, I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino", Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, la secretarul comisiei-tel. 021.30.69.100 int. 5221
9. Solutionarea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul probei scrise si afisarea rezultatelor 27.01.2025, I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino", Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
10. Sustinerea probei interviului 28.01.2025, Incepand cu ora 10.00 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino", Sala de lectura - Biblioteca
11. Notarea interviului si afisarea rezultatului la interviu 29.01.2025 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino", Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
12. Depunerea eventualelor contestatii ale rezultatului interviului 30.01.2025, Intervalul orar 08.30-15.30 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino", Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, la secretarul comisiei-tel. 021.30.69.100 int. 5221
13. Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul interviului si afisarea rezultatului solutionarii acestora 31.01.2025, I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino", Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
14. Comunicarea rezultatelor finale ale concursului 03.02.2025, Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.