economist II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
economist II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Centrul de Ingrijire pentru Persoane Varstnice Arad Expira in 2024-12-13
Locatie
Arad
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Centrul de Ingrijire pentru Persoane Varstnice organizeaza in data de 20.12.2024, ora 11:00, concurs de recrutare in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata, a functiilor de executie vacante, in regim contractual:
1 post economist II
Conditii generale:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europe, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate deplina de exercitiu;
d) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si conditiile de vechime in munca necesare ocuparii postului;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
h) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
Conditii specifice:
post economist II- perioada nedeterminata
Conditii specifice:
- studii superioare economice, cu diploma de licenta
- 6 luni vechime in specialitatea functiei
Calendarul de desfasurare a concursului:
- data limita de depunere a dosarelor de concurs este 13.12.2024, ora 16:00;
- selectia dosarelor de inscriere: in termen de 2 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor: 17.12.2024
- rezultate selectie dosare: in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului prevazut pentru selectia dosarelor de concurs: 18.12.2024;
- proba scrisa - programata in data de 20.12.2024, ora 11:00 la sediul institutiei situat in mun. Arad, Calea Bodrogului nr.2;
- interviu - programat in data de 23.12.2024 la ora 13:00 la sediul institutiei situat in mun. Arad, Calea Bodrogului nr.2;
- Interviul va fi sustinut numai de candidatii care au obtinut la proba scrisa minimum 50 de puncte.
- Notarea probei scrise si a interviului se face in termen de maximum o zi lucratoare de la finalizarea fiecarei probe;
- Rezultatele probei scrise si a interviului se afiseaza in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii fiecarei probe;
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept;
Rezultatele contestatiilor se afiseaza in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor;
Rezultatele finale se afiseaza la sediul institutiei, precum si pe pagina de internet a acesteia, in termen de maximum o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor solutionarii contestatiilor pentru ultima proba.
Proba scrisa consta in redactarea unei lucrari si/sau in rezolvarea unor teste grila din bibliografia si tematica anuntata in prezenta comisiei de concurs, conform Hotararii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formularul de inscriere se pune la dispozitia candidatilor de catre Serviciul Resurse Umane,
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model comun european;
i) certificat de integritate comportamentala.
(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(4) Persoanele cu dizabilitati au dreptul de a participa la concursurile de angajare pentru ocuparea functiilor contractuale pentru care indeplinesc conditiile generale si specifice de participare stabilite in anunt;
(5) Candidatii cu dizabilitati au dreptul de a fi insotiti pe durata probelor de concurs de catre un insotitor sau de catre asistentul personal.
(6) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(7) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
(8) Dosarele se vor depune la sediul institutiei situat in Municipiul Arad, Calea Bodrogului, nr. 2.
Bibliografia
1. Legea nr.273/29.06.2006 a finantelor publice locale , cu modificarile si completarile ulterioare
2. Legea 500/2002 privind finantele publice
3. Legea nr.82/1991 a contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare
4. Legea nr. 53 / 2003 - privind Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice
6. ORDIN nr. 2.861/ 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
7. O.M.F.P. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice si planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. ORDONANTA nr. 119 din 31 august 1999 (*republicata*) privind controlul intern si controlul financiar preventiv
Tematica
-Principii si reguli privind finantele publice
-Principii si reguli privind contabilitatea institutiilor publice, inclusiv planul de conturi si instructiunile de aplicare
-Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, organizarea, evidenta si raportare angajamentelor bugetare si legale
-Organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
-Principii si reguli privind achizitiile publice si procedurile de atribuire
-Controlul intern si controlul financiar preventiv
FISA POSTULUI
Informatii generale privind postul
A. Identificarea postului
1. Denumirea institutiei: CIPV Arad
2. Denumirea postului: ECONOMIST II- Cod COR 263106
3. Relatii cu alte posturi
3.1. Sfera relationala interna:
- relatii ierarhice: de subordonare director, contabil sef
- relatii functionale:medic, consilierul juridic, infirmierele
3.2. Sfera relationala externa:
- relatii cu persoane juridice, private: operatorii economici
B. Cerintele postului
1. Pregatire:
1.1. studii de specialitate - studii universitare
1.2. cursuri/programe de perfectionare/specializare: cursuri de pregatire continua
1.3. limbi straine si nivelul de cunoastere -
1.4. cunostinte de operare/programare pe calculator si nivelul de cunoastere - medii
1.5. alte cunostinte si abilitati: comunicare, intelegatoare, discrete;
1.6. autorizatii speciale pentru exercitarea atributiilor:
2. Experienta:
2.1. vechime in munca - 6 luni
2.2. vechime in specialitate - 6 luni
3. Aptitudini si abilitati necesare: sociabil, comunicativ, organizat, ordonat, empatizare, creativitate;
4. Starea sanatatii : aviz medic medicina muncii
5. Trasaturi psihice si de personalitate:
- Capacitatea buna de comunicare
- Empatia
- Altruism
- Flexibilitate si suport in relatiile cu colegii
- Dorinta de dezvoltare si de a experimenta noi moduri de abordare
- Simt ridicat de responsabilitate
- Initiativa
- Capacitatea de prioritizare a sarcinilor
- Creativitate
- Orientare catre rezultate
C. Conditii specifice postului
1. Locul de munca: birou
2. Programul de lucru:8 ore
3. Deplasari curente: -
4. Incadrarea in conditii de munca:-
5. Riscuri implicate de post: suprasolicitarea psihica
D. Descrierea activitatilor si responsabilitatilor corespunzatoare postului
Face parte din Compartimentul de achizitii, avand atributii specifice compartimentului, intocmeste referatele de necesitate in urma necesarului primit de la sectii, muncitorii de la atelierul de intretinere, compartimentul socio-medical,
Intocmeste notele de fundamentare, referatele de necesitate,comenzile si alte documente justificative legate de cheltuieli bugetare
Intocmeste graficele si pontajul angajatilor, conform condicii de prezenta,
Certifica in privinta realitatii, regularitatii si legalitatii documentele care necesita certificarea potrivit legii.
Calcul lunar al contributiilor de intretinere ale beneficiarilor
Tine evidenta fiselor de contributii ale beneficiarilor;
Urmareste derularea cantitativa a produselor nealimentare (din punct de vedere cantitativ financiar) si in vederea incadrarii in fondurile bugetare si PAA
Face parte din comisia de evaluare a ofertelor in vederea efectuarii achizitiilor publice
Are relatii de colaborare in plan intern cu:
-Compartimentul financiar contabil si cu consilierul juridic, ca membru al comisiei de stabilire a contributiei la intretinerea in centru a beneficiarilor si/sau a apartinatorilor acestora;
Intocmeste orice alte situatii si lucrari din sfera de competenta solicitate de conducatorul unitatii sau de alte institutii abilitate.
Respecta ROF, ROI si codul etic al institutiei.
Asigura confidentialitatea informatiilor.
Face parte din Comisia de inventariere si casare a institutiei
Face parte din Comisia de Control Intern Managerial, denumita CIM, fiind responsabila de actualizarea procedurilor operationale si elaborarea de noi proceduri,conform cu legisltia in vigoare comisiei de control intern managerial si responsabil cu gestionarea riscurilor;
Are atributiuni specifice gestiunii de casierie.
Relatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon: 0257211020.
Afisat la sediul institutiei azi, 29.11.2024 ora 15:00
Secretar comisie concurs: Mihut Maria
DIRECTOR,
Dr. Popa Fira
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.