economist - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
economist - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral Expira in 2025-01-10
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, cu sediul in Constanta, str Mircea cel Batran, nr 127, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacanta, pe perioada nedeterminata de
ECONOMIST
la Serviciului Mecanism economic si Sinteze economice, Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral
( 1 post)
Activitatea profesionala a economistului se va desfasura in cadrul Serviciului Mecanism economic si Sinteze economice, Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, la sediul din Mun.Constanta, str. Mircea cel Batran, nr 127.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de executie, precum si calendarul desfasurarii concursului sunt:
- studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor economice;
- vechime in munca - minim 5 ani
Calendar de desfasurare al concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante, pe perioada nedeterminata, de economist la Serviciului Mecanism economic si Sinteze economice,
Concursul se va desfasura la sediul Administratiei Bazinale de Apa Dobrogea Litoral din strada Mircea cel Batran, nr 127 dupa urmatorul calendar:
- 10.01.2025, ora 16:00 - data limita de depunere a dosarelor de participare la concurs la Serviciul Resurse Umane, Relatii cu Publicul al Administratiei Bazinale de Apa Dobrogea Litoral Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 127;
-13.01.2025, ora 10:00 - selectia dosarelor de concurs;
-14.01.2025, ora 16:00 - termen de afisare rezultate la selectia dosarelor de concurs;
-15.01.2025, ora 14:00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs;
-16.01.2025, ora 16:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatiiile la selectia dosarelor de concurs;
-17.01.2025, ora 09:00 - desfasurare proba scrisa;
-20.01.2024, ora 14.00 - termen de afisare rezultate proba scrisa;
-21.01.2025, ora 16:00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul probei scrise;
-22.01.2025, ora 14:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatiile la rezultatele probei scrise;
- 23.01.2025, ora 9:00 - sustinerea interviului;
- 27.01.2025, ora 14:00 - termen de afisare a rezultatelor privind interviul;
- 28.01.2025, ora 16:00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul interviului;
- 29.01,2025 ora 16:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele interviului;
- 30.01.2025, ora 14:00 - termen de afisare a rezultatelor finale.
Conform art.35 al Hotararii de Guvern nr.1336 din 2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se depun la Departamentul Management Resurse Umane/ Serviciul Resurse Umane sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila. [email protected]
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea si inregistrarea dosarului de concurs, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale conform art. 14 din Hotararea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
Bibliografie si tematica
pentru ocuparea postului de economist in cadrul Serviciului M.E.S.E.
1. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2002 (actualizata) - privind infiintarea Administratiei Nationale "Apele Romane" cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 404/2003.
2. Legea Apelor nr. 107/1996, cu modicarile si completarile ulterioare.
3. Ordin nr. 798/2005 a Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor, privind aprobarea abonamentului-cadru de utilizare/exploatare, cu modicarile si completarile ulterioare.
4. Legea nr. 122/2020, pentru modificarea si completarea Legii Apelor nr. 107/1996, cu modicarile si completarile ulterioare.
5. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 52/2023, pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul apelor.
6. Legea nr. 207/2024, privind aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 52/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul apelor.
7. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul Adminisrativ, cu modicarile si completarile ulterioare.
8. Hotararea nr. 183/2020, privind aprobarea inchirierii unor bunuri imobile proprietate publica a statului, aflate in administrarea Administratiei Nationale ,,Apele Romane", cu modicarile si completarile ulterioare.
Tematica:
1. Statutul de organizare si funtionare al Administratiei Nationale "Apele Romane".
2. Scopul Legii Apelor nr. 107/1996.
3. Obiectivele de mediu pentru corpurile de apa de suprafata si subterane, conform Legii Apelor nr. 107/1996.
4. Mecanismul Economic specific domeniului gospodaririi cantitative si calitative a resurselor de apa.
5. Atributiile ANAR.
6. Obiectul de reglementare al Codului Administrativ OUG 57/2019.
7. Sectiunea a patra - Inchirierea bunurilor proprietate publica.
8. Prevederile OUG 52/2023 si a Legii nr. 207/2024.
Nota: Actele normative se completeaza cu reglementarile legale de modificare a acestora.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Administratiei Bazinale de Apa Dobrogea Litoral din strada Mircea cel Batran, nr. 127, Constanta sau la numarul de telefon 0241/673026, interior 184, persoana de contact: Specialist resurse umane Irina ZDRU - secretar comisie de concurs si comisie de solutionare a contestatiilor.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.