Economist specialist IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Economist specialist IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Clinic Cai Ferate Oradea, judetul Bihor Expira in 2025-01-15
Locatie
Bihor
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Spitalul Clinic C.F. Oradea cu sediul in Oradea Str. Republicii nr.56 , jud. Bihor, organizeaza in baza prevederilor Hotararii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice,
CONCURS
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, a urmatorului post de executie vacant:
* 1(un) post de Economist specialist IA - norma intreaga - Compartiment RUNOS
* Concursul se va desfasura la sediul Spitalului Clinic C.F. Oradea si consta in trei etape successive:
1. Selectia dosarelor.
2. Proba scrisa.
3. Proba interviu.
Conditiile generale de inscriere la cocurs prevazute de art. 15 din H.G. 1336/2022:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs conform O.M.S nr. 1470/2011 actualizat:
- Diploma de licenta - in domeniul economic
- 6 ani si 6 luni vechime in specialitate
Dosarul de inscriere la concurs va cuprinde urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.2
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
n) taxa de inscriere - 50 lei.
Calendarul de desfasurare a concursului :
a) Data limita de depunere a dosarelor: 15.01.2025 ora 14,00
b) Selectia dosarelor de inscriere : 17.01.2025 ora 10,00
c) Proba scrisa : 28.01.2025 ora 10,00
d) Interviu : 31.01.2025 ora 10,00
Comunicarea rezultatelor concursului se face prin afisare la sediul si pe pagina de internet a spitalului in termen de o zi lucratoare de la finalizarea fiecarei probe. Se pot prezenta la urmatoarea etapa a concursului numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor de iscriere, proba scrisa, proba interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie la secretariatul unitatii , in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respexctiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
Candidatii vor fi declarati admisi in functie de punctajul final( media aritmetica a punctajrelor obtinute la proba scrisa si interviu).
Perioada de proba este de 90 de zile calendaristice de la data incheierii contractului individual de munca , conform prevederilor din Codul Muncii.
Dosarele de concurs se depun la Compartiment R.U.N.O.S al unitatii in perioada
23.12.2024 - 15.01.2025 zilnic intre orele 10.00 - 14.00.
Anuntul de concurs, bibliografia si tematica sunt afisate la avizier si pe site-ul unitatii
www. spitalcforadea .ro precum si pe portalul posturi.gov.ro.
Informatiile suplimentare se pot obtine de la serviciul R.U.N.O.S. din cadrul spitalului sau la telefon: 0259/411581 - int. 319.
I. TEMATICA
1. Domeniul de aplicare a Codului Muncii - Principii fundamentale
2. Contractul Individual de Munca.
3. Timpul de munca si timpul de odihna.
4. Timpul de munca potrivit Regulamentului privind timpul de munca , organizarea si efectuarea garzilor in unitatile sanitare publice din sectorul sanitar.
5. Organizarea si efectuarea garzilor in unitati publice din sectorul sanitar.
6. Organizarea si functionarea spitalelor, dispozitii generale.
7. Organizarea si functionarea spitalelor, pe criteriu teritorial.
8. Organizarea si functionarea spitalelor, conducerea spitalelor.
9. Concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor.
10. Formarea profesionala.
11. Regulamentul intern.
12. Salarizarea personalului din unitati sanitare.
13. Familia ocupationala de functii bugetare " Sanatate "
14. Reglementari specifice personalului din sanatate.
15. Concediul si indemnizatia pentru incapacitatea temporara de munca
16. Concediul si indemnizatia de maternitate.
17. Angajarea si promovarea salariatilor din sistemul sanitar.
18. Confidentialitatea si securitatea prelucrarii datelor.
19. Evidenta documentelor
18. Pastrarea documentelor
19. Eliberarea certificatelor si adeverintelor de catre autoritatile centrale si locale.
20. Raspunderea juridica - raspunderea disciplinara
II. BIBLIOGRAFIE
1. Legea nr.53/2003- Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanitar - cu modificari
Titlul - VII -Spitalele
Cap.I-Dispozitii generale, Cap.II - Org. si functionarea spitalelor, Cap.III. Conducerea spitalelor
3. Legea - cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice actualizata.Cap.I, Cap.II, Cap.III, Cap.IV
- Anexa II - Familia ocupationala de functii bugetare"Sanatate si asistenta sociala"
4.Ord.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si
desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante si temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist si chimist din unitatile sanitare publice sau din directiile de sanatate publica, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si de compartiment din unitatile sanitare fara paturi sau din directiile de sanatate publica, respectiv a functiei de farmacist-sef in unitatile sanitare publice cu paturi;
5. H.G nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
6. O.U.G nr. 158 din 17 noiembrie 2005 privind concediile si indemnizatiile
de asigurari de sanatate cu modificari.
7. H.G. nr. 905/2017 privind registrul de evidenta al salariatilor.
8. Legea 544/12.10.2001 privind liberul acces la informatiile de interes
public, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Hotararea nr.123/07.02.2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice de
aplicare a Legii 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes
public, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. H.G nr.781 din 25 iulie 2002- privind protectia informatiilor secrete de serviciu.
11.H.G. nr.250 /1992 - privind concediul de odihna si alte concedii ale
salariatilor din administratia publica din regiile autonome cu specific
deosebit din unitatile bugetare - republicata.
12.Ordinul nr.870/01.07.2004 pentru aprobarea Regulamentului privind
timpul de munca ,organizarea si efectuarea garzilor in unitatile publice
din sectorul sanitar cu modificari si completari ulterioare.
* Cap.I - Timpul de munca
* Cap.II- Organizarea si efectuarea garzilor in unitati publice din sectorul sanitar
* Cap.III- Dispozitii finale
13. Ordinul MS nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si
promovarea in functii, grade si trepte profesionale pentru personalul contractual din
unitatile sanitare publice din sectorul sanitar.
14. Legea nr.16/1996 privind arhivele Nationale, modificata.
15. Ordonanta de Guvern nr.33/2002 privind reglementarea eliberarii certificatelor si
adeverintelor de catre autoritatilor publice centrale silocale modificata.
16. Ordinul nr.1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistenta med.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.