educator (studii medii) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
educator (studii medii) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj Expira in 2024-12-10
Locatie
Gorj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj organizeaza concurs in data de 14.01.2025, ora 10.00 (proba scrisa) si 17.01.2025 (proba de interviu), la cantina din cadrul Complexului de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica pentru adulti ,,Bilteni", din Targu Jiu, strada Dumbrava, nr. 34, pentru ocuparea, pe perioada nedeterminata, a unui post corespunzator unei functii contractuale de executie de educator (studii medii) cu norma intreaga si durata normala a timpului de munca de 40 de ore pe saptamana la Complexul de servicii comunitare pentru copilul in dificultate Tg.Jiu - Apartamentul de tip familial destinat protectiei rezidentiale a copiilor ,,Tineretul" - Rovinari.
Inscrierile la concurs se fac in perioada 27.11.2024 - 10.12.2024 inclusiv, pana la ora 16.30, la sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectiei Copilului Gorj, din Targu Jiu, strada Siretului, nr.24 - Serviciul resurse umane, salarizare, pentru functia publica, prevenire si protectie.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.2 a Hotararii de Guvern nr.1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile cu activitati ce presupun contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupun examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit.e) este prevazut in anexa nr.3 a Hotararii de Guvern nr.1336/2022.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit.b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alineatul anterior se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Certificatul de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre DGASPC Gorj, potrivit legii.
Certificatul de integritate comportamentala poate fi solicitat si de catre DGASPC Gorj, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Dosarele de concurs se depun la Serviciul resurse umane, salarizare, pentru functia publica, prevenire si protectie, la sediul DGASPC Gorj, camera 36, sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica inauntrul termenului prevazut pentru inscrierea la concurs.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la lit.b)-e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
Nerespectarea conditiilor de transmitere a dosarelor de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica, conduce la respingerea candidatului.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut pentru inscrierea la concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Conditii generale de indeplinit de catre candidat pentru ocuparea postului scos la concurs:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu,
persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare.
Conditii specifice de indeplinit de catre candidat pentru ocuparea unui post de educator (studii medii):
a) studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
b) vechime in munca de minim 5 ani.
Concursul se va desfasura in trei etape succesive, dupa cum urmeaza:
1. Etapa de selectie a dosarelor de concurs, pe baza indeplinirii conditiilor generale si specifice de participare la concurs, se va realiza in perioada 11.12.2024 - 12.12.2024 si se va finaliza cu afisarea rezultatului la sediul si pe site-ul institutiei, folosind sintagma "admis" sau "respins", insotita de motivul respingerii dosarului, dupa caz. Contestatiile cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs se depun in maximum o zi lucratoare (24 de ore) de la afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de catre comisia de concurs. Comisia de solutionare a contestatiilor va afisa rezultatul final in termen de maximum o zi lucratoare (24 de ore) de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor;
2. Proba scrisa va fi sustinuta in data de 14.01.2025, ora 10.00, de catre candidatii care au fost declarati "admis" la rezultatul final al selectiei dosarelor de concurs. Rezultatul probei scrise va fi afisat la sediul si pe site-ul institutiei in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei, respectiv pana in data de 15.01.2025 cu precizarea punctajului obtinut si a sintagmei "admis" sau "respins"
3. Proba de interviu va fi sustinuta in data de 17.01.2025, la o ora ce va fi comunicata ulterior finalizarii probei scrise, la momentul afisarii rezultatelor la sediul DGASPC Gorj din Tg.Jiu, strada Siretului, nr.24. Aceasta proba va fi sustinuta exclusiv de catre candidatii care au fost declarati "admis" la rezultatul final de la proba scrisa.
Sunt declarati admisi la proba scrisa si la proba de interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte din maximum 100 de puncte.
Rezultatele probelor de concurs vor fi afisate la sediul si pe site-ul institutiei, cu precizarea punctajului si a sintagmei "admis" sau "respins", precum si ora la care se afiseaza.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la proba scrisa si la proba de interviu, candidatii nemultumiti pot face contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare (24 de ore) de la data afisarii rezultatului, la sediul institutiei.
Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisarea la sediul si pe site-ul institutiei, in maximum o zi lucratoare (24 de ore) de la data expirarii termenului de contestatie.
In situatia in care nu sunt depuse contestatii la proba scrisa, data si ora sustinerii probei de interviu pot fi modificate, la solicitarea candidatilor consemnata in scris si cu acordul comisiei de concurs.
Comunicarea rezultatelor finale ale concursului se face in termen de maximum 3 zile lucratoare de la data sustinerii ultimei probe. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si la proba de interviu.
Se considera "admis" la concurs, candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar de 50 de puncte. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, candidatii aflati in aceasta situatie vor sustine o noua proba de interviu in urma careia comisia de concurs va decide asupra candidatului castigator.
Candidatii nemultumiti de modul de solutionare a contestatiilor se pot adresa instantei de contencios administrativ, in conditiile legii.
Bibliografie pentru educator (studii medii):
1. Hotararea de Guvern. nr.797/2017, pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare si functionare ale serviciilor publice de asistenta sociala si a structurii orientative de personal, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr.272/2004 (r1), privind protectia si promovarea drepturilor copilului, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordinul Ministerului Muncii si Justitiei Sociale nr. 25/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de tip rezidential destinate copiilor din sistemul de protectie speciala - Anexa nr.1.
Relatii suplimentare la telefon 0253212518 sau la camera nr.36 - Serviciul resurse umane, salarizare, pentru functia publica, prevenire si protectie, sediul D.G.A.S.P.C. Gorj, [email protected].
.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.