Secretara / Asistent Manager
Adaugat: Ieri
Euxin Marine Design
Secretara / Asistent Manager
Adaugat: Ieri
Euxin Marine Design
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
-Suport pentru managerii superiori in coordonarea si planificarea activitatilor zilnice;
-Intocmirea si verificarea facturilor emise;
-Intocmirea lunara a rapoartelor privind incasarile si cheltuielile societatii;
-Gestioneaza resursele umane din subordine, resursele materiale si financiare;
-Supravegherea locatiei din punctul de vedere al aspectului, facilitatilor, curateniei si igienei;
-Pontarea, calcularea orelor si realizarea programului personalului;
-Mentinerea unor relatii bune de munca intre colegii din toate departamentele unitatii;
-Primeste, inregistreaza, scaneaza documentele contabile si le distribuie conform procedurilor interne;
-Realizeaza facturile de vânzare catre parteneri;
-Participa la efectuarea perioadica a inventarelor in locatii si realizeaza introducerea acestora in programul de gestiune impreuna cu persoana care se ocupa de achizitii;
-Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt si mediu ale firmei, in limitele respectarii temeiului legal;
-Pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces;
-Administrarea si arhivarea documentelor importante;
-Raspunde de integritatea si de pastrarea confidentialitatii documentelor pe care le gestioneaza;
-Mentinerea unei atmosfere de lucru organizate si productive;
-Asigurarea unei comunicari eficiente intre management si restul echipei;
-Mentine relatia cu anumite institutii, organisme de autorizare/certificare, furnizori de servicii (SSM, medicina muncii, asigurari, emitere bonuri valorice, etc.)
-Gestioneaza apeluri telefonice, e-mailuri, documente la solicitarea Directorului General;
-Preia, transmite, directioneaza si indosariaza, dupa caz, documente din ︁partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redacteaza corespondenta oficiala catre acestia;
-Raspunde de organizarea si efectuarea activitatilor de protocol;
-Raspunde de identificarea si rezolvarea problemelor administrative;
-Realizeaza necesarul de consumabile (rechizite, produse de intretinere curatenie si protocol) si se asigura de achizitionarea si distribuirea acestora;
-Efectueaza si gestioneaza rezervarile de cazare si transport pe durata delegatiilor interne si externe, la solicitarea managerilor de departament, pentru toti angajatii companiei;
-Gestionarea corespondentei si a tuturor activitatilor administrative;
- Mediu de lucru dinamic si prietenos;
- Program de lucru fix, cu echilibru intre viata personala si profesionala;
- Tichete de masa;
- Stabilitatea locului de munca;
- Pachet salarial atractiv;
- Prime de sarbatori legale;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.