Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
B

Expert achizitii publice

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
BIA Human Capital Solutions
Functia Jobului:
Aprovizionare & achizitii
Industrie:
Transport si logistica
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 1430 salarii introduse in Salario: 5.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Senior
Vechime:
6 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.





Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal





Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.


Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.





Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.





In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.





Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.




Cerinte


BIA HCS este in cautarea unei persoane pentru pozitia Expert achizitii publice in cadrul unei importante companii care ofera consultanta in afaceri si management, proiectare si inginerie.



Profil candidat:

Studii superioare in domeniul juridic si/sau tehnic si/sau economic;

Certificat de absolvire program/curs de specializare expert achizitii publice;

Experienta profesionala in domeniul achizitiilor publice de minim 5 ani;

Experienta de minim 5 ani in pregatirea documentatiilor de participare la proceduri de achizitie publica si/sau sectoriala;

Constituie un avantaj experienta in pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contracte de achizitie publica si/sau sectoriala si/sau asistenta acordata autoritatii contractante pe perioada derularii procedurilor de achizitie publica, preferabil inclusiv participarea in calitate de expert cooptat pe langa comisii de evaluare;

Buna cunoastere a legislatiei in domeniul achizitiilor publice si sectoriale din Romania;

Buna cunoastere si abilitati de utilizare a SEAP/SICAP;

Buna cunoastere a limbii engleze;

Abilitati bune de utilizare a pachetului Microsoft Office.


Responsabilitati


Ce vei face:

Analizeaza si selecteaza procedurile de achizitie publicate din domeniile de interes pentru angajator;

Identifica potentiali parteneri si/sau subcontractanti pentru procedurile de achizitie selectate si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date;

Identifica experti conform pozitiilor solicitate in documentatiile de atribuire si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date;

Gestioneaza si pregateste documentele de participare la procedurile de achizitie selectate, conform cerintelor din documentatiile de atribuire si clarificarilor publicate de autoritatile/entitatile contractante si procedurilor interne ale angajatorului;

Gestioneaza procesul de pregatire a documentatiei solicitate a fi prezentate in cadrul procedurii de achizitie, transmiterea/incarcarea acesteia conform prevederilor aplicabile procedurii respective, gestioneaza si participa la pregatirea raspunsurilor la eventuale solicitari de clarificari inaintate de autoritatile/entitatile contractante;

Asigura predarea in bune conditii si la timp a ofertei (preia documentele pregatite de alte parti pe care le incorporeaza in oferta finala, conform instructiunilor / cerintelor din documentatia de atribuire);

Gestioneaza si participa la pregatirea documentatiilor privind remediile si caile de atac in materia atribuirii contractelor de achizitie publica/sectoriala, conform specializarii sale;

Functie de experienta profesionala, poate participa la pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contracte incluse in planul de achizitii in cadrul contractelor de servicii incheiate de angajator, conform specializarii sale;

Functie de experienta profesionala, poate asigura asistenta autoritatii/entitatii contractante pe perioada derularii procedurii de achizitie pana la semnarea contractului;

Functie de experienta profesionala, poate participa in calitate de expert cooptat pe langa comisii de evaluare organizate in cadrul clientilor si/sau angajatorului.


Alte informatii


Ce iti oferim:

Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesional si dinamic;

Posibilitatea de a-ti dezvolta abilitatile in domeniul achizitiilor publice;

Traininguri si programe de dezvoltare personala;

O echipa prietenoasa si sprijinitoare;

Oportunitati de avansare in cadrul companiei.

Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv;

Zile libere suplimentare (zi de nastere, zi de nastere copil/copii, etc);

Tichete de masa, Asigurare medicala;


Salariu


2000 - 2500 EUR


Beneficii




  • Bonus de performanta


  • Abonament medical


  • Training-uri


  • Cursuri


  • Zile libere suplimentare


  • Laptop


  • Telefon mobil


  • Tichete de masa

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Expert achizitii publice
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.