Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
D

EXPERT ACHIZITII PUBLICE

Companie Verificata

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Aplica pe
Companie:
DIM PROJECTS CONSULTING SRL
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 1467 salarii introduse in Salario: 5.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Iasi | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Candidatul ideal

Candidatul Ideal
- studii superioare;
- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice;
- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);
- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;
- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;
- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;
- capacitate de analiza si sinteza a informatiei
- putere de decizie, asumare de responsabilitati.
- experienta profesionala relevanta (intocmire de documentatii de achizitie si derulare proceduri de achizitie servicii, lucrari din domeniul Constructiilor cum ar fi: Constructii Civile, Drumuri si Poduri, Modernizare Drumuri si Poduri, Proiectare si executie apa canal si altele
- constituie real avantaj experienta in realizarea cadrului legal pentru institutii (din partea autoritatii contractante).
- certificat de absolvire a unui curs de Expert Achizitii Publice;
- cunostinte solide de utilizare a platformei SEAP;
- cunoasterea si urmarirea continua a modificarilor legislative in legislatia privind achizitiile publice
- portofoliul de licitatii (proceduri simplificate/licitatii deschise) realizate reprezinta un avantaj;

Descrierea jobului

Descrierea jobului
- identifica anunturile publicate pe Website-urile oficiale (ex:SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice specifice firmei;
- identifica modalitatea de realizare a achizitiilor publice, respectiv prin achizitia directa sau, dupa caz, prin utilizarea uneia dintre procedurile de atribuire: licitatie deschisa, restransa, cererea de oferte, concursul de solutii;
- se asigura ca aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile publice;
- analizeaza conformitatea documentatiei, cerintelor de selectie si elaborarea caietelor de sarcini;
- identifica si evidentiaza critetiile de eligibilitate pentru participarea la licitatiile publice selectate;
- intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice;;
- asigura procesul de derulare al procedurilor specifice de achizitie publica;
- elaborarea solicitarilor de clarificare si formularea raspunsurilor la solicitarilor de clarificare;
- intocmirea contestatiilor daca este cazul;
- intocmirea ofertelor de servicii, bunuri si lucrari pentru Autoritatea Contractanta;
- evaluarea ofertelor de servicii, bunuri si lucrari din partea Autoritatii Contractante;
- comunicarea in relatia cu Autoritatea Contractanta;
- intocmire documente administrative specific;
- managament de proiect si managementul echipei ;
- evaluarea listelor de cantitati -lucrari;
- urmareste actualizarea informatiilor pentru contractele de achizitie publica din portofoliul de interes al companiei, notificarile privind invalidarea unor anunturi;
- urmareste respectarea modalitatilor de desfasurare pentru fiecare din procedurile de atribuire selectate si lansate;
- organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate
- este responsabil de procesul de intocmire a ofertelor (centralizare informatii etc); si asigura suport pana la semnarea contractului;

Beneficii:
 iți oferim toate resursele și toată susținerea să te dezvolti într-o echipă de profesioniști;
 lucrul în cadrul unei echipe cu vastă experiență în consultanta si proiectare;
 financiar : bonus de performanta
 medical: abonament servicii medicale
 dezvoltare : - team-building
- traininguri de specializare
- cursuri de dezvoltare personala
 timp liber : - extra zile de concediu
- evenimente /petreceri de companie
 mediu de lucru plăcut și condiții bune de muncă: birouri /scaune ergonomice, cafea /ceai la birou, telefon mobil.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: EXPERT ACHIZITII PUBLICE
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.