expert debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
expert debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Agentia Nationala de Administrare Fiscala Expira in 2024-12-12
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Agentia Nationala de Administrare Fiscala
organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a postului contractual de executie vacant, de:
expert debutant (1 post) in cadrul Directiei generale de investitii, achizitii publice si servicii interne - Serviciul gestionare patrimoniu si registratura - Compartimentul registratura
A. Organizarea concursului
Concursul va avea loc la sediul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala din strada Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti si va consta in sustinerea unei probe scrise si a unui interviu, dupa cum urmeaza:
- 12.12.2024, ora 17.00 termenul limita pentru depunerea dosarelor;
- 19.12.2024, ora 10.00 - proba scrisa;
- 24.12.2024, ora 10.00 - interviul.
Postul este cu norma intreaga, durata normala a timpului de lucru fiind de 8h/zi, respectiv 40h/saptamana.
Calendarul integral al desfasurarii concursului/examenului:
1. Inscrierea la concurs se va face in perioada 29.11 - 12.12.2024;
2. Selectia dosarelor va avea loc in perioada 13 - 16.12.2024;
3. Rezultatul selectiei dosarelor se va afisa in data de 16.12.2024;
4. Contestatiile pentru selectia dosarelor se pot depune in data de 17.12.2024;
5. Rezultatul solutionarii contestatiilor pentru selectia dosarelor se va afisa in data 18.12.2024;
6. Proba scrisa va avea loc in data de 19.12.2024, ora 10.00;
7. Rezultatul probei scrise se va afisa in data de 19.12.2024;
8. Contestatiile pentru proba scrisa se pot depune in data de 20.12.2024;
9. Rezultatul solutionarii contestatiilor se va afisa in data de 23.12.2024;
10. Interviul va avea loc in data de 24.12.2024, ora 10.00;
11. Rezultatul interviului se va afisa in data de 24.12.2024;
12. Contestatiile pentru interviu se pot depune in data de 30.12.2024
13. Rezultatul solutionarii contestatiilor pentru interviu va fi afisat in data de 31.12.2024;
14. Rezultatul final se va afisa in data de 31.12.2024.
Informatii suplimentare cu privire la locul si ora de desfasurare a probelor scrise si de interviu vor fi publicate pe parcursul perioadei de concurs, utilizand aceleasi mijloace de comunicare ca si prezentul anunt.
B. Conditii de ocupare a postului:
Pentru a ocupa un post vacant o persoana trebuie sa indeplinesca conditiile prevazute de Legea 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si conditiile specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare dupa cum urmeaza:
I. Conditii generale:
a) sa aiba cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) sa cunoasca limba romana, scris si vorbit;
c) sa aiba capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) sa indeplineasca conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) sa nu fi fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) sa nu execute o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
II. Conditii specifice:
Expert debutant - Serviciul gestionare patrimoniu si registratura - Compartimentul registratura
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- vechimea minima necesara in specialitatea studiilor - ani;
- competente digitale - utilizarea programelor informatice de tip operare - office (utilizarea computerului/ instrumente online/ editare de text/calcul tabelar) - nivel baza (Modalitate de verificare a competentei - document sau documente ce atesta competenta specifica respectiva).
In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui post.
III. Dosarele de inscriere la concurs:
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG nr.1336/2022 (model formular anexa nr.1 la prezentul anunt)
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (model adeverinta - anexa nr. 2 la prezentul anunt);
f) certificat de cazier judiciar sau dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de medicul de familie al candidatului, sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
i) curriculum vitae, model comun european (model CV - anexa nr. 3 la prezentul anunt).
Copiile de pe actele prevazute la pct. (1) lit. b) - e), precum si, dupa caz, copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentele care atesta indeplinirea conditiilor specifice conform celor mentionate in prezentul anunt se vor adauga la dosarul de inscriere, constituind elemente componente obligatorii ale acestuia .
Certificatul de cazier judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Dosarele de concurs se depun la fizic la Directia generala de organizare si resurse umane Str. Apolodor nr. 17, mezanin camera 201, sector 5, Bucuresti, dar pot fi transmise de candidati si prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, sau posta electronica, pe adresa de email: [email protected].
Dosarelor de concurs transmise de candidati la adresa de e-mail dupa terminarea programului de lucru al autoritatii sau institutiei publice, dar in perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numar de inregistrare in ziua lucratoare urmatoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus in termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun in copie, cu obligatia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, pana cel tarziu la data desfasurarii probei interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functia publica in cazul promovarii concursului.
Candidatii care transmit dosarul de inscriere prin alte mijloace decat personal, trebuie sa identifice postul pentru care solicit inscrierea prin indicarea tuturor elementelor de identificare ale acestuia potrivit prezentului anunt.
Transmiterea documentelor pe e-mail se realizeaza in format .pdf, cu un volum maxim de 1MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
C. Bibliografia/tematica aferenta postului vacant contractual pentru care se or-ganizeaza concurs de recrutare potrivit prezentului anunt este cea prevazuta in anexa nr. 4 la prezentul anunt.
1. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica TITLUL II - Contractul individual de munca
2. Hotararea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Integral
3. Regulamentul de organizare si functionare al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, publicat pe site-ul ANAF (https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/ despre_anaf/organizare/regulament_organizare_functionare)
cu tematica Integral
D. Atributiile aferente postului vacant contractuale pentru care se organizeaza con-curs de recrutare potrivit prezentului anunt sunt cele prevazute in anexa nr. 5 la prezentul anunt.
Asigura activitatea de registratura ce deserveste Secretarul general al Agentiei.
Pregateste materiale pentru sedintele la care participa Secretarul general al Agentiei.
Organizeaza mapa cu documente in vederea semnarii si/sau avizarii acestora de catre Secretarul general al Agentiei.
Asigura repartizarea catre directiile de specialitate a materialelor de pe agenda de lucru si a sarcinilor rezultate din sedintele operative, conform deciziei Secre-tarului general al Agentiei.
Monitorizeaza adresele repartizate de catre conducerea Agentiei, prin intermedi-ul Secretarului general, catre directiile abilitate din institutie si urmareste stadiul elaborarii raspunsurilor de catre acestea.
Desfasoara activitati de predare catre Compartimentul gestionare arhiva a documen-telor elaborate si arhivate in cadrul Registraturii generale ANAF, conform Nomencla-torului arhivistic
E. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 021.387.2047 precum si pe site-ul www.anaf.ro, sectiunea Despre ANAF - Organizare - Resurse umane - Concursuri, e-mail: [email protected], persoane de contact: Ana Maria Tudor - consilier superior
Pentru inscrierea candidatilor in cele mai bune conditii, fara afectarea timpului de depunere si asigurarea depunerii in termenul prevazut de lege, facem un apel catre persoanele care se inscriu la concurs sa ia toate masurile in vederea uti-lizarii intregii perioade de depunere a dosarelor de inscriere, astfel incat sa se evite eventualele aglomeratii in ultima zi prevazuta pentru inscriere.
Programul de lucru al institutiei este 8.30-17.00 (luni-joi) si 08.30-14.30 (vineri).
Afisat in data de 29 noiembrie 2024, la sediul si pe pagina de internet a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.