Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Expert Gr. I – Biroul sprijin tehnic din secția controlul calitații - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Unitatea Militara 02248 Bucuresti Expira in 2024-09-17
Locatie
Bucuresti

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Unitati militare

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Postul pentru care se organizeaza concurs este Expert gr. I in Biroul sprijin tehnic din Sectia controlul calitatii la U.M. 02248 Bucuresti, timp lucru 8 ore/zi, program de lucru 08:00-16:00, contract individual de munca pe perioada nedeterminata.

Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt urmatoarele:

1. cerere de inscriere la concurs adresata sefului unitatii militare 02248 Bucuresti, conform modelului din anexa nr. 1;

2. acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate sau a certificatului de securitate, corespunzator fisei postului, in conditiile in care este declarata ,,admisa" la concurs, caracterizare de la ultimul loc de munca.

3. curriculum vitae - model comun european;

4. certificatul de cazier judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca persoana care doreste sa candideze nu are antecedente penale care sa o faca incompatibila cu postul pentru care candideaza, valabila pana la obtinerea certificatului in cauza, care se prezinta cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului;

5. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

6. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

7. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, cursuri sau atestate profesionale, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;

8. copia carnetului de munca, conforma cu originalul si/sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea posturilor (conform modelului din anexa nr. 2);

9. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

Nota: - documentele de la nr.crt. 1 si 2 se completeaza in fata secretarului comisiei la data depunerii dosarului de candidat;

- documentele de la nr.crt. 5, 6, 7 si 8 se prezinta si in original in vederea autentificarii de catre secretarul comisiei, la data depunerii dosarului de candidat;

Data limita pana la care se pot depune dosarele de concurs este: 17.09.2024, pana la ora 1400.

Dosarele de concurs se depun la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti, contact: telefon 021/3185367 interior 623 sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica la adresa de e-mail [email protected], in acelasi termen.

In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la nr.crt. 5, 6, 7 si 8 in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.

Nerespectarea conditiilor sus-mentionate, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul maxim prevazut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.

Conditiile generale pentru ocuparea postului, prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt:

1. detinerea cetateniei romane sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si a domiciliului in Romania;

2. cunoasterea limbii romane, scris si vorbit;

3. varsta minima reglementata de prevederile legale - minim 15 ani;

4. detinerea capacitatii de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. detinerea starii de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

6. indeplinirea conditiilor de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

7. persoana nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

8. persoana nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

Conditiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:

1. Absolvent de studii superioare cu diploma de licenta in domeniul ingineria instalatiilor;

2. Vechime minima in munca: 6 ani si 6 luni;

3. Vechime minima in specialitate: 6 ani si 6 luni;

4. Nivelul de acces la informatii clasificate este strict secret, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea ulterioara in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate, in situatia in care va fi declarata ,,admisa";

5. Cunostinte de operare pe calculator-Microsoft Office-nivel mediu, Autocad - nivel mediu, cunoasterea softwarelor specializate pentru intocmirea documentatiilor economice aferente proiectelor de investitie imobiliara (Windev);

6. Spirit de initiativa, rezistenta la stres, capacitate de adaptare la specificul institutiei, disponibilitate pentru executare misiuni in teren si lucru in program prelungit.

Rezultatul selectiei dosarelor de concurs se va afisa in data de 18.09.2024, intervalul orar 1400 - 1600, la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti si pe pagina de internet.

Eventualele contestatii privind rezultatul selectiei dosarelor de concurs se depun la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti, in data de 19.09.2024, pana la ora 16.00, persoana de contact Puiu Dana-Elena, secretar al Comisiei de solutionare a contestatiilor, telefon 021/318.53.67 interior 623.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la selectia dosarelor de concurs se afiseaza la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti si pe pagina de internet, in data de 20.09.2024, pana la ora 16.00.

Tipul probelor de concurs, locul, data si ora desfasurarii acestora:

1. Proba scrisa: se desfasoara in data de 25.09.2024, in intervalul orar 1000-1200, la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti.

Rezultatul la proba scrisa se afiseaza in data de 26.09.2024, pana la ora 1600 , la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti si pe pagina de internet;

Eventualele contestatii privind rezultatul la proba scrisa se depun la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti, in data de 27.09.2024, pana la ora 1600, persoana de contact secretar Puiu Dana-Elena, secretar al Comisiei de solutionare a contestatiilor, telefon 021/318.53.67 interior 623.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la proba scrisa se afiseaza la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti si pe pagina de internet, in data de 30.09.2024, pana la ora 1600.

2. Interviul: se desfasoara la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti, in data de 01.10.2024, in intervalul orar 1000-120;

Rezultatul la proba interviului se afiseaza in data de 02.10.2024, pana la ora 1600, la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti si pe pagina de internet;

Eventualele contestatii privind rezultatul la proba interviului se depun la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti, in data de 03.10.2024, pana la ora 1600, persoana de contact secretar Puiu Dana-Elena, secretar al Comisiei de solutionare a contestatiilor, telefon 021/318.53.67 interior 623.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la proba interviului se afiseaza la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti si pe pagina de internet, in data de 04.10.2024, pana la ora 1600.

Rezultatele finale ale concursului se afiseaza la sediul U.M. 02248 Bucuresti, strada Drumul Taberei, nr. 7 H, sector 6, localitatea Bucuresti si pe pagina de internet, in data de 07.10.2024, pana la ora 1600.

Tematica:

- Domeniul de aplicabilitate si cerintele fundamentale necesare pentru obtinerea unor constructii de calitate, efectuarea receptiei constructiilor, executarea lucrarilor de interventie asupra constructiilor existente, obligatiile proiectantului, cote legale privind exercitarea de catre I.S.C. a controlului calitatii lucrarilor conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;

- Emiterea certificatului de urbanism si a autorizatiei de construire, conform Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor in constructii;

- Prevederi privind etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente proiectelor de investitii din fonduri publice, conform HG 907 din 2016;

- Prevederi privind protejarea monumentelor istorice, zona de protectie a monumentelor istorice, conform Legii nr. 422/2001;

- Prevederi privind siguranta la foc a constructiilor, conform Normativ P118-1999;

- P 96-2015 - Ghid pentru proiectarea si executarea instalatiilor de canalizare a apelor meteorice din cladiri civile, social-culturale si industriale, publicat in Monitorul Oficial, partea I, nr.841 bis din 06.11.2015;

- I 9-2022 - Normativ privind proiectarea, executia si exploatarea instalatiilor sanitare aferente cladirilor, publicat in Monitorul Oficial, partea I, nr.830 bis din 06.11.2015;

- I 7-2011 - Normativ pentru proiectarea, executia si exploatarea instalatiilor electrice aferente cladirilor;

- I 5-2022 - Normativ pentru proiectarea, executarea si exploatarea instalatiilor de ventilare si climatizare;

- I 13-2022 - Normativ pentru proiectarea si executarea instalatiilor de incalzire centrala;

- P 118-1999 - Normativ de siguranta la foc a constructiilor;

- P 118/2-2013 - Normativ privind securitatea la incendiu a constructiilor, Partea a II-a - Instalatii de stingere, publicat in Monitorul Oficial, partea I, nr. 595 bis din 24.09.2013..

Bibliografia:

- Hotararea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice;

- Legea nr. 10/1995 din 1995, republicata, privind calitatea in constructii, publicata in Monitorul Oficial nr. 689 din 11 septembrie 2015, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Legea nr. 50 din 1991, republicata, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, publicata in Monitorul Oficial nr. 933 din 13 octombrie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Dispozitia DDI13/2022 pentru aprobarea Regulamentului proprietatii imobiliare in Ministerul Apararii Nationale;

- Hotararea Guvernului nr. 273 din 1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora, publicata in Monitorul Oficial Partea I, nr. 193 din 28 iulie 1994, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, zona de protectie a monumentelor istorice;

- Normativ P118-1999 privind siguranta la foc a constructiilor;

- P 96-2015 - Ghid pentru proiectarea si executarea instalatiilor de canalizare a apelor meteorice din cladiri civile, social-culturale si industriale, publicat in Monitorul Oficial, partea I, nr.841 bis din 06.11.2015;

- I 9-2022 - Normativ privind proiectarea, executia si exploatarea instalatiilor sanitare aferente cladirilor, publicat in Monitorul Oficial, partea I, nr.830 bis din 06.11.2015;

- I 7-2011 - Normativ pentru proiectarea, executia si exploatarea instalatiilor electrice aferente cladirilor;

- I 5-2022 - Normativ pentru proiectarea, executarea si exploatarea instalatiilor de ventilare si climatizare;

- I 13-2015 - Normativ pentru proiectarea si executarea instalatiilor de incalzire centrala;

- P 118-1999 - Normativ de siguranta la foc a constructiilor;

- P 118/2-2013 - Normativ privind securitatea la incendiu a constructiilor, Partea a II-a - Instalatii de stingere, publicat in Monitorul Oficial, partea I, nr. 595 bis din 24.09.2013.

NOTA: Pentru toate actele normative se va avea in vedere forma actualizata in urma revizuirilor, republicarilor, modificarilor si/sau completarilor.

Pentru angajare, in conformitate cu prevederile art. 27 din Legea 53/2003 ,,Codul Muncii", Republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatul declarat admis la concurs are obligatia de a completa dosarul profesional, in termen de 5 zile lucratoare de la data afisarii rezultatelor finale, cu certificatul medical emis in conditiile legii, prin care se atesta faptul ca este apt pentru a presta munca specifica postului.

Nerespectarea acestei clauze atrage nulitatea contractului individual de munca. In acest sens, candidatii vor lua la cunostinta pe baza de semnatura despre aspectul mai sus mentionat.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Expert Gr. I – Biroul sprijin tehnic din secția controlul calitații - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.