– expert IA (2 posturi) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
– expert IA (2 posturi) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Agentia Nationala de Administrare Fiscala Expira in 2024-12-03
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Agentia Nationala de Administrare Fiscala
organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a posturilor contractuale de executie vacante, astfel:
- expert IA (1 post) in cadrul Directiei generale de organizare si resurse umane -Serviciul resurse umane aparat propriu al ANAF.
- expert IA (1 post) in cadrul Directiei generale de organizare si resurse umane -Compartimentul baze de date si organizare;
A. Organizarea concursului
Concursul va avea loc la sediul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala din strada Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti si va consta in sustinerea unei probe scrise si a unui interviu, dupa cum urmeaza:
- 03.12.2024, ora 17.00 termenul limita pentru depunerea dosarelor;
- 16.12.2024, ora 10.00 - proba scrisa;
- 19.12.2024, ora 10.00 - interviul.
Cele doua posturi sunt cu norma intreaga, durata normala a timpului de lucru fiind de 8h/zi, respectiv 40h/saptamana.
Calendarul integral al desfasurarii concursului/examenului:
1. Inscrierea la concurs se va face in perioada 20.11 - 03.12.2024;
2. Selectia dosarelor va avea loc in perioada 04 - 05.12.2024;
3. Rezultatul selectiei dosarelor se va afisa in data de 05.12.2024;
4. Contestatiile pentru selectia dosarelor se pot depune in data de 06.12.2024;
5. Rezultatul solutionarii contestatiilor pentru selectia dosarelor se va afisa in data 09.12.2024;
6. Proba scrisa va avea loc in data de 16.12.2024, ora 10.00;
7. Rezultatul probei scrise se va afisa in data de 16.12.2024;
8. Contestatiile pentru proba scrisa se pot depune in data de 17.12.2024;
9. Rezultatul solutionarii contestatiilor se vor afisa in data de 18.12.2024;
10. Interviul va avea loc in data de 19.12.2024, ora 10.00;
11. Rezultatul interviului se va afisa in data de 19.12.2024;
12. Contestatiile pentru interviu se pot depune in data de 20.12.2024
13. Rezultatul solutionarii contestatiilor pentru interviu vor fi in data de 23.12.2024;
14. Rezultatul final se va afisa in data de 23.12.2024.
Informatii suplimentare cu privire la locul si ora de desfasurare a probelor scrise si de interviu vor fi publicate pe parcursul perioadei de concurs, utilizand aceleasi mijloace de comunicare ca si prezentul anunt .
B. Conditii de ocupare a postului:
Pentru a ocupa un post vacant o persoana trebuie sa indeplinesca conditiile prevazute de Legea 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si conditiile specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare dupa cum urmeaza:
I. Conditii generale:
a) sa aiba cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) sa cunoasca limba romana, scris si vorbit;
c) sa aiba capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) sa indeplineasca conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) sa nu fi fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) sa nu execute o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
II. Conditii specifice:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- vechimea minima necesara in specialitatea studiilor - 7 ani;
- competente digitale - utilizarea programelor informatice de tip operare - office (utilizarea computerului/ instrumente online/ editare de text/calcul tabelar) - nivel baza (Modalitate de verificare a competentei - document sau documente ce atesta competenta specifica respectiva).
In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui post.
III. Dosarele de inscriere la concurs:
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG nr.1336/2022 (model formular anexa nr.1 la prezentul anunt)
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (model adeverinta - anexa nr. 2 la prezentul anunt);
f) certificat de cazier judiciar sau dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de medicul de familie al candidatului, sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
i) curriculum vitae, model comun european (model CV - anexa nr. 3 la prezentul anunt).
Copiile de pe actele prevazute la pct. (1) lit. b) - e), precum si, dupa caz, copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Certificatul de cazier judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Dosarele de concurs se depun la fizic la Directia generala de organizare si resurse umane Str. Apolodor nr. 17, mezanin camera 201, sector 5, Bucuresti, dar pot fi transmise de candidati si prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, sau posta electronica, pe adresa de email: [email protected].
Dosarelor de concurs transmise de candidati la adresa de e-mail dupa terminarea programului de lucru al autoritatii sau institutiei publice, dar in perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numar de inregistrare in ziua lucratoare urmatoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus in termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun in copie, cu obligatia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, pana cel tarziu la data desfasurarii probei interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functia publica in cazul promovarii concursului.
Candidatii care transmit dosarul de inscriere prin alte mijloace decat personal, trebuie sa identifice postul pentru care solicit inscrierea prin indicarea tuturor elementelor de identificare ale acestuia potrivit prezentului anunt.
Transmiterea documentelor pe e-mail se realizeaza in format .pdf, cu un volum maxim de 1MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
C. Bibliografia/tematica aferente posturilor vacante contractuale pentru care se or-ganizeaza concurs de recrutare potrivit prezentului anunt este prevazuta in anexa nr. 4 la prezentul anunt.
Expert IA - Serviciul resurse umane aparat propriu al ANAF
1. Hotararea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica integral
2. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificarile si completarile ulterioare - Partea a VI-a, Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice
cu tematica Prevederile generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice; Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia.
3. Legea 53/2003 Codul muncii, republicat cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Titlul II - Contractul individual de munca
4 Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
6. Partea I, titlul I si titlul II ale partii a II-a, titlul I al partii a IV-a, titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Partea I, titlul I si titlul II ale partii a II-a, titlul I al partii a IV-a, titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Capitolul II - Salarizarea.
8. Hotararea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Integral
Expert IA - Compartimentul baze de date si organizare
1. Hotararea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica integral
2. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificarile si completarile ulterioare - Partea a VI-a, Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice
cu tematica Prevederile generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice; Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia
.3. Legea 53/2003 Codul muncii, republicat cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Titlul II - Contractul individual de munca
4. Hotararea Guvernului nr. 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor
cu tematica document integral
D. Atributiile aferente posturilor vacante contractuale pentru care se organizeaza concurs de recrutare postrivit prezentului anunt sunt cele prevazute in anexa nr. 5 la prezentul anunt.
(1) elaboreaza si raspunde de elaborarea lucrarilor repartizate spre solutionare in termen, conform prevederilor legale in vigoare si competentelor stabilite prin prezenta fisa a postului;
(2) participa la elaborarea proiectului Planului anual de formare profesionala, la nivelul aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in limita competentei postului;
(3) solicita unitatilor teritoriale si centralizeaza informatiile si raportarile privind desfasurarea activitatii de pregatire profesionala in domeniul fiscalitatii la nivelul acestora;
(4 ) monitorizeaza informatiile privind necesarul de formare si realizeaza actiunile aferente planului de formare (denumirea cursurilor, cursanti, durata cursuri, formatori, rezultate evaluare, etc.) centralizandu-le in baza de date de formare profesionala;
(4) intocmeste adresele de solicitare de la unitatile subordonate a informatiilor si raportarilor privind desfasurarea activitatii de pregatire profesionala in domeniul fiscalitatii la nivelul acestora, adrese pe care le supune aprobarii conducerii ierarhice superioare;
(5) centralizeaza si arhiveaza datele primite conform solicitarilor, precum si cele care decurg din raportarile privind desfasurarea activitatii de pregatire profesionala in domeniul fiscalitatii;
(6) gestioneaza informatiile privind cursurile organizate in domeniul fiscalitatii de Scoala de Finante Publice si Vama din cadrul Ministerului Finantelor, la care au participat functionarii publici din cadrul A.N.A.F.;
(7) gestioneaza activitatea de pregatire si perfectionare profesionala in domeniul fiscalitatii la nivelul aparatului propriu al ANAF si al unitatilor subordonate ale ANAF, conform Planului anual de formare profesionala aprobat de presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, monitorizand intreaga activitate aferenta serviciului in acest domeniu;
(8) participa la activitatea de evaluare a eficientei cursurilor in domeniul fiscalitatii desfasurate in anul anterior;
(9) analizeaza propunerile privind actiunile de formare in domeniul fiscalitatii primite de la directiile (generale) si structurile organizatorice din cadrul aparatului propriu al ANAF si de la directiile generale regionale ale finantelor publice;
(10) participa la elaborarea de studii, analize, sinteze, informari, cu privire la pregatirea profesionala desfasurata in domeniul fiscalitatii, la solicitarea sefului de serviciu/directorului sau a directorului general;
(11) asigura gestiunea catalogului formatorilor interni din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
(12) participa la elaborarea normelor metodologice si a procedurilor de pregatire profesionala;
(13) participa la promovarea imaginii si a importantei instrumentului de formare in dezvoltarea resurselor umane, analizand periodic, la solicitarea conducerii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, eficienta activitatilor de instruire desfasurate;
(14) pregateste raportarile periodice si cele solicitate expres de conducerea superior ierarhica privind desfasurarea pregatirii si perfectionarii profesionale si propune solutii pentru imbunatatirea activitatii serviciului;
(15) elaboreaza suporturile de curs aferente temelor din domeniul resurselor umane/formarii profesionale/comunicarii, etc;
(16) sustine cursuri, dupa caz, in calitate de lector, prin utilizarea suporturilor de curs elaborate;
(17) informeaza operativ conducerea superior ierarhica asupra problemelor care apar privind activitatea de pregatire profesionala si perfectionare in domeniul fiscalitatii;
(18) pastreaza confidentialitatea lucrarilor intocmite si poarta raspunderea cu privire la aplicarea normelor privind pastrarea secretului de stat si/sau de serviciu;
(19) redacteaza, in termen legal, raspunsul la adresele repartizate de catre seful de serviciu /directorul sau directorul general;
(20) colaboreaza, in limitele de competenta, cu diverse institutii de stat sau private in vederea organizarii de cursuri de perfectionare profesionala in domeniul fiscalitatii, ca urmare a desemnarii in acest sens de catre conducerea superior ierarhica;
(21) asigura si raspunde de confidentialitatea datelor cu caracter personal de care ia cunostinta in exercitarea atributiilor de serviciu, in conditiile legii;
(22) raspunde de indosarierea, pastrarea si arhivarea lucrarilor repartizate spre rezolvare de conducerea directiei generale/serviciului
E. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 021.387.2047, precum si pe site-ul www.anaf.ro, sectiunea Despre ANAF - Organizare - Resurse umane - Concursuri, e-mail: [email protected], persoane de contact: Ana Maria Tudor - consil-ier superior
Pentru inscrierea candidatilor in cele mai bune conditii, fara afectarea timpului de depunere si asigurarea depunerii in termenul prevazut de lege, facem un apel catre persoanele care se inscriu la concurs sa ia toate masurile in vederea uti-lizarii intregii perioade de depunere a dosarelor de inscriere, astfel incat sa se evite eventualele aglomeratii in ultima zi prevazuta pentru inscriere.
Programul de lucru al institutiei este 8.30-17.00 (luni-joi) si 08.30-14.30 (vineri).
Afisat in data de 20 noiembrie 2024, la sediul si pe pagina de internet a Agentiei Nationale de Administare Fiscala.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.