Experți în cadrul proiectului Primul Student din Familie – Acces la Educaţie Universitară - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Experți în cadrul proiectului Primul Student din Familie – Acces la Educaţie Universitară - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Colegiul Tehnic Nr. 1 Vadu Crisului, judetul Bihor Expira in 2024-12-29
Locatie
Bihor
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Alte functiiAnunt
Anuntul de selectie
COLEGIUL TEHNIC NR.1 VADU CRISULUI,
anunta scoaterea la concurs a unor posturi in afara organigramei de experti
in cadrul proiectului Primul Student din Familie - Acces la Educatie
Universitara (PrimStud AEU), cod MySmis 324470
I. Informatii proiect
Colegiul Tehnic Nr.1 Vadu Crisului este beneficiar al unei finantari FSE in cadrul proiectului: Primul Student din Familie - Acces la Educatie Universitara (PrimStud AEU), ID MySmis 2021+: 324470, finantat in cadrul Programului: Programul Educatie si Ocupare 2021-2027, Prioritate: P6.Prevenirea parasirii timpurii a scolii si cresterea accesului si a participarii grupurilor dezavantajate la educatie, Obiectiv specific: ESO4.6_Promovarea accesului egal la educatie si formare de calitate si favorabile incluziunii, precum si a absolvirii acestora, in special pentru grupurile defavorizate, incepand de la educatia si ingrijirea timpurie, continuand cu educatia si formarea generala si profesionala pana la invatamantul tertiar, precum si educatia si invatarea in randul adultilor, inclusiv prin facilitarea mobilitatii in scopul invatarii pentru toti si a accesibilitatii pentru persoanele cu dizabilitati.
Obiectul general al proiectului:
Obiectivul general al proiectului este cresterea accesului si participarii la invatamantul tertiar a grupurilor defavorizate, prin facilitarea tranzitei de la invatamantul preuniversitar de catre cei 4 parteneri si prin combatere a abandonului universitar in randul studentilor din Universitatea Oradea, in vederea cresterii angajabiliatii si sansei de succes sustenabil pe piata muncii a celor 351 de copii/tineri din grupul tinta. Prin sprijin pentru facilitarea tranzitiei la studiile universitare incepand cu clasa XI-a pentru calificarile de nivel 3-4 oferite in cadrul Liceul Tehnologic nr. 1 Valea lui Mihai, Colegiul Tehnic nr. 1 Vadu Crisului, Liceul Teoretic ,,Arany Janos" Salonta, Liceul Teoretic ,,Horvath Janos" Marghita, si prin prevenirea abandonului universitar si accesibilizarea Universitatii Oradea, proiectul se incadreaza in Prioritatea 06 privind prevenirea parasirii timpurii a scolii si cresterea accesului si a participarii grupurilor dezavantajate la educatie, si contribuie la realizarea obiectivului specific ESO4.6 din PEO vizand promovarea accesului egal la educatie si formare de calitate si favorabile incluziunii, precum si a absolvirii acestora, in special pentru grupurile defavorizate inclusiv prin facilitarea mobilitatii in scopul invatarii pentru toti si a accesibilitatii pentru persoanele cu dizabilitati.
Lider: LICEUL TEHNOLOGIC NR. 1, ORAS VALEA LUI MIHAI
Partener1: UNIVERSITATEA DIN ORADEA / Rectorat
Partener2 : LICEUL TEORETIC ,,ARANY JANOS"
Partener3 : LICEUL TEORETIC ,,HORVATH JANOS"
Partener4 : COLEGIUL TEHNIC NR. 1 VADU CRISULUI
Durata proiectului: 28 luni
II. Obiectul anuntului de selectie
Scopul anuntului de selectie este acela de a recruta experti in afara organigramei pentru implementarea proiectului rimul Student din Familie - Acces la Educatie Universitara (PrimStud AEU), cod MySmis 324470. In vedera atingerii rezultatelor de proiect din Cererea de finantare, beneficiarul va selecta si contracta experti potrivit Tabelului de mai jos.
Nr. Crt. (Sub)activitatea nr. si denumire Denumirea postului Numar experti Durata estimativa a activitatii Nr. ore /expert/ luna Tarif orar net
1. SA4.1. Activitati aferente managementului de proiect Coordonator 1 28 luni
01.01.2025-30.04.2027 42 ore 80 lei/ ora
2. SA4.1. Activitati aferente managementului de proiect Responsabil financiar 1 28 luni
01.01.2025-30.04.2027 21 ore 70 lei/ ora
3. SA4.1. Activitati aferente managementului de proiect Asistent proiect 1 28 luni
01.01.2025-30.04.2027 21 ore 70 lei/ ora
4. SA1.1. Identificarea, recrutarea, selectia si mentinerea in proiect a grupului tinta format din elevi
SA1.4 Sustinerea cheltuielilor pentru cazare si /sau masa din internatele institutiilor de invatamant preuniversitar
SA1.5 Acordarea de subventii pentru elevi
SA1.6 Activitati destinate familiarizarii potentialilor studenti cu exigentele studiilor academice si cu climatul universitar
Responsabil GT - invatamant preuniversitar 1 28 luni
01.01.2025-30.04.2027
42 ore 60 lei/ ora
5. SA1.3 Sprijin pentru facilitarea tranzitiei la studiile universitare Profesor- Limba si literatura romana 1 18 luni
01.04.2025-30.04.2027 32 ore 70 lei/ ora
6. SA1.3 Sprijin pentru facilitarea tranzitiei la studiile universitare Profesor- Matematica 1 18 luni
01.04.2025-30.04.2027 32 ore 70 lei/ ora
7. SA1.3 Sprijin pentru facilitarea tranzitiei la studiile universitare Profesor- Istorie 1 18 luni
01.04.2025-30.04.2027 16 ore 70 lei/ ora
8. SA1.3 Sprijin pentru facilitarea tranzitiei la studiile universitare Profesor- Geografie 1 18 luni
01.04.2025-30.04.2027 8 ore 70 lei/ ora
9 SA1.3 Sprijin pentru facilitarea tranzitiei la studiile universitare Profesor- Engleza 1 18 luni
01.04.2025-30.04.2027 8 ore 70 lei/ ora
10 SA1.3 Sprijin pentru facilitarea tranzitiei la studiile universitare Profesor- TIC 1 18 luni
01.04.2025-30.04.2027 8 ore 70 lei/ ora
11 SA1.3 Sprijin pentru facilitarea tranzitiei la studiile universitare Expert Consilier scolar 1 18 luni
01.04.2025-30.04.2027 8 ore 70 lei/ ora
Conform OM nr. 6693/23.09.2024 privind aprobarea Procedurii Operationale Cadru privind infiintarea posturilor in afara organigramei si selectia expertilor din cadrul echipelor de proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile in care institutia subordonata Ministerului Educatiei este beneficiar sau partener, in procesul de recrutare si selectie a expertilor in cadrul proiectelor cu finantare externa nerambursabila vir fi evaluati candidatii care corespund cumulativ conditiilor generale si termenilor de referinta pentru participare mai jos mentionate.
III. Conditii generale
Expertul:
a) Are cetatenie romana/ cetatenie a altor state ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European cu resedinta in Romania;
b) Are capacitate de exercitiu deplina;
c) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs, enumerate in acest Anunt pentru fiecare pozitie;
d) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
e) Indeplineste alte conditii generale in functie de specificul proiectului.
IV. Termenii de referinta pentru posturile scoase la concurs:
a) Denumire expert: conform tabel alin. e
b) Numar posturi vacante: 8 de posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: de la semnarea contractului pana la finalul proiectului in acord cu graficul activitatilor proiectului. Expertii selectati vor presta activitati in acord cu norma lunara maxima de lucru conform informatiilor detaliate in prezentul anunt, activitatea fiecarui expert deruland-se in acord cu perioada de desfasurare a activitatii conform graficului activitatilor prezentului proiect.
d) Denumirea activitatilor/ subactivitatilor conform cererii de finantare:
A1 Masuri de tip ,,punte" In vederea facilitarii tranzitiei la studiile universitare:
SA1.1. Identificarea, recrutarea, selectia si mentinerea in proiect a grupului tinta format din elevi.
SA1.2 Consilierea elevilor cu privire la optiunile de programe de studiu din mediul universitar si promovarea.
SA1.3 Sprijin pentru facilitarea tranzitiei la studiile universitare.
SA1.4 Sustinerea cheltuielilor pentru masa a elevilor din Invatamant preuniversitar.
SA1.5 Acordarea de subventii pentru elevi.
SA1.6 Activitati destinate familiarizarii potentialilor studenti cu exigentele studiilor academice si cu climatul.
A4 Managementul proiectului
SA4.1 Activitatile echipei de management.
SA4.2 Metodologie de implementare proiect.
e) Scopul principal al postului si atributiile acestuia:
Denumire post vacant/expert Conditii specifice
Responsabil financiar P4
Asistent proiect partener P4
Coordonator partener P4
Profesori Limba si Literatura Romana
Profesori - Matematica
Profesori - Istorie
Profesori - Geografie
Profesori - Engleza
Profesori - TIC
Responsabil grup tinta invatamant preuniversitar P4
Expert consilier scolar
Conform fiselor de post atasate prezentului anunt
f) Cerinte/ competente necesare:
Conform fiselor de post atasate prezentului anunt
g) Constituie avantaje (dupa caz):
N/a
h) Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
Conform fiselor de post atasate prezentului anunt
V. Dosarul de concurs
In conformitate cu prevederile Cererii de finantare si ale OM nr 6993/23.09.2024 privind aprobarea Procedurii Operationale Cadru privind infiintarea posturilor in afara organigramei si selectia expertilor din cadrul echipelor de proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile in care institutia subordonata Ministerului Educatiei este beneficiar sau partener, dosarul de inscriere la concurs va contine urmatoarele documente:
a) Cererea de inscriere, conform modelului din Anexa 3;
b) Declaratia de disponibilitate - Anexa 4;
c) Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz (semnata de candidat);
d) Certificat de casatorie (daca este cazul);
e) Certificat de nastere;
f) Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice;
g) Alte acte doveditoare privind experienta/expertiza, calificarile specifice aferente pozitiei;
h) CV format Europass, datat si semnat pe fiecare pagina (CV-ul trebuie sa contina obligatoriu date de contact valide - adresa de e-mail si numar de telefon);
j) Declaratie de consimtamant privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal-
Anexa 5
i) Declaratie cu privire la conduita profesionala in cadrul proiectelor finantate prin PEO 2021-2027, -Anexa 6
Documentele doveditoare ale studiilor si experientei specifice solicitate si declarate in CV (copii ale diplomelor de studii, adeverinte de lucru, alte documente doveditoare) se prezinta si se depun certificate pentru ,,conformitate cu originalul".
Dosarul va avea opis, semnat de candidat si cu toate paginile numerotate. Lipsa oricarui document dintre cele enumerate mai sus, inclusiv a opisului si a numerotarii paginilor va duce la respingerea dosarului. Se vor prezenta exclusiv documentele justificative doveditoare ale studiilor, conditiilor generale, cerintelor/ competentelor si conditiilor specifice cerute si care au fost declarate in CV.
VI. Bibliografia
- Manualul beneficiarului- Programul Educatie Si Ocupare 2021- 2027;
- Ghidul Solicitantului pentru Programul Educatie si Ocupare (PEO) 2021-2027;
-Legea invatamantului preuniversitar nr 198/2023;
-Regulamnetul nr 679/27.06.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circultie a acestor date;
VII. Modalitatea de depunere a candidaturii
Candidatii vor depune documentele la secretariatul institutiei din Vadu Crisului, nr 25, jud. Bihor, pana la data de 29.12.2024, ora 12:00.
Candidaturile depuse dupa limita indicata in anuntul de selectie, precum si cele incomplete vor fi respinse.
VIII. Probele selectiei
-Proba eliminatorie: verificarea eligibilitatii administrative a dosarelor;
-Lista candidatilor declarati admisi/ respinsi in aceasta etapa este publicata la sediul Liceului si pe pagina web.
-Eventualele contestatii vor fi depuse la sediul institutiei in termen de 24 ore de la data publicarii rezultatelor acestei etape, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
-Tabelele cu rezultatele publicate pentru fiecare etapa din caleandarul selectiei vor contine pentru fiecare candidat, in locul numelui sau, numarul de inregistrare a dosarului depus in vedera candidaturii pentru ocuparea unei functii de expert, in cadrul proiectului respectiv. Aceasta modalitate de codificare este transmisa candidatului, spre stiinta, la momentul depunerii dosarului si va reprezenta referinta pentru candidat pana la finalizarea selectiei.
-Candidatii declarati admisi la aceasta proba vor participa la proba de interviu.
-Ca urmare a desfasurarii probei de interviu ( minim 60 de puncte), comisia va stabili clasamentul candidatilor in ordinea descrescatoare a punctajelor, in limita numarului de posturi din anuntul de selectie.
-Eventualele contestatii vor fi depuse la sediul institutiei in termen de 24 ore de la data publicarii rezultatelor acestei etape, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
Lista candidatilor cu punctajele obtinute in aceasta etapa este publicata la sediul Liceului si pe pagina web.
Echipa de proiect isi rezerva dreptul de a scoate din nou la concurs pozitia respectiva, daca niciun candidat nu are profilul necesar in cadrul proiectului.
IX. Calendarul de desfasurare al concursului
Perioada Ora Activitatea
18.12.2024 12:00 Publicarea anuntului de selectie
18-29.12.2024 Depunerea dosarelor
08.01.2025 13:00 Verificarea eligibilitatii administrative a dosarelor si afisarea rezultatelor
08.01.2025 13:00 Depunerea contestatiilor
09.01. 2025 15:00 Solutionarea eventualelor contestatii si afisarea rezultatelor
10.01.2025 10:00 Interviul
10.01.2025 15:00 Afisarea rezultatelor in urma interviului
13.01.2025 15:00 Depunerea contestatiilor
14.01.2025 15:00 Solutionarea eventualelor contestatii si afisarea rezultatelor
14.01.2025 19:00 Afisarea rezultatelor finale
Afisat astazi 18.12.2024, la sediul Colegiului Tehnic Nr.1 Vadu Crisului.
Reprezentant legal
Prof.Sorin MUDURA
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.