Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
A

Export customer service & documentation

Companie Verificata

Adaugat: 4 săptămâni în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Akkon Romania S.R.L.
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Industrie:
Transport si logistica
Locatie & Tipul Jobului:
Constanta | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Redacteaza corespondenta cu clientii, furnizorii de servicii, partenerii cat si cu Armatorul;
Abordeaza clienti noi, promoveaza serviciile oferite de Companie prin transmiterea pe mail a prezentarilor si a ofertelor de transport maritim cat si rutier;
Dupa transiterea catre clienti a ofertelor, urmareste obtinerea comenzilor de transport, prin diverse mijloace si anume, negociere tarife daca este cazul, oferire de beneficii suplimentare. Contactul cu potentialul client se face pe e-mail si telefonic.
Corespondenta specifica si anume comenizle ferme de transport / solicitarea conditiilor speciale / confirmare de tarife se opereaza numai in scris, pe e-mail;
Preia comenzile ferme de transport venite din partea clientilor si transmite catre acestia formularele specifice in vederea confirmarii comenzii
Transmite catre client avizarea autocamionului / containerului care se va prezenta la incarcare in formatul agreeat de Companie;
Transmite catre terminalul de containere comenzile de incarcare / descarcare /stuffing marfa, specificatiile pentru autocamioanele care urmeaza sa incarce. Raspunde de lizibilitatea, corectitudinea, cat si suficienta informatiilor din comenzi/specificatii.Transmite catre firma de transport subcontractata, comanda ferma de transport auto
Tine legatura / verifica firma de transport pentru a se asigura ca autocamionul ajunge la client conform planificarii;
Verifica daca containerul a fost returnat in buna stare tehnica / optica in terminal, in caz contrar, in conformitate cu avizarile transmise procedeaza la facturarea clientului pentru eventualele reparatii;
Solicita clientilor copie dupa declaratia vamala de export;
Solicita clientilor in format electronic, documentele specifice necesare intocmirii / generarii conosamentului/bill of lading, verifica corectitudinea datelor/documentelor primite;
Genereaza / extrage si transmite catre client draftul de conosament;Solicita clientului confirmarea explicita a draftului de conosament.
Dupa plecarea navei, intocmeste si transmite facturile catre client in conformitate cu oferta comerciala transmisa cat si cu tarifele aprobate de catre Armator;
Participa la organizarea evenimentelor legate de promovarea imaginii firmei;
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Export customer service & documentation
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.