Finance Business Partner Sustenabilitate
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
MEGA IMAGE SRL
Finance Business Partner Sustenabilitate
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
MEGA IMAGE SRL
Candidatul ideal
Echipa de Finance susține Mega Image în realizarea proiectelor sale, oferind un mediu financiar stabil și sigur, derulând procese financiare eficiente, furnizând informații relevante și sprijin decizional. Contribuim la succesul Mega Image, în același timp formam o comunitate care se îngrijește de oamenii noștri din domeniul financiar, asigurând beneficii atractive și dezvoltând continuu abilitățile și competențele noastre. Facem acest lucru cu o echipă de aproximativ 90 de profesioniști în finanțe, dedicați și entuziaști.
Acest rol sustine strategia și inițiativele de Sustenabilitate ale organizației noastre, cu responsabilitate de support in definirea, implementarea si monitorizarea acestor politici; necesita o înțelegere profundă a initiativelor de Sustenabilitate (de mediu, sociale și de guvernanță), precum și abilități pe zona de analiză, comunicare și monitorizare performanta.
Vino si tu in #ComunitateaMega!
Ce abilitati si competente ne dorim sa detii:
- Studii de licenta/master in Finante/Economie/Comert;
- Experienta de minim 3 ani pe domeniul controlului financiar, analize financiare, audit, raportare sau gestionare a investițiilor;
- Cunoștințe bune în domeniul managementului, analizei și planificării situațiilor financiare;
- Experienta anterioara in domeniul Sustenabilitatii reprezinta un avantaj
- Nivel avansat de lucru in Microsoft Office;
- Abilitati analitice foarte bine dezvoltate si gandire critica;
- Aptitudini de prezentare si gandire strategica;
- Orientare catre rezultate si performanta;
- Aptitudini IT ( sisteme legate de managementul informațiilor);
- Nivel avansat de engleza – scris si vorbit.
Descrierea jobului
Acestea vor fi responsabilitatile tale:
Suport Financiar Strategic:
- Partener financiar (Finance Business Partner) pentru aria de Sustenabilitate, prin furnizarea de informații adecvate pentru luarea deciziilor si realizarea obiectivelor financiare
- Analizeaza performanta financiara pe baza indicatorilor relevanti si identifica arii de imbunatatire rezultat
Analiza Financiara si Raportare:
- Transmiterea informatiilor relevante din analiza datelor si recomandari pentru optimizarea performanței actuale si a indicatorilor financiari;
- Prezentarea constatărilor analizelor de performanta într-un mod clar, cat și consiliere financiara, de obicei prin organizarea unor întâlniri formale recurente
- Pregăteste si prezinta rapoarte de performanta, sumarizeaza si informeaza management-ul cu privire la rezultatele de business
- Se asigura de acuratețea și actualitatea raportării financiare, precum si de conformitatea cu standardele contabile relevante
Bugetare si Forecasting:
- Planificarea, gestionarea și elaborarea procesului de bugetare anuală, prognoze și planuri de business pe termen lung și comunicarea acestora către părțile interesate relevante, pentru a oferi direcție pentru business în conformitate cu obiectivele organizatiei
- Parteneriat cu zona alocată pentru reducerea riscurilor prin construirea de scenarii și identificarea oportunităților pentru a asigura realizarea obiectivelor financiare;
- Monitorizarea si raportarea variatiilor fata de budget / forecast, propunand initiative de reducere a gap-ului, catre management
Implicarea Partilor relevante:
- Colaborarea cu zona alocata pentru optimizarea inițiativelor strategice și asigurarea controalelor, asigurand înțelegerea și respectarea standardelor contabile si realizarea de analize de business case
- Sprijinirea deciziilor strategice prin colaborarea cu echipe inter-departamentale pentru a colecta și a analiza ipotezele și datele pentru modelele financiare
- Colaborarea stransa cu echipele de Finance Business Partners și cu echipa de Business Planning & Performance, pentru a asigura o bună înțelegere și perspectivă asupra complexităților de business
Managementul Performantei:
- Dezvoltarea și implementarea pachetului de management al performanței, pentru a urmări și evalua rezultatele organizatiei
- Identificarea si masurarea indicatorilor cheie de performanță adecvati (KPI)
- Oferirea de recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare și atingerea obiectivelor de business
Managementul Riscului:
- Identificarea riscurilor și oportunitățile financiare și dezvoltarea de strategii pentru atenuarea riscurilor
- Sprijinirea inițiativelor de gestionare a riscurilor și asigurarea respectării controalelor și politicilor interne
- Evaluarea financiara pentru noi proiecte și investiții.
#Mega beneficiile:
- Mod de lucru hibrid si program flexibil;
- Card de tichete de masa;
- Bonus anual de performanta;
- Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
- Suport financiar pentru diverse evenimente din viata ta;
- Abonament la Bookster;
- Abonament si reduceri la diverse Sali de sport;
- Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.