fiziokinetoterapeut - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
fiziokinetoterapeut - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Municipiului Campia Turzii Expira in 2024-11-26
Locatie
Cluj
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Concurs ANULAT la cererea institutiei angajatoare!
In conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Primaria municipiului Campia Turzii organizeaza concurs pentru ocuparea pe durata determinata a unui post contractual temporar vacant de fiziokinetoterapeut la Centrul de zi Clement din cadrul Directiei de Asistenta Sociala
Concursul de recrutare va avea loc in data de 09.12.2024, ora 12:00, proba scrisa, la sediul Primariei municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor, nr.2;
La concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiei contractuale mentionate mai sus poate participa orice persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si conditiile specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificarile si completarile ulterioare;
Conditii generale:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice de ocupare a functiei contractuale:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul de licenta Sanatate, specializarea Balneofiziokinetoterapie si recuperare;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei contractuale de minimum 6 luni;
Dosarul de inscriere la concursul de recrutare se depune la sediul Primariei municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor, nr. 2, cam.11, in termen de 5 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, adica pana la data de 26.11.2024 - ora 16:00, si va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului; (Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii).
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Copiile de pe actele prevazute mai sus, precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap (unde este cazul) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Concursul de recrutare consta in 3 probe succesive dupa cum urmeaza:
selectia dosarelor de inscriere, in perioada 27.11.2024, in cadrul careia comisia de concurs are obligatia de a selecta dosarele de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare la concurs;
proba scrisa, in data de 09.12.2024, ora 12:00, care consta in redactarea unei lucrari;
interviul va fi sustinut intr-un termen de 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise, in cadrul caruia se testeaza abilitatile, aptitudinile si motivatia candidatilor. Data si ora sustinerii interviului se afiseaza odata cu rezultatele la proba scrisa.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si al interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se realizeaza prin afisare la sediul si pe pagina de internet a institutiei, imediat dupa solutionarea contestatiilor.
Candidatul nemultumit de modul de solutionare a contestatiei se poate adresa instantei de contencios administrativ, in conditiile legii.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
Candidatilor le revine in exclusivitate obligatia de a se informa cu privire la rezultatele fiecarei probe.
Informatii suplimentare se pot obtine la Serviciul Resurse Umane Salarizare tel. 0364135640.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.