Functionar Administrativ
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Randstad Romania
Functionar Administrativ
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Randstad Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
-Studii medii sau superioare (preferabil în domeniul economic sau administrativ).
-Experiență anterioară într-un rol similar este un avantaj.
-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului.
-Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, in special Excel și Word).
-Atitudine proactivă, capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită.
-Abilități de comunicare și relaționare interumană.
Responsabilitati
Funcționarul Administrativ se ocupă în principal cu:
- Asigurarea suportului administrativ pentru serviciile operaționale (organizare lucrări de amenajare, aprovizionare, urmărirea derulării contractelor de întreținere, raportări diverse, asistență administrativă angajaților);
- Asigură suportul administrativ pentru celelalte departamente;
- Furnizarea suportului tehnic pentru serviciile operaționale (prelucrare și evidență documente, alte servicii logistice);
- Administrarea bunurilor din gestiune (evidență stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru aprovizionare, asigurarea întreținerii obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe repartizate);
- Asigurarea comunicării cu alte organizații (curierat, relația cu furnizorii și alte instituții, organizare de acțiuni de protocol). - Se ocupă de semnarea documentelor cu angajații pentru HR și SSM .
Alte informatii
Oferim:
-salariu personalizat în funcție de experiență și skill-uri;
-tichete de masă 30 lei/zi lucrată;
-al 13-lea salariu;
-contract perioada nedeterminată.
Program: 09:00-17:30
Sediu: Voluntari (oferim mașină de lucru/departament - in departamentul acesta beneficiază 2 persoane de aceeași mașină).
Salariu
4000 - 5000 RON
Beneficii
Al 13-lea salariu
Tichete de masa
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.