Functionar Administrativ
Adaugat: 1 săptămână în urmă
IRON MOUNTAIN
Functionar Administrativ
Adaugat: 1 săptămână în urmă
IRON MOUNTAIN
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati specifice:
- Introduce, transcrie, inregistreaza, prelucreaza, valideaza, sorteaza, redirectioneaza, analizeaza, stocheaza si pastreaza documentele in forma scrisa sau electronica in sistemele interne conform procedurilor/manualurilor de lucru;
- Asigura evidenta tuturor documentelor intrate si iesite din spatiul de lucru;
- Se asigura ca toate documentele de lucru sunt intocmite si procesate la un standard inalt, au o calitate excelenta si furnizeaza o pista completa de audit a intregii activitati efectuate;
- Respecta secretul profesional si se ingrijeste de manipularea si pastrarea corecta a documentelor cu care intra in contact;
- Executa procesele de arhivare fizica si electronica aferenta fluxurilor de lucru din departament;
- Verfica si valideaza arhivarea documentelor din fluxurile de lucru si pregateste cutiile de arhiva;
- Asigura evidenta cutiilor si a documentelor arhivate;
- Asigura comunicarea cu alte organizatii (oficii postale, curierat, relatia cu furnizorii si terti);
- Asigura ridicarea corespondentei zilnice si in timp util din oficiile postale sau din locatii terte;
- Asigura suportul in efectuarea de drumuri operationale pentru departamentul Facilities;
- Pregateste statistici operationale, le monitorizeaza/analizeaza impreuna cu superiorul, ofera solutii bazate pe rezultatele statisticilor;
- Administreaza evidentele si rapoartele necesare bunei gestionari a activitatii;
- Se implica in planificarea si organizarea eficienta a proceselor, evidentiaza oportunitati si sugereaza imbunatatiri;
- Semnaleaza catre superior documente lipsa, neidentificate sau care au fost procesate gresit;
- Este implicat in auditurile interne sau externe;
- Raspunde intr-o maniera flexibila, disciplinata si de ajutor in fata clientilor interni si externi, colegilor si superiorilor;
- Asigura serviciul de suplinire (back-up) pentru perioade limitate in cadrul Facilities Business Services.
Ce oferim:
- Contract de munca pe o perioada nedeterminata.
- Pachet salarial atractiv.
- Tichete de masa.
- Decont transport.
- Asigurare medicala privata.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.