Fundația Prison Fellowship România Angajează Administrator
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Fundatia Prison Fellowship Romania
Fundația Prison Fellowship România Angajează Administrator
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Fundatia Prison Fellowship Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Fundația Prison Fellowship România Angajează administrator:
ATRIBUȚII PRINCIPALE:
Reprezintă fundatia față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu;
Asigură aprovizionarea;
Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundatiei;
Asigură respectarea bugetului alocat;
Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor;
Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar;
Asigură serviciile utilitățile fundatiei;
Identifică furnizori;
Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor;
Arhivează copii ale contractelor;
Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii;
Asigură remedierea situațiilor neprevăzute;
Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun;
Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează;
Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte;
Propune soluții de ordin administrative;
Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice;
RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
Răspunde de:
Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne;
Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice);
Respectarea confidențialității datelor la care are access;
Raportarea la timp a abaterilor sesizate;
Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător;
Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundatie;
Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundatie;
Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său;
Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundatiei;
SPECIFICAȚIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: Studii superioare
EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an
PERMIS DE CONDUCERE: Categoria B
CUNOȘTINȚE NECESARE:
Contabilitate primară;
Operare PC (MS Office);
Gestionare arhivare documente;
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE:
Aptitudinea generală de învățare;
Aptitudinea de a lucra cu documente;
Planificare și organizare a operațiilor și activităților;
Respectarea instrucțiunilor orale și scrise;
Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor;
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.
Romjob_********4
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.