Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
G

HR Admin Officer

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Garanti BBVA Romania
Functia Jobului:
Servicii juridice
Industrie:
Bancar, finante si asigurari
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


La Garanti BBVA Romania am creat un climat care inspiră colaborarea și comunicarea. Am  construit astfel o echipă unită și energică, care pune întotdeauna clientul pe primul loc. Susținem aspirațiile colegilor noștri și îi încurajăm să se perfecționeze continuu și să își urmeze pasiunile. Ca echipă, ne preocupă creșterea eficienței operaționale și îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților.


Cerinte


Requirements:



Higher education;

Relevant working experience in HR administration;

In-depth knowledge of labor law and HR best practices;

Knowledge of HR systems, preferably CharismaHCM;

Advanced knowledge of English;

Microsoft Office, advanced level;

Attention to detail and results oriented;

Communication skills, both written and oral.


Responsabilitati


Responsabilities:



• Runs the personal administration process (employment, modification of contractual clauses and termination of the individual employment contract), according to internal procedures and in compliance with the legislation in force;



• Prepares and drafts employment contracts and the necessary documentation for employment, assists new colleagues in signing employment documents;



• Ensures the implementation and updating of changes regarding employment conditions;



• Provides support in completing and signing the documents for the termination of the activity;



• Ensures the correct and up-to-date introduction of information in the administration module of the IT application used, in order to provide efficient services to internal clients;



• Ensure timely transmission of information regarding new employees, internal changes, departures to the interested departments;



• Ensures the up-to-date maintenance of documents in personnel files and their archiving;



• Ensures up-to-date registration in the register of employees, in accordance with the legislation in force;



• Maintains the relationship with the occupational medicine provider within the personal administration process;



• Elaborates monthly the centralized personnel record situations within the company;



• Issue, upon request, employee certificates;



• Ensure support in checking the eligibility of employees in order to obtain credits;



• Follows the legislative changes in its area of ​​activity, formulates recommendations accordingly and checks how they are implemented in the specific processes;



• Represents the company in relation to the state institutions in its area of ​​activity.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: HR Admin Officer
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.