Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare
K

HR Admin & Payroll

Companie Verificata

Adaugat: 1 lună în urmă

Companie:
KLASS-WAGEN S.R.L.
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Candidatul ideal

Te așteptăm cu drag în echipa Klass Wagen și îți putem oferi din toată inima:

  • Aprecierea și remunerația corespunzătoare a muncii bine făcute;
  • Colectiv de muncă tânăr și prietenos;
  • Locul de muncă va fi în Otopeni/București, insă nu te descuraja dacă încă nu locuiești în zona. Împreună vom găsi soluția pentru relocare!


? Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportului Henri Coanda)

⏰ Program : Luni-Vineri, 08:30 - 17:30 (On site/Hybrid).

? Ce îți oferim:

  • Salariu Negociabil: Oferim un pachet salarial competitiv si negociabil, discutabil in cadrul interviurilor cu fiecare candidat in parte, in functie de experienț(ă) si competențe;
  • Oferim suport pentru relocare in Otopeni;
  • Abonament gratuit la biblioteca Bookster;
  • Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini;
  • Oportunități de creștere și dezvoltare profesională;
  • O echipă prietenoasă;
  • Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal.

?Responsabilități:

  • Emiterea si gestionarea documentelor necesare pentru intocmirea, modificarea si incetarea contractelor de munca;
  • Intocmirea si operarea modificarilor in sistemul de salarizare si in Revisal;
  • Intocmirea si eliberarea documentelor solicitate de angajaţi si fosti angajati;
  • Actualizarea bazelor de date interne cu informatiile referitoare la salariati;
  • Administrarea si arhivarea dosarelor de personal;
  • Elaborarea periodica sau ad-hoc a rapoartelor si analizelor specifice administrarii de personal;
  • Tinerea evidentei concediilor de odihna, a invoirilor si a absentelor nemotivate.
  • Intocmirea pontajului;
  • Calculul drepturilor salariale conform pontajului;
  • Tinerea evidentei tichetelor de masa cuvenite angajatilor pe baza pontajelor lunare si transmiterea furnizorului de tichete tabelele nominale pentru incarcarea cu sumele cuvenite si comenzile pentru emiterea cardurilor;
  • Primirea, verificarea si transmiterea certificatelor medicale catre firma externa - Prioricont;
  • Pregatirea si depunerea documentelor necesare pentru obtinerea vizelor si permiselor de munca pentru angajatii straini;
  • Monitorizarea si asigurarea procesului de angajare a muncitorilor straini;
  • Mentinerea informatiilor actualizate despre statusul vizelor si permiselor de munca si sedere;
  • Intocmirea si actualizarea Regulamentului de Ordine Interioara (ROI);
  • Gestionarea relatiei cu autoritatile din perspectiva legislatiei muncii;
  • Pregatire documentatiei pentru obtinere avize transport persoane;
  • Intocmirea situatiilor pentru statistica;
  • Intocmirea situatiilor si raportarilor cerute de SMT, manageri;
  • Intocmirea situatiilor pentru audit;
  • Tinerea in evidenta a imobilelor de catre KW;
  • Mentinerea legaturii cu SSM/SU, medicina muncii, Unicredit, statistica;
  • Punerea la dispozitia Inspectoratului Teritorial de Munca si Imigrari documentele solicitate cu ocazia controalelor;
  • Reprezentarea companiei in cazul controalelor institutiilor abilitate;
  • Acordarea de consultanta in problemele de gestionare a personalului;
  • Furnizarea de informații, consilierea și ajutarea salariaților în aspectele legate de relațiile de muncă.

? Cerințe:

  • Experiență relevantă in rolurile de HR Admin si Payroll;
  • Să cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu (conversațional);
  • Ai o atitudine optimistă și prietenoasă;
  • Ești perseverent(ă) și te motivează indeplinirea tuturor task-urilor la timp;
  • Ești orientat(ă) spre rezultate și rezolvarea problemelor (pardon, provocărilor) cu responsabilitate;
  • Ești un team player;
  • Ești flexibil(ă).

? De ce Klass Wagen?

Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto!

O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute.

Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc.

15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea.

Alăturați-vă echipei noastre astăzi!

Descrierea jobului

See section above

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: HR Admin & Payroll
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.