Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare
R

Hr Admin_payroll _bucuresti

Adaugat: 3 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Recrutare Srl
Functia Jobului:
Contabilitate, audit & finante
Locatie & Tipul Jobului:
Sector 5 | Program Full Time
Descriere:

Caut pentru o firma de contabilitate un Specialist HR Admin & Payroll - pentru a lucra de la sediul clientului

Administrare personal
Intocmirea documentelor de angajare, modificare si incetare a raporturilor de munca: contracte de munca, acte aditionale, decizii diverse
Intocmirea adeverintelor de vechime si de salariat
Operarea in Revisal a tuturor angajarilor, modificarilor si incetarilor
Gestionarea documentelor din dosarele electronice de personal
Mentine relatia cu ITM in orasele in care angajatorul are deschise puncte de lucru
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de medicina muncii
Identificarea de noi furnizori in orasele in care sunt deschideri de restaurante
Intocmirea fiselor de riscuri
Programarea examenelor de medicina muncii
Verificarea periodica datelor de valabilitate a fiselor de aptitudine,
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de securitate si sanatate in munca
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de cursuri de igiena
Identificarea de noi furnizori in orasele in care sunt deschideri de restaurante
Inscrierea angajatilor la cursuri si examene
Verificarea periodica datelor de valabilitate a adeverintelor si certificatelor de igiena
Calcul salarii
Verificarea pontajelor intocmite de managerii de restaurante si introducerea informatiilor in programul de salarii
Intocmirea listelor cu salariile nete care trebuie paltite salariatiilor
Evidenta situatiilor cu retinerile din salarii (popriri)
Evidenta concediilor de odihna efectuate de angajati
Intocmirea Ordinor de plata tabel cu situatia cu contributiile lunare
Intocmirea D112 lunara, se asigura de depunerea cu succes a declaratiei si rezolva eventualele erori.
Completarea certificatelor de concedii medicale si intocmirea documentelor necesare pentru recuperarea sumelor FNUASS
Intocmirea de situatii diverse, simulari de calcule salariale, etc


Colaboreaza cu:
Colegii din departamentul contabilitate
Area managerul si managerii de restaurante ai Grupului


Cerinte:

Minimum 3 ani experienta in domeniul administrare resurse umane si calcul salarii
Cunostinte temeinice de legislatia muncii si principii de salarizare;
Limba engleza nivel mediu
Rigoare in executie, concentrare pe gasirea de solutii
Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor
Capacitatea de a lucra in echipa

Romjob_********4

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Hr Admin_payroll _bucuresti
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.