HR Admin & Salarizare
Adaugat: Ieri
Esx Intel World S.R.L.
HR Admin & Salarizare
Adaugat: Ieri
Esx Intel World S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati cheie:
- Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor și informațiilor
- Intocmeste, gestioneaza si indosariaza documentele privind administrarea de personal (contracte de munca, decizii incetare, acte aditionale, etc);
- Prelucrare si verificare date– precum centralizare si verificare pontaje, evidenta concedii de odihna, concedii medicale, retineri, garantii, popriri, etc.;
- Acorda asistenta si consultanta tuturor angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane ale companiei;
- Intocmeste si elibereaza, la cerere, documente solicitate de catre (fost) salariat;
- Intocmeste diverse procese/proceduri/rapoarte de centralizare in aria de expertiza;
- Gestionarea fluxului de documente cerute prin lege
- Participa ca si resursa in sedintele de lucru referitoare la implementarea noului sistem de administrare si evidenta a personalului, pentru aria sa de expertiza;
- Contribuie impreuna cu ceilalti membri ai departamentului de resurse umane la mentinerea eficientei si imbunatatirea activitatii departamentului;
- Participa ca si resursa activa pentru aria sa de expertiza in proiectele/activitatile initializate de departamentul de resurse umane sau in proiectele/activitatile in care departamentul de resurse umane trebuie sa fie reprezentat, conform cu sarcinile alocate de catre managerul direct sau de catre directorul de departament.
- Sa ofere suport in rezolvarea situatilor privind angajatii( cereri, absente nemotivate ,concedii medicale, solicitare adeverinte stagii cotizare, participarea in comisia de cercetare disciplinare)
- Pastreaza legatura cu autoritatile publice abilitate in domeniul resurselor umane (ITM, ANOFM, CASS, etc)
- Evidenta si completarea Registrului General de Evidenta a Salariatilor;
- Înregistrarea tuturor documentelor de modificare a contractelor de muncă în Revisal cu respectarea termenelor legale, în vigoare;
- Se ocupă de semnarea documentelor de către salariați (acte adiționale, fluturași de salarii etc.) și ține evidența documentelor predate-primite către/de la aceștia;
- Evidența fișelor de SSM și menținerea legăturii cu persoana abilitată să le întocmească;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.