Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
M

HR Generalist

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Metropolitan Residence
Functia Jobului :
Constructii & arhitectura
Industrie :
Constructii si infrastructura
Locatie & Tipul Jobului :
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
3 ani
Descriere :


Scurta descriere a companiei


METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.


Cerinte


Candidatul Ideal

Experienta de minim 1 an pe o pozitie din departamentul de resurse umane;

Absolvent studii superioare;

Limba engleza – nivel mediu;

Cunoasterea avansata a programelor Microsoft Office;

Cunostinte salarizare ( ofera suport in procesul de salarizare furnizat extern);

Cunostinte temeinice de legislația muncii;

Atestat referent resurse umane

Capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilităţile;

Capacitate de a lucra atat individual, cat si in echipa;

Disciplina, seriozitate, preocupare profesională, responsabilitate şi atenţie la locul de munca;

Atentie distributiva si punctualitate;



Responsabilitati


Descrierea jobului

• Gestionarea documentelor specifice activitatii de administrare de personal;

• Organizarea, mentinerea si arhivarea dosarelor de personal;

• Asigurarea de servicii administrative cu privire la operațiunile departamentului de resurse umane;

• Crearea și distribuirea documentelor către angajați;

• Pregatirea si facilitarea procesului de selectie si recrutare;

• Mentinerea relatiei cu autoritatile specifice (AJOFM, ITM, IGI) dar si cu agentiile de recrutare atat din Romania cat si din strainatate;

• Mentinerea relatiei cu biroul notarial din colaborare;

• Cunoasterea procedurii de angajare a cetatenilor straini Non UE (obtinerea avizului de munca si a permisului de sedere) reprezinta un avantaj;

• Initierea Contractelor Colective de Munca si finalizarea procedurii in speta;

• Urmarirea condici lunare privind personalul strain cu punctele de lucru in santierele angajatorlui;

• Asigura o colaborare eficienta cu Prestatorul de servicii Payroll si HR soutsoucing contractata de catre angajator in administrarea de personal;

• Primeste, inregistreaza si comunica superiorului ierarhic cererile / reclamatiile salariatilor in domeniul resurselor umane, propunand solutii pentru rezolvarea acestora.

• Acorda consultanta conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului.

• Initiere si desfasurare proceduri de cercetare disciplinara a angajatilor, medierea conflictelor.

• Programarea anuala a concediilor de odihna;

• Vizare cereri de concediu de odihna, verificare drept, vizare cereri concediu fara plata, evidente orelor de invoire ale angajatilor;

• Participarea la inductia salariatilor privind integrarea in cadrul societatii si a intelegerii procedurilor si procesului de functionare din cadrul santierelor;

• Mentinerea legaturii cu medicul de medicina muncii, firma contractata pe linie de SSM si SU, cu persoana desemnata RSTVI;

• Mentinerea legaturii cu firma de IT contractata in vederea mentenantei tehnicii de lucru pentru angajati;

• Implementare proceduri interne privind relatiile angajatilor cu departamentul de resurse umane;





Alte informatii


Punct de lucru: sector 1 Bucuresti, str. Daniel - Danielopolu nr. 30-32.


Beneficii




  • Catering / decontarea mesei de pranz




Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: HR Generalist
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.