HR Services Sales Consultant
Adaugat: Ieri
KreativeHR Services
HR Services Sales Consultant
Adaugat: Ieri
KreativeHR Services
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.
Cerinte
Sales Consultant – Alătură-te KreativeHR pentru a ajuta companiile să crească!
În rolul de Sales Consultant la KreativeHR, accentul cade pe construirea de relații autentice și pe oferirea de valoare atat partenerilor de business cat si candidatilor.
Ce căutăm:
Dacă:
Ai experiență în telesales B2B în domeniul serviciilor, cel puțin 6 luni;
Ești mereu dornic să înveți lucruri noi (prin cursuri, traininguri, cărți, podcasturii);
Ai o curiozitate autentică pentru a înțelege nevoile oamenilor;
Te descurci bine cu activitatea de prospectare și apeluri “la rece” (cold calling);
Îți dorești să-ți dezvolți abilități noi de comunicare, prezentare și negociere;
Ești organizat și ai o atitudine de tipul “pot să fac”;
Ai competențe de engleză la nivel minim B2;
atunci chiar ne-ar plăcea să te avem în echipă!
Responsabilitati
Ce vei face la noi:
Prospectare: Îți vei crea o listă de companii, despre care vei aduna informații – de la cifre de afaceri, număr de angajați, roluri deschise, nevoia de recrutare.
Conectezi cu Lideri: Vei discuta cu lideri care își doresc să investească în echipele lor și le vei prezenta soluțiile noastre de HR, recrutare și outsourcing.
Abordare telefonică: Stabilirea discuțiilor inițiale pentru a înțelege nevoile partenerilor și pentru organizarea întâlnirii introductive.
Personalizezi soluția potrivită: Vei elabora soluția potrivită fiecarei companii, în funcție de industrie, nevoia fiecarei companii.
Inovezi: Vei veni cu idei noi și vei testa inițiative pentru a optimiza procesul nostru de vânzare.
Networking: Participi la evenimente de business..
Vei avea libertatea de a decide cum îți organizezi ziua de lucru, important este să îți atingi obiectivele stabilite.
Alte informatii
Ce îți oferim noi:
Salariu ajustat experienței tale;
Bonus pentru activitate cât și pentru atingerea obiectivelor financiare;
Tichete de masă de 35 RON/zi și tichete cadou cu ocazia sărbătorilor legale;
Abonament la Regina Maria;
Program de lucru flexibil și regim de muncă hibrid;
Contract de munca pe perioadă determinată 6 luni, cu prelungire pe nedeterminat.
Te vezi lucrând alături de lideri de business din România, descoperindu-le provocările și ajutându-i să-și crească echipele? Trimite-ne CV-ul tău, abia așteptăm să te cunoaștem!
Salariu
3000 - 4200 RON
Beneficii
Bonus de performanta
Prime ocazii speciale
(ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
Abonament medical
Tichete de masa
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.