HR - SPECIALIST RESURSE UMANE
Adaugat: 1 săptămână în urmă
OK GUARD SRL
HR - SPECIALIST RESURSE UMANE
Adaugat: 1 săptămână în urmă
OK GUARD SRL
Candidatul ideal
Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal
- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;
- Absolvent/a studii superioare;
- Cunoștințe avansate de legislația muncii;
- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;
- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;
- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;
- Competente de comunicare si relaționare;
Descrierea jobului
HR - specialist resurse umane
Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal
- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;
- Absolvent/a studii superioare;
- Cunoștințe avansate de legislația muncii;
- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;
- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;
- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;
- Competente de comunicare si relaționare;
Descrierea jobului
- NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal
- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane
- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;
- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;
- Gestioneaza dosarele de personal;
- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;
- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilor, învoirilor şi absențelor nemotivate;
- Se ocupa de relația cu furnizorii de protectia muncii si medicina muncii si se asigura ca toți angajații au controlul de medicina muncii conform legislației;
- Completeaza si transmite registrul de evidenta al salariaților conform legii;
- Tine legatura cu furnizorii de cursuri de perfectionare si inscrie angajatii conform solicitarilor primite;
Va oferim:
- Contract individual de munca, perioada nedeterminata;
- Laptop si telefon de serviciu;
- Suport din partea colegilor si a conducerii.
- Salariu net 3.500 - 4.000 lei
Program de lucru: Luni-Vineri, 08:00 - 14:00 SAU 08:00 - 16:30 (6 ore sau 8 ore).
Acceptam PFA sau Microintreprindere
Descrierea companiei
Grup de societati fondat din anul 1994.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.