Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

infirmieră (2 posturi) si Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Zalau | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva ,,Speranta" Zalau Expira in 2024-10-21
Locatie
Salaj

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva ,, Speranta" Zalau, cu sediul in Zalau, Str. Crisan nr. 4, jud. Salaj, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 si respectand prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 107 din 4 septembrie 2024,, dupa cum urmeaza:


DENUMIREA POSTULUI: Infirmiera M

NUMARUL POSTURILOR: 2 posturi vacante

NIVELUL POSTULUI: functie de executie

COMPARTIMENT/STRUCTURA: Didactic auxiliar

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana

PERIOADA: nedeterminata


DENUMIREA POSTULUI: Administrator de patrimoniu I/S

NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: functie de executie

COMPARTIMENT/STRUCTURA: Didactic auxiliar

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana

PERIOADA: nedeterminata


CONDITII SPECIFICE:

Infirmiera M:

* Studii medii

* Curs infirmier organizat de furnizori autorizati

* Vechimea in munca: minim 2 ani


Administrator de patrimoniu I/S:

* Sa indeplineasca conditiile prevazute la art.192, litera(m) din Legea Invatamantului Preuniversitar nr.198/2023, pentru functia de administrator de patrimoniu: Studii superioare, absolvent al facultatii cu specializarea de inginer/subinginer, economist,

* Vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului: de 15 ani,

* Vechime in specialitatea postului de administrator patrimoniu: minim 1 an

* Cunostinte si abilitati de utilizare a platformei de achizitii publice SICAP/SEAP (detinerea de certificat constituie avantaj)

* Cunostinte avansate de utilizare a tehnologiei informatiei in limbajele actuale/specifice, de contabilitate si gestiune, cunostinte avansate de utilizare a Microsoft Office ( calcul tabelar, intocmire grafice, editare texte, etc...) si cunostinte de utilizare a postei electronice

* Abilitati, calitati si aptitudini necesare: capacitati organizatorice, administrative si gospodaresti.


Dosarele de concurs se vor depune la secretariatul unitatii, sediul principal situat in Zalau, strada Crisan, nr.4. Nr.telefon: 0260611182.


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

1. Publicarea anuntului 07.10.2024

2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva ,, Speranta" Zalau, cu sediul in Zalau, Str. Crisan nr. 4, jud. Salaj 21.10.2024, ora 14.00

3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 23.10.2024, ora 10.00

4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 23.10.2024, ora 14.00

5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 24.10.2024, ora 14.00

6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 25.10.2024, ora 14.00

7. Sustinerea probei scrise 29.10.2024, ora 10.00

8. Afisarea rezultatului probei scrise 29.10.2024, ora 13.00

9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 30.10.2024, ora 13.00

10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 30.10.2024, ora 15.00

11. Sustinerea probei practice 31.10.2024, ora 10.00

12. Afisarea rezultatului probei practice 31.10.2024, ora 13.00

13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei practice 01.11.2024, ora 13.00

14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 01.11.2024, ora 15.00

15. Sustinerea interviului 04.11.2024, ora 10.00

16. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 04.11.2024, ora 13.00

17. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 05.11.2024, ora 13.00

18. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 05.11.2024, ora 15.00

19. Afisarea rezultatului final al concursului 05.11.2024, ora 16.00


Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, de pe website: www.cseisperanta.ro, persoana de contact: Suciu Daniela, functia secretar, avand numarul de telefon 0260.611.182, in intervalul orar 10.00-15.00.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: infirmieră (2 posturi) si Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.