infirmieră (2 posturi) si Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
infirmieră (2 posturi) si Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva ,,Speranta" Zalau Expira in 2024-10-21
Locatie
Salaj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva ,, Speranta" Zalau, cu sediul in Zalau, Str. Crisan nr. 4, jud. Salaj, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 si respectand prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 107 din 4 septembrie 2024,, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: Infirmiera M
NUMARUL POSTURILOR: 2 posturi vacante
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: Didactic auxiliar
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
DENUMIREA POSTULUI: Administrator de patrimoniu I/S
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: Didactic auxiliar
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
CONDITII SPECIFICE:
Infirmiera M:
* Studii medii
* Curs infirmier organizat de furnizori autorizati
* Vechimea in munca: minim 2 ani
Administrator de patrimoniu I/S:
* Sa indeplineasca conditiile prevazute la art.192, litera(m) din Legea Invatamantului Preuniversitar nr.198/2023, pentru functia de administrator de patrimoniu: Studii superioare, absolvent al facultatii cu specializarea de inginer/subinginer, economist,
* Vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului: de 15 ani,
* Vechime in specialitatea postului de administrator patrimoniu: minim 1 an
* Cunostinte si abilitati de utilizare a platformei de achizitii publice SICAP/SEAP (detinerea de certificat constituie avantaj)
* Cunostinte avansate de utilizare a tehnologiei informatiei in limbajele actuale/specifice, de contabilitate si gestiune, cunostinte avansate de utilizare a Microsoft Office ( calcul tabelar, intocmire grafice, editare texte, etc...) si cunostinte de utilizare a postei electronice
* Abilitati, calitati si aptitudini necesare: capacitati organizatorice, administrative si gospodaresti.
Dosarele de concurs se vor depune la secretariatul unitatii, sediul principal situat in Zalau, strada Crisan, nr.4. Nr.telefon: 0260611182.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
1. Publicarea anuntului 07.10.2024
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva ,, Speranta" Zalau, cu sediul in Zalau, Str. Crisan nr. 4, jud. Salaj 21.10.2024, ora 14.00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 23.10.2024, ora 10.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 23.10.2024, ora 14.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 24.10.2024, ora 14.00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 25.10.2024, ora 14.00
7. Sustinerea probei scrise 29.10.2024, ora 10.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 29.10.2024, ora 13.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 30.10.2024, ora 13.00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 30.10.2024, ora 15.00
11. Sustinerea probei practice 31.10.2024, ora 10.00
12. Afisarea rezultatului probei practice 31.10.2024, ora 13.00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei practice 01.11.2024, ora 13.00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 01.11.2024, ora 15.00
15. Sustinerea interviului 04.11.2024, ora 10.00
16. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 04.11.2024, ora 13.00
17. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 05.11.2024, ora 13.00
18. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 05.11.2024, ora 15.00
19. Afisarea rezultatului final al concursului 05.11.2024, ora 16.00
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, de pe website: www.cseisperanta.ro, persoana de contact: Suciu Daniela, functia secretar, avand numarul de telefon 0260.611.182, in intervalul orar 10.00-15.00.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.