Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Infirmieră, Administrator patrimoniu, Secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 5 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Cluj-Napoca | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

CRESA CETATEA FETEI Expira in 2024-09-27
Locatie
Cluj

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Nr. inregistrare 1990/12.09.2024


Anunt concurs pentru posturi contractuale conform H.G. 1336/2022


A.) Cresa Cetatea Fetei, cu sediul in comuna Floresti, Bulevardul Cetatea Fetei, nr. 10, judetul Cluj, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:


I. 1. Nivelul postului: executie

2. Denumirea postului: Administrator patrimoniu, post vacant, pe perioada nedeterminata, 0,5 norma

3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: debutant cu studii superioare S

4. Numarul de posturi: 1

Durata timpului de lucru : 4 ore pe zi - 20 de ore pe saptamana


II. 1. Nivelul postului: executie

2. Denumirea postului: Secretar unitate de invatamant, post vacant, pe perioada nedeterminata, 1 norma

3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: debutant studii medii cu bacalaureat , postliceale cu specialitatea technician in activitati de secretariat sau superioare S

4. Numarul de posturi:1


III.1. Nivelul postului: executie

2. Denumirea postului: Infirmiera cresa, post vacant, pe perioada nedeterminata

3. Numarul de posturi: 6


B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:


a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


Dosarele de concurs se depun la sediul Cresei Cetatea Fetei, Bld. Cetatea Fetei, nr. 10, Comuna Floresti, Jud. Cluj, tel.0734 778 239, email: [email protected] in intervalul orar 09:00 - 15:00 de luni pana vineri.


Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare): 27.09.2023, ora 15:00, la sediul institutiei.


C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022


Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:


a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:

I. Pentru postul de Administrator patrimoniu cresa :


1.Studii de specialitate: Superioare in domeniul Stiintelor economice sau Ingineriei;

2.Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): (Word, Excel, Outlook, programe de contabilitate etc);

3.Cunostinte de accesare platforma SICAP si altele asemenea;

4.Cunostinte de legislatie specifica locului de munca;

* Cunostinte in domeniul SSM si PSI;

* Abilitati de comunicare si relationare cu personalul aflat in subordine ;

* Capacitatea de gestionare a timpului si a prioritatilor;

5.Vechime in munca- nu se solicita


II. Pentru postul de Secretar unitate de invatamant:


1.Studii de specialitate: absolvirea unui liceu cu diploma de bacalaureat sau absolvirea invatamantului postliceal cu specialitatea technician in activitati de secretariat sau a unei institutii de invatamant superior;

2.Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): (Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, Powerpoint, posta electronica, baze de date );

3. Cunostinte de utilizare a softurilor specifice activitatii (REVISAL, SIIIR, EDUSAL si altele asemenea )

4. Curs Resurse Umane finalizat/ in curs de desfasurare sau obligativitatea de a finaliza un curs Resurse Umane in termen de 12 luni de la angajare

5. Cunostinte privind intocmirea si administrarea corespondentei oficiale

6. Cunostinte privind managementul resurselor umane

7. Notiuni de comunicare si relatii publice

8. Vechime in munca - nu se solicita


III. Pentru postul de infirmiera cresa :


1. Studii de specialitate : Absolvirea unui liceu, cu diploma de bacalaureat;

2. Sa aiba notiuni fundamentale de igiena;

3. Curs infirmiera finalizat sau in curs de desfasurare;

4. Abilitati de relationare-comunicare cu intreg personalul unitatii de invatamant;

5. Abilitati pentru munca in echipa;

6. Perseverenta, toleranta, calm, flexibilitate si rezistenta la stres;

7. Cunoasterea stadiilor de dezvoltare a copilului si a personalitatii acestuia.

8. Vechime - nu este necesara


D.) Bibliografie si tematica:


I. BIBLIOGRAFIA concursului pentru ocuparea postului de Administrator de patrimoniu :


1. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023;

2. H.G. nr.395 din 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98 din 2016 privind achizitiile publice ;

3. LEGEA nr. 98 din 19 mai 2016 privind achizitiile publice;

4. H.G. nr.72 din 2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la institutiile publice;

5. O.M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, reactualizata ;

6. H.G 1425 din 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319/2006;

7. LEGEA nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

8. Hotararea 2230 din 1969 privind gestionarea bunurilor materiale, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare - sectiunea VI ;

10. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata - Titlul II, III si V;

11. H.G. nr. 566/2022 privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara;

12. LEGEA nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;


TEMATICA :


1.Baza materiala a invatamantului preuniversitar

2.Proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica

3.Criterii de atribuire a contractelor de achizitie publica

4.Dosarul achizitiei publice

5.Conditii privind angajarea gestionarilor

6.Garantii si raspunderi

7.Executarea contractului individual de munca. Drepturi si obligatii ale salariatului.Procedura de evaluare anuala a personalului contractual.

8. Obligatiile lucratorilor cu privire la securitatea si sanatatea in munca.

9. Inventarierea patrimoniului.

10. Predarea si primirea gestiunii de bunuri materiale.

11. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale.

12. Efectuarea incasarilor, platilor, intocmirea registrului de casa.

13. Obligatiile administratorului referitoare la apararea impotriva incendiilor.

14. H.G. nr. 566/2022 privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara - INTEGRAL


II. BIBLIOGRAFIA concursului pentru ocuparea postului de secretar unitate de invatamant :


1.Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023;

2. OME 5726/2024 privind regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar (ROFUIP);

3. Legea nr.53/2003-Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Legea cadru nr 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice:

5. H.G. nr. 500 din 18 mai 2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor;

6 .Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;

7. Normele metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control aprobate prin OME nr.4050/29.06.2011;

8 .Legea nr.16/1996-Legea Arhivelor Nationale completata cu Legea nr.138/2013.

9. O.G. nr 27 din 30.01.2002 (actualizata) privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor;

10. Legea nr. 190 din 18 iulie 2018, privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor);

11. H.G. nr 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;

12. H.G. nr. 566/2022 privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara


TEMATICA:

1.Organizarea si functionarea sistemului national de invatamant preuniversitar

2.Conducerea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat

3.Functiile didactice si didactice auxiliare din invatamantul preuniversitar

4.Contractul individual de munca

5.Incadrarea personalului didactic, didactic auxiliar si nedidactic

6.Asigurarea fluxului informational al compartimentului

7.Organizarea documentelor oficiale ale unitatii de invatamant

8.Arhivarea si circuitul documentelor intr-o unitate de invatamant

9. Intocmirea si gestionarea bazelor de date: Edusal, Revisal, SIIIR;

10.Protectia informatiilor clasificate; definitii, informatii cu caracter secret de serviciu;

11.Reglementari privind activitatea de solutionare a petitiilor;

12.Cunostinte ale legislatiei privind emiterea de decizii, adrese oficiale si a adeverintelor;

13.Protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

14.Cunostinte de utilizare a tehnologiei informatiei (Excel, Word, baze de date, Internet, birotica etc.);

15. H.G. nr. 566/2022 privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara - INTEGRAL


III. BIBLIOGRAFIA concursului pentru ocuparea postului de infirmiera cresa :


1. O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, Partea VI, personalul contractual din administratia publica

2. Ordinul nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena din unitatile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna si recreerea copiilor si tinerilor

3. Notiuni fundamentale de igiena - manual de specialitate

4. H.G. nr. 566/2022 privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara


TEMATICA:

1. Notiuni privind colectarea si evacuarea reziduurilor in conditii de securitate

2. Notiuni privind descrierea etapelor parcurse pentru o buna curatenie, a regulilor pentru efectuarea curateniei, precum si a controlului eficientei curateniei

3. Notiuni privind metodele folosite pentru dezinfectie, regulile generale ale dezinfectiei, precum si controlul eficientei acesteia

4. Notiuni privind igiena personala a lucratorului (igiena pielii si a anexelor ei, igiena gurii, nasului si urechilor)

5. Notiuni privind echipamentul de protectie a lucratorului

6. Notiuni privind functiunile si circuitele functionale in cadrul unei unitati

7. Notiuni privind modul de servire a meselor in sali de grupa in gradinite/crese.

8. H.G. nr. 566/2022 privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara - integral


E.) Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:

- termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare): 27.09.2024, ora 15:00, la sediul institutiei, la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;

- selectia dosarelor si afisarea selectiei dosare: 30.09.2024, ora 12:00 la sediul institutiei; la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;


- depunere contestatii selectie dosare: 01.10.2024, ora 12:00, la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;


- afisare rezultate contestatii selectie dosare : 02.10.2024, 12:00, la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;


- proba scrisa in data de 04.10.2024, ora 9.00, la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;


- afisarea rezultatelor de la proba scrisa: 04.10.2024, ora 17:00, la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;


- depunere contestatii proba scrisa: termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisa pana in data de 07.10.2024 ora 17:00 , la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;


- afisare rezultate contestatii proba scrisa : 07.10.2024, ora 18:00, la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;


- proba interviu in data de 08.10.2023, ora 10.00, la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld. Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;


- afisarea rezultatelor de la proba de interviu: 08.10.2024, ora 14:00, la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;


- termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu pana la data de 09.10.2024 ora 14:00 la sediul institutiei; (a se respecta art.53 din HG 1336/2022).


- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor probei interviu in data de 09.10.2024 ora 18:00 la sediul institutiei;


- afisarea rezultatelor finale: 10.10.2024, ora 15:00, la sediul institutiei, Cresa Cetatea Fetei, Bld Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj;


Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face prin afisare la sediul Cresei ( Bld. Cetatea Fetei, nr.10, Comuna Floresti, Jud. Cluj) si pe pagina de internet a Primariei comunei Floresti, www.floresticluj.ro


Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:

Cresa Cetatea Fetei, Bulevardul Cetatea Fetei, nr. 10, Comuna Floresti, Judetul Cluj, [email protected], d-na Ilea Andreea (tel.0374737985), luni - vineri intre orele 9:00 - 15:00, Cresa Cetatea Fetei.

Nota: Copiile de pe actele necesare se vor prezenta insotite de documentele originale in vederea certificarii pentru conformitate cu originalul sau in copii legalizate.


Intocmit,

Secretar Ilea Andreea

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Infirmieră, Administrator patrimoniu, Secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.