infirmieră, îngrijitoare, inspector specialitate (manager caz), grad II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
infirmieră, îngrijitoare, inspector specialitate (manager caz), grad II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Hunedoara Expira in 2024-12-02
Locatie
Hunedoara
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Hunedoara organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unor posturi de natura contractuala -vacante, dupa cum urmeaza:
* Infirmiera din cadrul:
-Centrul de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati Hunedoara -1 post vacant, cu norma intreaga, durata normala a timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;
* Ingrijitoare din cadrul:
- Centrul de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati Branisca -1 post vacant, cu norma intreaga, durata normala a timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;
- Centrul de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati Brad -1 post vacant, cu norma intreaga, durata normala a timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;
- Camin pentru persoane varstnice Pui-1 post vacant, cu norma intreaga, durata normala a timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;
* Inspector specialitatea (manager de caz), grad I din cadrul:
- Centrul Respiro pentru persoane adulte cu dizabilitati Petrosani -1 post vacant, cu norma intreaga, durata normala a timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.542 alin. (1) si alin (2) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003-Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ;
c,) are capacitate deplina de exercitiu ;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice stabilite pe baza fisei postului:
1. Pentru postul de infirmiera din cadrul Centrului de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati Hunedoara:
-studii generale
-curs de infirmiera
- vechime la nivelul studiilor necesare ocuparii postului: minimum 6 luni.
2. Pentru posturile de ingrijitoare din cadrul Centrului de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati Branisca, Centrului de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati Branisca si Caminului pentru persoane varstnice Pui
-studii generale
-nu necesita vechime.
3. Pentru postul de inspector de specialitate (manager caz), grad I din cadrul Centrului Respiro pentru persoane adulte cu dizabilitati Petrosani:
-studii universitare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul asistenta sociala
sau studii universitare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul psihologie, sociologie, cu experienta de minimum 2 ani in domeniul serviciilor sociale sau studii universitare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul juridic, medical, economic, al stiintelor administrative, cu experienta de minimum 5 ani in domeniul serviciilor sociale,
- vechime la nivelul studiilor necesare ocuparii postului: minimum 3 ani si 6 luni.
Concursul se va desfasura conform calendarului urmator:
- depunerea dosarelor pentru participarea la concurs: in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului in conformitate cu prevederile art. 34 din H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in perioada 19.11.2024 - 02.12.2024, la sediul D.G.A.S.P.C. Hunedoara, mun. Deva, str. Piata Garii, nr. 9 A.
- 10.12.2024, ora 1100- proba scrisa,
- interviul se va desfasura in conditiile art. 41 alin (5) din H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 35 din H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa 2 din H.G. nr.1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a unui alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar ;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
Bibliografia si tematica se afiseaza la sediul D.G.A.S.P.C. Hunedoara din Deva, str. Piata Garii, nr. 9 A, jud. Hunedoara si pe site-ul institutiei: www.dgaspchd.ro.
Termenul de selectie a dosarelor este de 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor.
Rezultatele selectiei dosarelor se afiseaza in termen de 1 zi lucratoare de la data expirarii termenului de selectie.
Rezultatele probei scrise si a interviului se afiseaza in termen de 1 zi lucratoare de la finalizarea fiecarei probe.
Contestatiile se pot depune in termen de 1 zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor fiecarei etape a concursului (selectie dosare, proba scrisa, proba interviu), iar termenul in care se afiseaza rezultatele este de 1 zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
Rezultatele finale se afiseaza in termen de 1 zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor solutionarii contestatiilor pentru ultima proba.
Informatii sulimentare se pot obtine la telefon: 0254/233341 sau la sediul D.G.A.SP.C. Hunedoara: Deva, str. Piata Garii, nr. 9 A, judetul Hunedoara - Serviciul Resurse umane, salarizare-Compartiment Resurse umane, salarizare.
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA
pentru ocuparea prin concurs a postului vacant de
infirmiera
Centrului de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati Hunedoara
BIBLIOGRAFIE:
1.Standarde specifice minime de calitate obligatorii pentru servicii sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilitati , aprobate prin Ordinul 82/2019 ( Anexa 1: Standardele specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip Centru de abilitare si reabilitare pentru persoane adulte cu dizabilitati, Centru pentru viata independenta pentru persoane adulte cu dizabilitati , Centru de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati), cu modificarile si completarile ulterioare;
2.Cartea infirmierei - Ingrijirea persoanei cu handicap, Sora Lungu- Nicolae, Ed. Tritonic, 1998
3. Codul de etica al personalului contractual si al functionarilor publici din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Hunedoara.
TEMATICA:
1.Standarde specifice minime de calitate obligatorii pentru servicii sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilitati , aprobate prin Ordinul 82/2019 ( Anexa 1), cu modificarile si completarile ulterioare;
* Modulul IV - ,,Activitati si servicii "
-Standardul 4 - ,, Ingrijire si asistenta "
-Standardul 6 - ,,Deprinderi de viata independenta: mentinerea /dezvoltarea deprinderilor zilnice "
-Standardul 9 - ,,Deprinderi de viata independenta: mentinerea /dezvoltarea deprinderilor de autoingrijire "
-Standardul 11 - ,,Deprinderi de viata independenta: mentinerea /dezvoltarea deprinderilor de autogospodarire "
* Modulul V - ,, Protectie si drepturi "
- Standardul 1 - ,,Respectarea drepturilor beneficiarilor "
- Standardul 4 - ,,Protectia impotriva neglijarii, exploatarii, violentei si abuzului "
- Standardul 5- ,,Protectia impotriva torturii si tratamentelor crude, inumane sau degradante").
2.Cartea infirmierei - Ingrijirea persoanei cu handicap, Sora Lungu- Nicolae, Ed. Tritonic, 1998
* Capitolul IV- Aspecte practice ale ingrijirii: punctul 4 - Igiena si ingrijirea asistatilor, paragrafele
-4.1 - Igiena camerei bolnavului
-4.2 - Igiena asistatului
-4.3- Mobilizarea bolnavului
-4.5 - Alimentarea asistatului
3.Codul de etica al personalului contractual si al functionarilor publici din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Hunedoara-text integral.
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA
pentru ocuparea prin concurs a posturilor vacante de
ingrijitoare
Centrul de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati Branisca
si
Centrul de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati Brad
BIBLIOGRAFIE:
1. Ordinul nr. 82/2019 pentru aprobarea Standardele specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilitati, (ANEXA 1: Standardele specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip Centru de abilitare si reabilitare pentru persoane adulte cu dizabilitati, Centru pentru viata independenta pentru persoane adulte cu dizabilitati, Centru de ingrijire si asistenta pentru persoane adulte cu dizabilitati), cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Codul Etic de conduita al personalului din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Hunedoara.
TEMATICA:
1. Ordinul nr. 82/2019 pentru aprobarea Standardele specifice minime de calitate
obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilitati, cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA 1):
Modulul IV - Activitati si servicii
- Standardul 4 - Ingrijire si asistenta
- Standardul 6- Deprinderi de viata independenta: mentinerea/dezvoltarea deprinderilor zilnice
-Standardul 9 - Deprinderi de viata independenta: mentinerea/dezvoltarea deprinderilor de autoingrijire
-Standardul 11- Deprinderi de viata independenta: mentinerea/dezvoltarea deprinderilor de autogospodarire
Modulul V - Protectie si drepturi
- Standardul 1 -Respectarea drepturilor beneficiarilor
- Standardul 2 - Managementul situatiilor de risc
- Standardul 3- Codul de etica
- Standardul 4 - Protectia impotriva neglijarii, exploatarii, violentei si abuzului
- Standardul 5- Protectia impotriva torturii si tratamentelor crude, inumane sau degradante.
- Standardul 6- Asistenta in caz de deces
-Standardul 7- Sesizari si reclamatii
2. Codul Etic de conduita al personalului din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si
Protectia Copilului Hunedoara. -text integral.
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA
pentru ocuparea prin concurs a postului vacant de
ingrijitoare
Camin pentru persoane varstnice Pui
BIBLIOGRAFIE:
1. Ordinul nr. 29/2019 privind aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor varstnice, persoanelor fara adapost, tinerilor care au parasit sistemul de protectie a copilului si altor categorii de persoane adulte aflate in dificultate, precum si pentru serviciile acordate in comunitate, serviciile acordate in sistem integrat si cantinele sociale, cu modificarile si completarile ulterioare (Anexa I - Standardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidentiale destinate persoanelor varstnice, aplicabile urmatoarelor categorii de servicii sociale prevazute in Nomenclatorul serviciilor, cu modificarile si completarile ulterioare: camine pentru persoane varstnice, centre de tip respiro, centre de criza, centre rezidentiale de ingrijire si asistenta, persoane dependente).
2. Codul de etica al personalului contractual si al functionarilor publici din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Hunedoara.
TEMATICA:
1. Ordinul nr. 29/2019 privind aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor varstnice, persoanelor fara adapost, tinerilor care au parasit sistemul de protectie a copilului si altor categorii de persoane adulte aflate in dificultate, precum si pentru serviciile acordate in comunitate, serviciile acordate in sistem integrat si cantinele sociale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modulul III - ,,Activitati / Servicii"
- Standardul 1 - Ingrijire personala
- Standardul 6 - Asistenta in caz de deces
Modulul IV - ,,Mediul de viata"
- Standardul 2 - Spatii comune
- Standardul 3 - Cazare
- Standardul 5 - Spatii igenico - sanitare
Modulul V -,,Drepturi si etica"
- Standardul 1 - Respectarea drepturilor beneficiarilor si a eticii profesionale
- Standardul 2 - Protectia impotriva abuzurilor si neglijarii
- Standardul 4 - Sesizari/reclamatii
2. Codul de etica al personalului contractual si al functionarilor publici din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Hunedoara - text integral
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA
pentru ocuparea prin concurs a postului vacant de
inspector de specialitate (manager caz), grad I
Centrului Respiro pentru persoane adulte cu dizabilitati Petrosani
BIBLIOGRAFIE
1. Ordinul nr. 82/2019 privind aprobarea Standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilitati, cu modificarile si completarile ulterioare - Anexa 3: Standard specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip Centru respiro pentru persoane adulte cu dizabilitati, Centru de criza pentru persoane adulte cu dizabilitati).
2. Legea nr. 448/2006, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Ordinul nr. 1218 /2019, privind aprobarea Standardelor specifice minime obligatorii de calitate privind aplicarea metodei managementului de caz in protectia persoanelor adulte cu dizabilitati- Anexa 1- Standarde specifice minime obligatorii de calitate privind aplicarea metodei managementului de caz in protectia persoanelor adulte cu dizabilitati.
4. Codul de etica al personalului contractual si al functionarilor publici din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Hunedoara.
TEMATICA
1. Ordinul nr. 82/2019 privind aprobarea Standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilitati, cu modificarile si completarile ulterioare - Anexa 3: Standard specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip Centru respiro pentru persoane adulte cu dizabilitati, Centru de criza pentru persoane adulte cu dizabilitati.
- Modulul II - Accesarea serviciului social
- Standardul 1 - Informare
- Standardul 2- Admitere
- Standardul 3 - Dosarul personal al beneficiarului
- Standardul 4 - Suspendarea/ Incetarea acordarii serviciilor
- Modulul III - Evaluare si planificare
- Standardul 1 - Evaluarea anterioara admiterii in CRes/ Evaluare post -admitere in CCdz
- Standardul 2 - Planul Personalizat
- Standardul 3 - Monitorizare
-Modulul V - Protectie si drepturi
- Standardul 1 - Respectarea drepturilor beneficiarilor
- Standardul 2 - Managementul situatiilor de risc
- Standardul 4 - Protectia impotriva neglijarii, exploatarii, violentei si abuzului
-Standardul 5 -Protectia impotriva torturii, tratamentelor crude, inumane sau degradante
- Standardul 6 - Asistenta in caz de deces
- Standardul 7 - Sesizari si reclamatii
- Standardul 8 - Satisfactia beneficiarilor
2. Legea nr. 448/2006, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cap. I Dispozitii generale, definitii si principii
Cap. II Drepturile persoanelor cu handicap - art. 6
Cap. III Servicii si prestatii sociale - Sectiunea 1 -Servicii sociale
3. Ordinul nr. 1218 /2019, privind aprobarea Standardelor specifice minime obligatorii de calitate privind aplicarea metodei managementului de caz in protectia persoanelor adulte cu dizabilitati - Anexa 1- Standarde specifice minime obligatorii de calitate privind aplicarea metodei managementului de caz in protectia persoanelor adulte cu dizabilitati-text integral
4. Codul de etica al personalului contractual si al functionarilor publici din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Hunedoara -text integral
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.