INFORMATICIAN - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
INFORMATICIAN - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
SCOALA GIMNAZIALA ,, CEZAR BOTEZ,, FASTACI Expira in 2024-10-31
Locatie
Vaslui
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
ANUNT
Scoala Gimnaziala CEZAR BOTEZ,sat Fastaci, cu sediul in Cozmesti, Judetul Vaslui, Str. Principala, Nr. 103, C.U.I.: 24702169, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
Nivelul postului: executie
Denumirea postului: INFORMATICIAN
Numarul posturilor: 0,25 norma
Compartiment/structura : didactic auxiliar
Perioada : nedeterminata
Canditatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:
1. CRITERII GENERALE
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate, si, dupa caz, alte conditii potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de falsori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractual pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor personae sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit h.
2. CONDITIILE SPECIFICE necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
- studii: absolvirea cu diploma de licenta specifica postului;
- vechime in munca - minim 1 an in specialitatea postului sau pe un post similar;
- cunostinte in domeniul retelistica si calculatoare;
- abilitati de relationare -comunicare cu intreg personalul din invatamant;
- disponibilitate la program flexibil;
- initiativa si creativitate;
- efectueaza deplasari in interes de serviciu, in limita sarcinilor, atributiilor si responsabilitatilor din fisa postului;
- efectueaza si alte sarcini trasate de catre conducerea unitatii in limita capacitatii sale fizice si intelectuale si a programului de lucru;
- cunostinte de legislatie specifica locului de munca;
- cunostinte in domeniul Sanatatii , Securitatii in Munca si PSI;
- cunostinte de intretinere hardware si software;
- cunostinte de baza in proiectarea si gestiunea bazelor de date;
- instalare si configurare echipamente periferice-: imprimante, scanere.
Experienta anterioara constituie un avantaj.
3. ACTE NECESARE DOSAR
Conform art. 35 din HOTARARE nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2din Hotararea nr. 1.336 din 28 octombrie 2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de medicina muncii-apt pentru ocuparea postului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legeanr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor personae sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76 /2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate public sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, personae in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de personae vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun European.
Nota:
Dosarul va contine OPIS cu documentatia prezentata in formatul de mai sus.
Copiile de pe actele necesare se prezinta insotite de documentele originale si se certifica pentru conformitate cu originalul la secretariatul unitatii sau se prezinta in forma legalizata.
4. TIPUL PROBELOR DE CONCURS:
Proba scrisa in data de 07.11.2024
Proba practica in data de 08.11.2024
Proba interviu in data de 08.11.2024
Punctajul final: media aritmetica dintre rezultatul de la proba scrisa, proba practica si rezultatul de la interviu.
BIBLIOGRAFIE
1. LEGEA invatamantului preuniversitarnr. 198/2023
2. Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar cu modificarile si completarile ulterioare, aprobat prin ORDINUL nr. 4183/2022;
3. Buraga Sabin - 2005, Proiectarea siturilor Web - design si functionalitate, Iasi, Polirom ;
4. Cerchez Emanuela - 1998, Internet. Utilizarea retelei Internet;
5. Luke Welling, Laura Thomson - Dezvoltarea aplicatiilor WEB cu PHP si MySQL, Ed. Teora
6. Ionut Danila- 2018, Utilizarea computerului Windows 10, Editura ECDL,
7. Ionut Danila, Raluca Constantinescu,Utilizarea computerului Windows 8, Editura ECDL, 2018
8. Raluca Constantinescu, Ionut Danila- 2018, Utilizarea computerului - Windows 8, EdituraEuroaptitudini S.A. Bucuresti
9. Raluca Constantinescu, Ionut Danila -2020, Editare de text , Microsoft Word 2019, EdituraEuroaptitudini S.A. Bucuresti
10. Raluca Constantinescu, Ionut Danila -2020, Calcul tabelar - Microsoft Excel 2019, EdituraEuroaptitudini S.A. Bucuresti
11. Utilizare SIIIR - http://siiir.edu.ro/manuale-si-ghiduri
12. Documentatie de pe site-urile http://portal.edu.ro/, http://office.microsoft.com, http://www.w3schools.com
TEMATICA PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE INFORMATICIAN
1. Instalare si configurarea echipamente periferice- imprimante, scanere
2. PC- utilizare, depanare, intretinere
3. Retele de comunicare LAN, WAN, Internet, Intranet, protocoale, arhitecturi.
4. Echipamente de retea si comunicatie.
5. Instalari si configurari de echipamente in retelele locale structurate
6. Administrarea retelelor de calculatoare
7. Securitate si mentenanta, programe antivirus.
8. Cloud computing, partajarea fisierelor, stocare, lucruin cloud, backup si restaurare.
9. Instalare software. Licente.
10. Instalare si configurareWindows , Microsoft Office.
11. Arhitectura calculatoarelor personale, hardware, diagnosticare defecte, depanare
12. Sisteme de operare Windows, Linux
13. Suita Microsoft Office 365 ( Word, Excel. Access, Power Point, Publisher, Teams, Onedrive) si Google Suite (cu accent pe Classroom, Google Forms, Calendar, Drive)
14. Internet, servicii Internet
15. Creare si actualizare siteuri. Limbajul HTML.
16. Platforme educationale, administrare si configurare GSuitesi ADMA.
17. UtilizareaSistemului Informatic Integrat al Invatamantului din Romania (SIIIR).
Nota:
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta. Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la o proba nu pot participa la probele urmatoare. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la fiecare proba de concurs.
Candidatii pot contesta doar propriul dosar si propria lucrare.
Se considera admis candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj.
Nota obtinuta dupa contestatii ramane definitiva.
CALENDAR CONCURS
Etapa de concurs Data/Perioada
Publicarea anuntului 14.10.2024
Depunerea dosarelor candidatilor 14.10.2024- 31.10.2024
Selectia dosarelor 04.10.2024
Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 05.10.2024
Depunerea contestatiilor asupra rezultatelor selectiei dosarelor 06.10.2024
Solutionarea si afisarea rezultatelor contestatiilor la selectia dosarelor 07.10.2024
Proba scrisa 07.11.2024
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 07.11.2024
Depunerea contestatiilor asupra rezultatelor probei scrise 07.11.2024
Solutionarea si afisarea rezultatelor contestatiilor la proba scrisa 07.11.2024
Proba Practica 08.11.2024
Afisarea rezultatelor la proba practica 08.11.2024
Depunerea contestatiilor asupra rezultatelor probei practice 08.11.2024
Solutionarea si afisarea rezultatelor contestatiilor la proba practica 08.11.2024
Proba interviu 08.11.2024
Afisare rezultate interviu 08.11.2024
Depunerea contestatiilor asupra rezultatelor probei interviu 08.11.2024
Solutionarea si afisarea rezultatelor contestatiilor la proba interviu 08.11.2024
Afisare rezultate finale 08.11.2024
Relatii suplimentare la sediul scolii, sau telefoni: 0759 027 222.
Director,
Prof. Danila Irina
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.