inginer - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
inginer - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Administratia Bazinala de Apa Prut - Barlad Expira in 2024-11-22
Locatie
Iasi
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii regionale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
ANUNT
pentru organizarea concursului de ocupare a postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de inginer in cadrul Serviciului Unitate Implementare Proiecte, Sediu A.B.A. Prut - Barlad - 1 post
Administratia Bazinala de Apa Prut - Barlad cu sediul in Iasi, str. Th. Vascauteanu nr. 10, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de inginer in cadrul Serviciului Unitate Implementare Proiecte, Sediu A.B.A. Prut-Barlad - 1 post.
Activitatea profesionala se va desfasura la sediul Administratiei Bazinale de Apa Prut - Barlad, str. Th. Vascauteanu nr. 10, Mun. Iasi, Jud. Iasi.
Conditiile specifice de participare la concursul pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de inginer in cadrul Serviciului Unitate Implementare Proiecte, Sediu A.B.A. Prut-Barlad - 1 post, precum si calendarul desfasurarii concursului sunt:
Denumirea postului:
- inginer in cadrul Serviciului Unitate Implementare Proiecte, Sediu A.B.A. Prut-Barlad - 1 post, avand unul din urmatoarele grade: grad baza, grad III, grad II, grad I.
Studii:
Studii superioare in domeniile fundamentale, domeniile de licenta si/sau specializarile conform Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor programelor de studii universitare in urmatoarele domenii:
- studii superioare in domeniul de licenta Inginerie Civila;
- studii superioare in domeniul de licenta Amenajari si Constructii Hidrotehnice;
- studii superioare in domeniul de licenta Inginerie Energetica;
- studii superioare in domeniul de licenta Inginerie Geodezica;
- studii superioare in domeniul de licenta Ingineria Mediului;
- studii superioare in domeniul de licenta Inginerie si Management.
Vechime in munca:
- vechime in munca: minim 1 an;
- vechime in specialitatea studiilor efectuate: minim 1 an.
Cunostinte:
- cunostinte si competente operare PC: Microsoft Office - Word, Excel.
Calendarul de desfasurare al concursului pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de inginer in cadrul Serviciului Unitate Implementare Proiecte, Sediu A.B.A. Prut-Barlad - 1 post
Concursul se va desfasura la sediul Administratiei Bazinale de Apa Prut - Barlad din Iasi, str. Th. Vascauteanu nr. 10, dupa urmatorul calendar:
- 22.11.2024, ora 15:30 - data limita de depunere la registratura de la sediul Administratiei Bazinale de Apa Prut - Barlad, din Iasi, str. Th. Vascauteanu nr. 10, a dosarelor de participare la concurs;
- 26.11.2024, ora 15:30 - selectia dosarelor de concurs;
- 27.11.2024, ora 15:30 - termen de afisare rezultate la selectia dosarelor de concurs;
- 28.11.2024, ora 15:30 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs;
- 29.11.2024, ora 15:30 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la selectia dosarelor de concurs;
- 02.12.2024, ora 10:00 - desfasurare proba scrisa;
- 03.12.2024, ora 15:30 - termen de afisare rezultate proba scrisa;
- 04.12.2024, ora 15:30 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul probei scrise;
- 05.12.2024, ora 15:30 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele probei scrise;
- 06.12.2024, ora 10:00 - sustinerea interviului;
- 09.12.2024, ora 15:30 - termen de afisare a rezultatelor privind interviul;
- 10.12.2024, ora 15:30 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul interviului;
- 11.12.2024, ora 15:30 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele interviului;
- 12.12.2024, ora 15:30 - termen de afisare a rezultatelor finale.
Conform art. 35 al Hotararii de Guvern nr. 1336 din 2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se depun la sediul Administratiei Bazinale de Apa Prut-Barlad din Iasi, str. Th. Vascauteanu nr.10 - Serviciul R.U.R.P.A. sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila, la adresa de email [email protected].
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea si inregistrarea dosarului de concurs, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale conform art. 14 -15 din Hotararea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.
BIBLIOGRAFIA/TEMATICA pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de inginer in cadrul Serviciului Unitate Implementare Proiecte, Sediu A.B.A. Prut-Barlad - 1 post:
1. Legea Apelor nr. 107/1996 cu modificarile si completarile ulterioare:
Cap.I
Cap. II - Sectiunea a 2 - a
Cap. III - Sectiunea a 4 - a
Anexa nr.1 - Definitiile termenilor tehnici utilizati;
2. Legea nr. 10/1995 - privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare:
Cap. III - Sectiunea a 2-a, Sectiunea a 3-a, Sectiunea a 4-a, Sectiunea a 9-a
3. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificarile si completarile ulterioare
Cap. I
Anexa nr.1 - Continutul cadru al documentatiei tehnice D.T. pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii
Anexa nr. 2 - Definirea unor termeni de specialitate utilizati in cuprinsul legii
4. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico- economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investitii finantate din fonduri publice;
Cap.II
Cap. III - Sectiunea a 2-a, Sectiunea a 3-a, Sectiunea a 4-a, Sectiunea a 5-a, Sectiunea a 6-a
5. HOTARARE nr. 343 din 18 mai 2017 - pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora:
Cap. II
Cap.III
Anexe
6. Hotararea nr. 1/2018 pentru aprobarea conditiilor generale si specifice pentru anumite categorii de contracte de achizitie aferente obiectivelor de investitii finantate din fonduri publice:
- 5. Supervizorul si reprezentantul Supervizorului;
- 10. Autorizatii si asistenta privind Legea;
- 12. Obligatii generale;
- 15. Garantia de buna executie;
- 17. Programul de executie;
- 19. Modul de executie si proiectarea Lucrarilor provizorii;
- 27. Activitatea Antreprenorului pe santier, Executarea contractului si intarzieri, Receptia si perioada de garantie.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Administratiei Bazinale de Apa Prut - Barlad din Iasi, str. Th. Vascauteanu nr. 10 sau la numarul de telefon +40232218192 adresa de email: [email protected] persoana de contact: Iuliana Voroneanu - secretar comisie de concurs si comisie de solutionare a contestatiilor.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.