Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Îngrijitoare – 3 posturi - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Constanta | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Directia Generala de Asistenta Sociala Constanta Expira in 2025-01-10

Locatie
Constanta

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Directia generala de asistenta sociala Constanta

organizeaza concurs pentru ocuparea a 3 posturi contractuale de executie vacante de ingrijitoare, nivel studii G din cadrul Compartimentului igiena, Caminul pentru persoane varstnice

1. Ingrijitoare, nivel studii G - 3 posturi contractuale de executie vacante:

Conditii specifice:

Nivel studii: studii generale;

Vechime: fara vechime in munca;

durata timpului de munca: norma intreaga de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;

durata contractului individual de munca: perioada nedeterminata;

Concursul va consta in 3 probe, astfel:

- selectia dosarelor de inscriere: 13.01.2025-14.01.2025;

- proba practica: 21.01.2025, ora 10:00;

- interviul - se sustine intr-un termen de 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice. Data si ora sustinerii interviului se afiseaza obligatoriu odata cu rezultatele la proba practica.

Termenul in care se afiseaza rezultatele pentru selectia dosarelor de inscriere, proba practica si interviu este de 1 zi lucratoare de la expirarea termenului prevazut pentru fiecare proba de concurs.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor de inscriere, proba practica si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie la Serviciului resurse umane si organizare personal, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei practica si al interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

Rezultatele finale se afiseaza in termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor solutionarii contestatiilor pentru ultima proba.

Afisarea rezultatelor obtinute de candidati la probele concursului, precum si afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor si a rezultatelor finale ale concursului se realizeaza folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecarui candidat.

Proba practica se va desfasura la sediul Caminului pentru persoane varstnice, din str. Unirii, nr. 104 si interviul se va desfasura in sala de sedinte, etajul I, la sediul Directiei generale de asistenta sociala Constanta din str. Unirii nr. 104, mun. Constanta, jud. Constanta.

Poate ocupa un post vacant persoana care indeplineste conditiile generale de ocupare a unei functii contractuale, conform art. 15 din Regulamentul-cadru aprobat prin H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

In vederea participarii la concurs, candidatii vor depune in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv pana la data de 10.01.2025, inclusiv, ora 13:00, la sediul Directiei generale de asistenta sociala din str. Unirii, nr. 104, mun. Constanta, jud. Constanta, Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane si organizare personal) dosarul de concurs, care va contine in mod obligatoriu urmatoarele:

a) formular de inscriere la concurs;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european;

Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al Ministrului Sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

Certificatul de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar, poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasului de pe cazierul judiciar, anterior datei de sustinere a probei practice.

Copiile de pe actele prevazute mai sus de la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatii cu dizabilitati inscrisi la concurs, pot inainta comisiei de concurs, pana in ultima zi de depunere a dosarelor, o propunere privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.

Relatii suplimentare se pot obtine de luni pana joi intre orele 9:00 - 16:00 si vineri intre orele 9:00 - 12:00, la nr. de tel. 0341.180.112 la Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane si organizare personal).

Atributii specifice pentru functia contractuala de executie vacanta de ingrijitoare, nivel studii G din cadrul Compartimentului igiena, Caminul pentru persoane varstnice-3 posturi vacante:

- Se deplaseaza si indeplineste toate atributiile de ingrijitoare in cadrul Caminului pentru persoane varstnice, iar la nevoie si in alte unitati de la nivelul Directiei Generale de Asistenta Sociala Constanta;

- Raspunde de efectuarea curateniei si deservirea incaperilor date in primire, dependinte, instalatii sanitare si exteriorul caminului;

- Are obligatia de a ajuta beneficiarii (care solicita) la schimbarea lenjeriei de pat;

- Raspunde de folosirea cu grija si simt gospodaresc a materialelor de intretinere si sa realizeze cat mai multe economii la lumina, materiale si apa;

- Pastreaza ordinea si curatenia in tinuta personala;

- Raspunde de curatenie pe culoar, cluburi, camere si WC, la oficiu si pe scari;

- Zilnic matura palierele, spala mozaicul, depune resturile menajere colectate in pubele de plastic la oficii, aceasta operatiune efectuandu-se de doua ori pe zi la orele 7 si 12 pentru a evita infectiile. In camerele in care asistatii nu-si pot asigura curatenia va intra zilnic de patru ori pentru aerisire si curatenie;

- O data pe luna va efectua curatenia generala la camere prin scuturat, spalat parchet, spalat geamuri, spalat usi, asigurand ritmicitatea si un grafic de urmarit.

Detergentii si dezinfectantele le primeste de la magazia de materiale si le va folosi zilnic cu simt de raspundere;

- E obligata sa anunte de urgenta orice semnalare de insecte, soareci sau stari de necuratenie pentru luarea masurilor necesare de catre conducerea institutiei;

- Va semnala si inlatura orice risipa de energie electrica in camere sau oficii;

- Va anunta de urgenta prin consemnarea in registrul special de la poarta ori de cate ori se constata o deficienta la instalatiile sanitare sau electrice din raza sa de actiune;

- Este obligata sa aiba o comportare demna si respectuoasa fata de beneficiari, nefiind permise discutiile neprincipiale cu acestia;

- Curatenia la camere se efectueaza numai in prezenta beneficiarului iar la curatenia generala lunara va solicita si infirmiera, in special in camerele cu imobilizati;

- Insusirea unui bun personal al beneficiarului atrage dupa sine desfacerea contractului de munca si, in functie de gravitatea faptei, deferirea instantelor penale;

- La plecare va verifica usile, holurile, aragazele sa fie inchise si birourile incuiate;

- Raspunde contraventional si suporta contraventiile date de organele de control pentru abaterile de la sarcinile de serviciu constatate la locul de munca conform legislatiei in vigoare;

- Este obligatorie folosirea echipamentului de protectie si este interzisa instrainarea lui;

- Este interzisa sederea nejustificata in camerele asistatilor;

- Este interzisa primirea de foloase necuvenite din partea asistatilor sau a oricaror alte persoane, acesasta atragand dupa sine desfacerea contractului de munca;

- Nu va dezvalui informatii referitoare la situatia personala a beneficiarilor (familiala, economica, medicala).

Secretar comisie concurs,

Serviciul resurse umane si organizare personal

Inspector superior, Ali Melian Rodica

Bibliografie - Ingrijitoare, nivel studii G - 3 posturi vacante:

1. "Programul national de pregatire a infirmierelor" editat de OAMGMAMR, 2012 - Note de curs;

2. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 247-252;

3. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si

completarile ulterioare, Capitolul IV;

4. O.U.G. nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 368.


Tematica - Ingrijitoare, nivel studii G - 3 posturi vacante:

1.Reglementari privind curatenia, Reglementari privind dezinfectia, Reglementari privind spalatul mainilor, Reglementari privind purtarea echipamentului de protectie, Reglementari privind gestionarea deseurilor provenite din unitatile sanitare;

2.Reglementari privind raspunderea disciplinara;

3.Reglementari privind obligatiile lucratorilor;

4.Reglementari privind principii aplicabile conduitei profesionale a functionarilor publici si personalului contractual din administratia publica.


DIRECTOR GENERAL,

POPTILE MONICA








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Îngrijitoare – 3 posturi - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.