Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

ÎNGRIJITOR – 1 post, personal nedidactic-administrativ - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Craiova | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Colegiul National "Elena Cuza" Craiova, judetul Dolj Expira in 2024-12-20
Locatie
Dolj

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



A N U N T


Colegiul National ,,Elena Cuza" din localitatea Craiova, judetul Dolj, organizeaza la sediul unitatii din strada Mihai Viteazu, nr.12, pe data de 09.01.2025, concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale vacante de INGRIJITOR - 1 post, personal nedidactic-administrativ.


CONDITIILE GENERALE DE PARTICIPARE LA CONCURS sunt cele prevazute de Art. 15 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, respectiv:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


CONDITII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:

* Studii: de nivel liceal;

* Curs de igiena (certificat de absolvire sau adeverinta inscriere curs);

* Vechime in munca: 3 ani;

* Disponibilitate de a lucra in doua schimburi;

* Disponibilitate de a lucra sambata si duminica;

* Abilitati de relationare-comunicare cu intregul personal al unitatii de invatamant;

* Cunostinte de legislatie specifice locului de munca;

* Cunostinte in domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca si PSI;

ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI GENERALE:

- Ridica de la magazie, pe baza de documente de consum, materialele consumabile necesare desfasurarii activitatii si justifica administratorului consumul acestora;

- Asigura curatenia si/sau dezinfectia zilnica si periodica in sectoarele repartizate de administratorul scolii ;

- In perioada vacantelor, realizeaza impreuna cu muncitorii de intretinere lucrari de igienizare si reparatii in vederea deschiderii in bune conditii a anului scolar;

- La solicitarea numai a conducerii scolii sau a administratorului si fara depasirea competentelor oferite de calificarea obtinuta prin studii, ajuta muncitorii de intretinere la indeplinirea altor sarcini care vizeaza buna desfasurarea a activitatii din unitate;

- Asigura supravegherea sectorului de care raspunde si aduce la cunostinta sefului direct, eventualele defectiuni, distrugeri sau lipsuri ale obiectelor de inventar si mijloacelor fixe care se gasesc in acesta si analizeaza impreuna cu acesta cauzele;

- Raspunde material de recuperarea pagubelor sau remedierea defectelor daca se constata ca acestea s-au produs din vina exclusiva a sa;

- Raspunde in fata organelor de control (politie sanitara, pompierii si protectia muncii) de ordinea, disciplina si curatenia la locul de munca;

- Respecta cu strictete disciplina muncii specifica instititutiei de invatamant (orar, program de lucru, Regulamentul de ordine interioara, regulamentul scolar, legi, etc.), precum si normele specifice de igiena, protectia muncii si P.S.I.;

- Nu utilizeaza in scopuri personale masinile, utilajele si materialele din dotarea unitatii si nu permite altor persoane sa le utilizeze fara aprobarea conducerii scolii;

- Da dovada de un comportament si o conduita adecvata unei institutii de invatamant, atat fata de elevi, cat si fata de colegi, parinti si alte persoane;

In functie de nevoile specifice ale unitatii de invatamant, salariatul este obligat sa indeplineasca si alte sarcini repartizate de conducerea unitatii, in conditiile legii.


Durata timpului de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana

Programul de lucru in doua schimburi:

- 6.00 - 14.00

- 13.00 - 21.00


DOSARUL DE CONCURS VA CONTINE URMATOARELE DOCUMENTE:

a) formular de inscriere la concurs;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca sau adeverinte care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) fisa de aptitudini eliberata de medicina muncii;

i) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

j) curriculum vitae, model comun european.


* Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilitit de Ministerul Sanatatii.

* Candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.

* Actele pentru care se solicita copii, vor fi prezentate si in original, in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.


Data limita pana la care candidatii pot depune actele pentru dosarul de concurs la secretariatul Colegiului National "Elena Cuza" Craiova, este 20.12.2024, ora 15,00.


Concursul organizat pentru ocuparea posturilor de ingrijitor consta in patru etape succesive:

I. Selectia dosarelor de inscriere 23.12.2024

II. Proba scrisa - test grila 09.01.2025

III. Proba practica 13.01.2025

IV. Interviul 15.01.2025

I. Selectia dosarelor: 23.12.2024 ora 10,00

Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor: 23.12.2024 ora 13,00.

Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor: pana pe data de 24.12.2024 ora 13,00.

Solutionarea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor: 24.12.2024 ora 15,00

Afisarea rezultatelor contestatiilor: 24.12.2024, ora 16,00.

II. Proba scrisa - test grila: 09.01.2025, ora 9,00

Afisarea rezultatelor la proba scrisa - test grila: 09.01.2025 ora 13,00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele obtinute la proba scrisa: pana pe data de 10.01.2025, ora 13,00.

Solutionarea contestatiilor privind rezultatele obtinute la proba scrisa: 10.01.2025, ora 15,00.

Afisarea rezultatelor contestatiilor: 10.01.2025, ora 16,00

* Sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care obtin minim 50 de puncte.

* Pentru proba scrisa candidatii vor fi prezenti in sala cu 30 de minute inainte de inceperea

acesteia, respectiv la ora 8.30, avand asupra lor cartea de identitate.

III. Proba practica : 13.01.2025, ora 9,00

Afisarea rezultatelor la proba practica : 13.01.2025 ora 13,00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele obtinute la proba scrisa: pana pe data de 14.01.2025, ora 13,00.

Solutionarea contestatiilor privind rezultatele obtinute la proba practica: 14.01.2025, ora 15,00.

Afisarea rezultatelor contestatiilor: 14.01.2025, ora 16,00

* Sunt declarati admisi la proba practica candidatii care obtin minim 50 de puncte.

* Pentru proba practica candidatii vor fi prezenti cu 30 de minute inainte de inceperea

acesteia, respectiv la ora 8.30, avand asupra lor cartea de identitate.

IV. Interviul : 15.01.2025, ora 9,00

Afisarea rezultatelor interviului: 15.01.2025, ora 13,00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele interviului: pana pe data 16.01.2025, ora 13,00.

Solutionarea contestatiilor privind rezultatele interviului: 16.01.2025, ora 15,00

Afisarea rezultatelor contestatiilor: 16.01.2025, ora 16,00.

* Sunt declarati admisi la interviu candidatii care obtin minim 50 de puncte.

* Pentru interviu candidatii vor fi prezenti in sala cu 30 de minute inainte de inceperea

acestuia, respectiv la ora 8.30, avand asupra lor cartea de identitate.

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute de catre fiecare candidat la proba scrisa, proba practica si interviu si va fi afisat pe data de 16.01.2025, ora 16,30.


Bibliografia:

1. Legea 53/2003 - Codul Muncii, republicat cu modificarile si completarile ulterioare,

Titlul II - Contractul individual de munca, Art.12, 16, 31, 39, 50, 51, 52, 55, 60, 61,75, 81,

Titlul XI Raspunderea juridica Cap. II Raspunderea disciplinara Art. 247-252 si Capitolul II

Raspunderea patrimoniala Art. 253-259;

2. O.M.E.nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului - cadru de organizare si

functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, valabil incepand cu anul scolar

2024-2025, Art.48,49,51,53,81, 82;

3. Legea 132/2010, privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice, cu

modificarile si completarile ulterioare, Art. 3, 6, 9;

4. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile

ulterioare - cap. IV - Obligatiile lucratorilor;

5. Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si

completarile ulterioare, cap. II sectiunea 1- Obligatii generale si sectiunea 6 - Obligatiile

administratorului, conducatorului institutiei, utilizatorului si salariatului;

6. OMS nr.119/2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de

viata al populatiei, cu modificarile si completarile ulterioare - Cap. VI Norme de igiena pentru

unitatile de folosinta publica;

7. OMS nr. 1456/2020 pentru aprobarea normelor de igiena din unitatile pentru ocrotirea,

educarea, instruirea, odihna si recreerea copiilor si tinerilor, cu modificarile si completarile

ulterioare;

8. Curs de igiena - https://infopedadeva.ro/wp-content/uploads/2021/11/Curs-igiena.pdf

9. Legea 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului, republicata, cu

modificarile si completarile ulterioare - Capitolul VI -Protectia copilului impotriva abuzului,

neglijarii, exploatarii si a oricarei forme de violenta.

Tematica:

1. Notiuni fundamentale de igiena;

2. Reguli si metode de efectuare a curateniei si a dezinfectiei;

3. Securitatea si sanatatea in munca si P.S.I.

4. Raspunderea salariatului

Informatii suplimentare se pot obtine la secretariatul unitatii, sau la tel. 0351170381, intre orele 8,00-15,00.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ÎNGRIJITOR – 1 post, personal nedidactic-administrativ - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.