Îngrijitor copii grădiniță - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Îngrijitor copii grădiniță - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Gradinita cu Program Prelungit nr. 16 Sibiu Expira in 2024-12-13
Locatie
Sibiu
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
In temeiul art. 18 alin. (1) din H.G. nr 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice,
A. Gradinita cu P.P. nr. 16, avand sediul in mun. Sibiu, strada Mitropoliei, Nr. 19 - 21, anunta scoaterea la concurs a unui post contractual vacant de INGRIJITOR- M-I (norma intreaga, perioada nedeterminata).
1. Numarul de posturi: 1 post;
2. Denumirea postului: ingrijitor -M- I;
3. Nivelul postului: executie;
4. Perioada: nedeterminata.
B. Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a H.G. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar, in original;
g)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant;
i) curriculum vitae, model comun european;
Dosarele de concurs se depun fizic la biroul administrativ Gradinitei cu P.P. nr. 16, mun. Sibiu, strada Mitropoliei, Nr. 19 - 21. Relatii suplimentare la sediul unitatii sau la telefon 0269 / 211 197, in perioada detaliata in cadrul Calendarului de desfasurare a concursului ( punctul E ).
Candidatii iti asuma responsabilitatea pentru depunerea dosarelor in intervalul prevazut de Calendar, de corectitudinea documentelor si respectarea criteriilor prevazute de H.G. 1336/2022.
B. Conditii generale in vederea participarii la concurs, prevazute la art.15 din H.G. nr. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003-Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa o functie, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art.1 alin (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin (1) lit. h).
Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs:
1. Studii: medii
2. Vechime in munca: minim 6 ani
3. Disponibilitate de lucru in schimburi;
4. Abilitati de munca in echipa;
5. Constituie un avantaj existenta cursurilor de insusire a notiunilor fundamentale de igiena;
Tipul probelor de concurs:
- Proba scrisa
- Proba practica;
- Interviu.
D. Bibliografie:
1. Ordinul nr. 2.508/4.493/2023 pentru aprobarea Metodologiei privind asigurarea asistentei medicale a anteprescolarilor, prescolarilor, elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar si studentilor din institutiile de invatamant superior pentru mentinerea starii de sanatate a colectivitatilor si pentru promovarea unui stil de viata sanatos - Anexa 8 - Atributii specifice personalului nedidactic;
2. Ordinul M.S. nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena din unitatile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna si recreerea copiilor si tinerilor;
3. Ordinul M.S nr. 119/2014 - Privind normele de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei - Cap. VI - Norme de igiena pentru unitati de folosinta publica;
4. Legea nr. 319/2006 - Legea securitatii si sanatatii in munca, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare - Cap. IV -Obligatiile lucratorilor, Cap. VI Comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor, Cap. 9 - Contraventii;
5. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, actualizat - Cap. II - Raspunderea disciplinara;
6. Ordinul Ministerului Educatiei 5759/2024, privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar - Titlul IV Personalul unitatilor de invatamant
7. Regulamentul intern al Gradinitei cu Program Prelungit nr. 16 Sibiu
8. Atributiile din fisa postului (ingrijitor).
Tematica:
1. Notiuni fundamentale de igiena;
2. Reguli de efectuare a curateniei in institutia de invatamant;
3. Metode de dezinsectie si dezinfectie;
4. Securitate si sanatate in munca si PSI;
5. Raspunderea disciplinara;
6. Atributii din fisa postului.
E. Calendarul de desfasurare a concursului:
Etapa de concurs Data Interval orar
Publicarea anuntului 02.12.2024
Depunerea dosarelor de concurs 02.12.2024 - 13.12.2024
Selectia dosarelor de inscriere 16.12.2024 -17.12.2024
Afisarea rezultatelor 17.12.2024 ora 10:00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 17.12..2024 orele 12:00-14:00
Afisarea solutionarii contestatiilor 17.12.2024 ora 17:00
Proba scrisa 18.12.2024 orele 8:00 - 9.00
Afisarea rezultatelor 18.12.2024 ora:14.00
Depunerea contestatiilor 18.12.2024 ora 14:00-16:00
Afisarea solutionarii contestatiilor 19.12.2024 ora 12:00
Proba practica 18.12.2024 orele 10:00 - 13.00
Afisarea rezultatelor 18.12.2024 ora 14:00
Depunerea contestatiilor 18.12.2024 orele 14.00-16:00
Afisarea solutionarii contestatiilor 19.12.2024 ora 16:00
Interviu 20.12.2024 ora 9:00
Afisarea rezultatelor 20.12.2024 ora 12:00
Depunerea contestatiilor 20.12.2024 orele 12:00 - 14:00
Afisarea solutionarii contestatiilor 23.12.2024 ora 12:00
Afisarea rezultatelor finale 23.12.2024 ora 12:00
Director,
Profesor Palcu Alina Ioana
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.