Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

îngrijitor debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Primaria Orasului Bragadiru Expira in 2024-10-22
Locatie
Ilfov

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractuala
Anunt



ANUNT


Primaria orasului Bragadiru, judetul Ilfov, cu sediul in orasul Bragadiru, Sos. Alexandriei, nr. 249, jud. Ilfov, in temeiul Hotararea Guvernului nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, scoate la concurs urmatorul post contractual vacant:


1 post - ingrijitor - debutant - Serviciul monitorizare si administrare a unitatilor de invatamant.

1. Nivelul postului*: executie;

2. Denumirea postului: ingrijitor I, post vacant, pe perioada nedeterminata

3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: - debutant

4. Scopul principal al postului: ingrijire si curatenie;

5. Numarul de posturi: 1;

Durata timpului de lucru: durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/ saptamana


I. PRINCIPALELE CERINTE SPECIFICE POSTULUI SUNT:


- 1 post - ingrijitor - debutant - Serviciul monitorizare si administrare a unitatilor de invatamant.


* studii medii /generale

* vechime in munca, - nu necesita vchime

* abilitati de comunicare si relatii publice.

* varsta minima reglementata de prevederile legale (minim 18 ani impliniti);

* capacitate deplina de exercitiu

* abilitati de lucru in echipa

* disponibilitate la program flexibil

* raspunde de starea de curatenie si igiena in sectorul repartizat

* raspunde de inventarul incredintat

* stie sa foloseasca ustensilele de lucru precum si produsele de curatenie

* efectueaza deplasari in interes de serviciu, in limita sarcinilor, atributiilor si responsabilitatilor din fisa postului

* efectueaza si alte sarcini trasate de catre conducere in limita capacitatii sale fizice si intelectuale si a programului de lucru

* cunostinte de legislatie specifice locului de munca

* cunostinte in domeniul Sanatatii Securitatii in Munca si PSI


II. CONDITIILE NECESARE OCUPARII UNUI POST DE NATURA CONTRACTUALA VACANT SAU TEMPORAR VACANT:


Art. 15. -- Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

* a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

* b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

* c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

* d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

* e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

* f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

* g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

* h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


III. DOCUMENTE NECESARE DOSARULUI DE CONCURS


Art. 34. -- In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv de 5 zile lucratoare pentru ocuparea unui post temporar vacant.

Art. 35. -- (1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:

* a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

* b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

* c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

* d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

* e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

* f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

* g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

* h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

* i) curriculum vitae, model comun european.

(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.

(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)--e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

(7) In functie de decizia conducatorului autoritatii sau institutiei publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice inauntrul termenului prevazut la art. 34.

(8) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b)--e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

(9) Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.

(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) si (9), dupa caz, conduce la respingerea candidatului.

(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.

Dosarul de concurs se depune in termen de 10 (zece) zile lucratoare de la afisarea anuntului, la sediul Primariei orasului Bragadiru, soseaua Alexandriei, nr. 249, judetul Ilfov, Compartimentul resurse umane.

Data limita depunere dosare: 22.10.2024, ora 10:00, la sediul Primariei orasului Bragadiru.

Concursul incepe in data de: 31.10.2024 ora 10:00 - proba scrisa la sediul Primariei orasului Bragadiru.

Concursul se desfasoara la sediul Primariei orasului Bragadiru, judetul Ilfov din Soseaua Alexandriei, nr. 249

Selectia dosarelor se face in maximum 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, iar rezultatul se afiseaza de catre secretarul comisiei de concurs, la sediul autoritatii/institutiei publice in termen de o zi lucratoare.

Notarea probei scrise/practice si a interviului se face in termen de maximum o zi lucratoare de la finalizarea fiecarei probe.

Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului, se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii ''ADMIS'' sau ''RESPINS'' in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.

Contestatiile pot fi depuse la sediul Primariei orasului Bragadiru in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise/probei practice si a interviului.


Persoana de contact:

Oanta Monica - Serviciul Resurse Umane, Pregatire Profesionala, Protectie Civila,Sanatate si Securitate in Munca

telefon: 021 / 448.07.95,

e.mail - [email protected]


IV. TIPUL PROBELOR DE CONCURS, LOCUL, DATA SI ORA DESFASURARII ACESTORA

Concursul incepe in data de: 31.10.2024 ora 10:00 - proba scrisa la sediul Primariei orasului Bragadiru.

Concursul se desfasoara la sediul Primariei orasului Bragadiru, judetul Ilfov.


CALENDARUL CONCURSULUI

1. Publicarea anuntului: 08.10.2024

2. Depunerea dosarelor de concurs ale candidatilor la sediul Primariei orasului Bragadiru, judetul Ilfov 08.10.2024 - 22.10.2024, intre orele 09.00-13.00

3. Selectia dosarelor de inscriere: 23.10.2024

4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor: 23.10.2024, ora 14.00

5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor: 23.10.2024 intre orele 14.00-16.30

6. Afisarea rezultatelor 24.10.2024, ora 10.00

7. Sustinerea probei scrise: 31.10.2024, ora 10.00

8. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea probei scrise: 31.10.2024, ora 13.00

9. Depunerea contestatiilor privind rezultatelor probei scrise: 31.10.2024, intre orele 13.00 -16.00

10. Afisarea rezultatelor contestatiilor probei scrise: 01.11.2024, ora 10.00.

11. Sustinerea interviului : 01.11.2024, ora 11.00

12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului: 01.11.2024, ora 13.00

13. Depunerea contestatiilor privind rezultatelor interviului 01.11.2024, intre orele 13.00-16.00

14. Afisarea rezultatelor finale ale concursului: 04.11.2024., ora 10.00.


Nota: Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere si comunicarea rezultatelor la probele concursului se face prin afisare la avizierul unitatii si pe pagina de internet a institutiei, www.primariaorasbragadiru.ro.


V. BIBLIOGRAFIA

1. Legea 53/2003 cu modificarile si completarile ulterioare - Codul muncii ,,raspunderea disciplinara" art. 247 - art. 252;

2. Legea nr. 319 din 2006 privind protectia si securitatea muncii;

3. Legea nr. 307 din 2006 privind apararea impotriva incendiilor;

4. Ordin MS nr.1456/2020 privind aprobarea normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea tinerilor;

5. Regulament-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar aprobat prin OME nr.4183/4.07.2022, cap.III-Personalul nedidactic;

Toate etapele concursului se vor desfasura la sediul Primariei orasului Bragadiru, judetul Ilfov.


TEMATICA CONCURS

1. Reguli de efectuare a curateniei in institutia de invatamant;

2. Notiuni fundamentale de igiena;

3. Securitate si sanatate in munca si PSI;

4. Drepturi si responsabilitati ale personalului nedidactic

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: îngrijitor debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.