Adaugat:
Îngrijitor I M – 2 posturi (1 normă și 0,5 normă) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Îngrijitor I M – 2 posturi (1 normă și 0,5 normă) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Gradinita cu Program Normal Nr. 2, Valu lui Traian, judetul Constanta Expira in 2024-12-24
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Gradinita cu Program Normal Nr. 2 si structura Program Prelungit ,,Valea Seaca", cu sediul in str. Mihai Eminescu nr. 150, Valu lui Traian, judetul Constanta, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
Angajator: Gradinita cu Program Normal Nr. 2 Valu lui Traian
Tip angajator: Institutii locale
Categoria postului: Functie contractuala
Numar posturi scoase la concurs: 2 posturi-1,50 norma
Durata timpului de lucru: 8 ore/zi; 40 ore pe saptamana
4 ore/zi; 20 ore pe saptamana
Tipul postului: Perioada nedeterminata
Denumirea: Ingrijitor I M
Nivelul postului: Functie de executie
Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
* Studii medii
* Vechime - minim 2 ani
* Abilitati de comunicare si relationare si munca in echipa
* Capacitate de gestionare a timpului si prioritatilor
Probe de concurs:
- Proba scrisa
- Interviu
Concursul se va organiza la Gradinita cu Program Normal Nr. 2 Valu lui Traian conform calendarului urmator:
12.12.2024-24.12.2024 depunerea dosarelor, orele 10:00-12:00
24.12.2024 selectia dosarelor intre orele 10:00-12:00
24.12.2024 afisare rezultate selectie dosare, ora 13:00
30.12.2024 proba scrisa, orele 10:00-12:00
30.12.2024 afisarea rezultatelor de la proba scrisa, ora 14:00
30.12.2024 depunerea contestatiilor, orele 14:30-16:00
30.12.2024 afisarea rezultatelor contestatii 17:00
31.12.2024 interviul, ora 10:00 (acesta se va sustine doar de candidatii care au trecut de prima proba)
31.12.2024 afisarea rezultatelor finale 14:00
Depunerea dosarelor de participare la concurs se face la secretariatul gradinitei in intervalul orar 10:00-12:00 pana cel tarziu in data de 24.12.2024 si vor contine:
1. formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in HG nr. 1336/2022;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
3. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
4. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
5. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
8. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
9. curriculum vitae, model comun european.
BIBLIOGRAFIA
1. LEGEA nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare
2. LEGEA nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor,cu modificarile ulterioare
3. Notiuni fundamentale de igiena - manual de specialitate.
4. Ordinul nr. 1955/1995, privind aprobarea normelor de igiena pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor (Cap. II si III);
5. Hotararea nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul institutiei, persoana de contact: Abdulatif Sitare, functia secretar, avand numarul de telefon 0784295831.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.