Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Îngrijitor IM - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Gradinita ,,Rita Gargarita" Branesti, judetul Ilfov Expira in 2024-12-13
Locatie
Ilfov

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii nationale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Gradinita ,,Rita Gargarita", cu sediul in comuna Branesti, str. Slt.Petre Ionel, nr. 147A, judetul Ilfov, in temeiul H.G. nr. 1336/28 10 2022, organizeaza concurs pentru ocuparea unui numar de 1 (post) INGRIJITOR (IM) personal contractual vacant, dupa cum urmeaza:

* denumirea postului: INGRIJITOR (IM), pe perioada NEDETERMINATA, la compartimentul ADMINISTRATIV.

Pentru a participa la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

1. conditii generale:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


2. conditii specifice:

a) nivelul studiilor: profesionale/liceale

b) vechime in munca - constituie un avantaj

c) disponibilitate la program flexibil de lucru

d) abilitati de comunicare si relationare cu copiii si personalul angajat.


Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor depune la sediul , in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului (19.11.2024) un dosar de concurs cuprinzand urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 1;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia si sa scrie apt pentru angajare, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Nota: Dosarul trebuie sa cuprinda toate documentele si in ordinea enumerata mai sus.


Rezultatele selectarii dosarelor se afiseaza la sediul Gradinita ,,Rita Gargarita",

in data de: 03/12/2024.

Concursul se va desfasura la Gradinita ,,Rita Gargarita", cu sediul in comuna Branesti, str. Slt.Petre Ionel, nr. 147A, judetul Ilfov, dupa urmatorul calendar:

- prima proba consta in proba scrisa , in data de 10/12/2024, ora 900 ;

- proba a doua - proba interviu+practica , in data de 11/12/2024, ora 800;


Nota: Punctajul minim de promovare a fiecarei probe este de 50 de puncte. Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la fiecare proba de concurs nu pot participa la proba urmatoare. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la fiecare proba. Se considera admis candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj, dintre candidatii care au concurat pentru postul vacant cu conditia ca acesta sa fi obtinut punctajul minim necesar.


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI


Nr. crt Etapa concursului Data desfasurarii Ora Observatii cf HG 1336/2022

1 Propunerea de angajare- CA luni, 18 noiembrie 2024 art.17

2 Publicarea anuntului de angajare: 1. www.rita-gargarita.ro; 2. e-mail: [email protected] 19.11.2024 art. 18 (15 zile lucratoare inainte de I proba a concursului)

3 Data limita si ora pentrtu depunerea dosarelor de concurs 03.12.2024 10 10 zile de la publicare anunt

4 Selectia dosarelor 03.12.2024 12

5 Afisarea rezultatelor selectiei de dosare 03.12.2024 14

6 Contestatii rezultate selectie de dosare 03.12.2024 16

7 Proba scrisa 10.12.2024 9

8 Afisarea rezultatelor la proba scrisa 10.12.2024 14

9 Contestatii rezultate proba scrisa 10.12.2024 16

10 Proba interviu+practica 11.12.2024 8

11 Afisare rezultate proba interviu+practica 11.12.2024 12

12 Contestatii proba interviu+practica 11.12.2024 16

13 Afisare rezultate finale 11.12.2024 18

14 Contestatii rezultate finale 11.12.2024 19

15 Semnare contract de munca 12.12.2024


Bibliografie:

1. Ordin nr.1456 /2020 pentru aprobarea Normelor de igiena din unitatile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna si recreerea copiilor si tinerilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. Legea nr. 307 din 2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile

si completarile ulterioare:

Cap. 1 - Dispozitii generale: art.1

Cap. 2 - Obligatii privind apararea impotriva incendiilor - sectiunea 6, art 22


4. Legea nr. 319 din 2006, privind sanatatea si securitatea muncii, cu modificarile

si completarile ulterioare:

Cap. IV - Obligatiile lucratorilor;

Cap V - Supravegherea sanatatii;

Cap. VII -Grupuri sensibile la riscuri;

5. Legea nr. 53 din 2003, Codul Muncii, republicata, Titlul XI - Raspunderea juridica:

Cap I - Regulamentul intern, art 257 - 262

Cap. II - Raspunderea disciplinara art. 263-268, cu modificarile si completarile ulterioare;


6. Regulamentul-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar nr. 5726/2024 (ROFUIP)

Titlul IV - Personalul unitatilor de invatamant; Capitolul III Personalul nedidactic, Cap. V

7. LEGE Nr. 132/ 2010 privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice;

Tematica

1. Notiuni fundamentale de igiena: reguli de efectuare a curateniei si dezinfectiei in institutia de invatamant;

2. Securitate si sanatate in munca si PSI;

3. Drepturile si responsabilitatile personalului administrativ/nedidactic in unitatile de invatamant.


Relatii suplimentare se pot obtine la: compartimentul secretariat, telefon mobil 0785294455, tel. fix 0213504925, e-mail [email protected] /pe site-ul www.rita-gargarita.ro; persoana de contact : Mirea Gabriela Laura.


Director,

PROF. BONCIU ELENA


Nr. ____/___________ Aprobata in sedinta C.A

din ___/______


FISA POSTULUI

INGRIJITOR

In temeiul Legii invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, Ordinului nr. 5.726/2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, Legii nr. 53/2003 de aprobare a Codului Muncii cu completarile si modificarile ulterioare, Ordinului nr. 600 / 2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entitatilor publice, Hotararii nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, in temeiul contractului individual de munca inregistrat in Registrul de evidenta a contractelor individuale de munca cu numarul _______, se incheie astazi, ___________, prezenta fisa a postului:

A. INFORMATII GENERALE PRIVIND POSTUL:

1. Nivelul postului: functie de executie

2. Denumirea postului: INGRIJITOR

3. Decizia de numire:

4. Incadrarea:

5. Gradul/Treapta profesional/profesionala:

6. Scopul principal al postului: INGRIJITOR


B. CONDITII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:

1. Studii de specialitate: studii profesionale/liceale;

2. Vechime:

3. Perfectionari (specializari):

4. Competentele postului:

a) Complexitatea postului:

- Executarea curateniei si a dezinfectiei;

b) Necesitatea unor aptitudini deosebite:

- Afectivitate fata de elevi;

- Empatie;

- Capacitatea de organizare a muncii;

c) Conditiile fizice ale muncii:

- Activitatea ingrijitoarei de curatenie se desfasoara in toata unitatea, iar atunci cand situatie o cere la clasa, in curte, acolo unde este nevoie de ea;

C. ATRIBUTIILE POSTULUI:

Domnul / Doamna ___________________, posesor/posesoare a Contractului Individual de Munca inregistrat la Registrul de evidenta a contractelor individuale de munca la nr ___________ ma oblig sa respect urmatoarele atributii, sarcinile de serviciu obligatorii reprezentand __ ore/saptamana, corespunzatoare unei parti din salariul de baza, stabilite la data de _______________.

I. ATRIBUTII SPECIFICE POSTULUI

1. SARCINI DE SERVICIU

a) GESTIONAREA BUNURILOR:

1. Preia sub inventar, de la administrator, bunurile din salile de clasa, holuri, grup sanitar, curte, si raspunde de pastrarea lor;

2. Preia materialele de curatenie saptamanal sau ori de cate ori este nevoie de ele;

3. Raspunde de bunurile personale ale elevilor, cadrelor didactice.

b) EFECTUAREA LUCRARILOR DE INGRIJIRE:

1. Aspirarea prafului;

2. Stergerea prafului de pe mobilier, flori, calorifere, pervazuri, etc;

3. Maturarea spatiilor care nu se aspira;

4. Spalat geamuri, usi, mobilier, faianta, dusumele, gresie;

5. Curatenia si dezinfectia grupurilor sanitare zilnic (W.C.-uri, chiuvete, faianta, gresie);

6. Dezinfectia mobilierului (saptamanal);

7. Pastreza instalatiile sanitare si de incalzire centrala in conditii normale de functionare;

8. Executa mici lucrari de reparatii (vopsit mobilier, varuit);

9. Respecta normele P.S.I.;

10. Indeplineste si alte sarcini trasate de conducerea unitatii;

c) CONSERVAREA BUNURILOR:

1. Controleaza zilnic usile, geamurile, mobilierul, robinetele, W.C.-urile si semnaleaza defectiunile constatate directorului, administratorului, muncitorului de intretinere sau responsabililor cu igiena si curatenia;


2. RESPONSABILITATEA IMPLICATA DE POST:

- Asumarea responsabilitatii si asigurarea securitatii elevilor;

- Asumarea responsabilitatii in pastrarea si intretinerea curateniei, a materialelor si a mijloacelor din dotare;


3. SFERA DE RELATII:

a) Gradul de solicitare din partea unitatii:

- Respectarea Regulamentului intern;

- Participarea la instructajul de protectia muncii si P.S.I.;

- Participarea la instructaje de cunoastere si aplicare a normelor igienico-sanitare;

- Efectueaza controale medicale periodice.

b) Gradul de implicare in executarea atributiilor de serviciu:

- Utilizarea in mod eficient a resurselor puse la dispozitia: echipamente, materiale de curatenie si dezinfectie;

- Raspunde cu promptitudine sarcinilor date de conducerea unitatii;

- Aduce la cunostinta sefului de compartiment orice disfunctionalitati aparute in sectorul respectiv;

- Poseda abilitati de munca in echipa.

d) Comportamentul si conduita:

- Sa aiba un comportament si o conduita adecvata unei institutii de invatamant atat fata de copii, cat si fata de colegi;


4. PROGRAMUL DE LUCRU:

- schimbul I: 07-15;

- schimbul II: 11 -19;

II. ALTE ATRIBUTII

In functie de nevoile specifice ale unitatii de invatamant, salariatul este obligat sa indeplineasca si alte sarcini repartizate de angajator, precum si sa respecte normele, procedurile de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU, in conditiile legii.

CONDUITA PROFESIONALA:

1. Manifestarea atitudinii morale si civice (limbaj, tinuta, respect, comportament).

1. Utilizarea unui limbaj civilizat, politicos in totalitatea relatiilor interumane, eliminarea limbajului vulgar, a calomniei si denigrarii altora;

2. Prezentarea la serviciu intr-o tinuta decenta;

3. Respectarea sefilor, a colegilor, a subalternilor, a persoanelor din afara unitatii, a elevilor;

4. Comportamentul la locul de munca sa fie unul civilizat punand pe primul loc relatiile interumane, armonia grupului, munca in echipa si randamentul muncii.


2. Respectarea si promovarea deontologiei profesionale.

1. Profesionalismul, stapanirea domeniului in care desfasoara activitate;

2. Munca tenace, eforturi sustinute, perseverenta si implicare directa in activitatile pe le are in atributiile de serviciu;

3. Manifestarea spiritului de echipa (actiunea gandita si infaptuita in comun, coeziunea si intrajutorarea colegilor in realizarea activitatii);

4. Asumarea responsabilitatii personale in solutionarea sarcinilor ce revin.

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

D. SFERA RELATIONALA A TITULARULUI POSTULUI:

1. Sfera relationala interna:

a) Relatii ierarhice:

- subordonat fata de: director;

b) Relatii functionale: cu salariatii;

c) Relatii de control:

d) Relatii de reprezentare: reprezinta unitatea.

2. Sfera relationala externa:

a) cu autoritati si institutii publice:

b) cu organizatii internationale:

c) cu persoane juridice private:

3. Delegarea de atributii si competenta:

(Se vor trece atributiile care vor fi delegate catre o alta persoana in situatia in care salariatul se afla in imposibilitatea de a-si indeplini atributiile de serviciu (concediu de odihna, concediu pentru incapacitate de munca, delegatii, concediu fara plata, suspendare, detasare etc.). Se vor specifica atributiile, precum si numele persoanei/persoanelor, dupa caz, care le va/le vor prelua prin delegare.)

Raspunderea disciplinara:

Neindeplinirea sarcinilor de serviciu sau indeplinirea lor in mod necorespunzator atrage dupa sine scaderea corespunzatoare a calificativului si / sau sanctionarea disciplinara, conform prevederilor legii.

Semnatura titularului de luare la cunostinta:

Director,

Prof. BONCIU ELENA

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Îngrijitor IM - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.