îngrijitor - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
îngrijitor - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Regele Ferdinand" Sibiu Expira in 2024-11-19
Locatie
Sibiu
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Scoala Gimnaziala ,,Regele Ferdinand" Sibiu, organizeaza, cf. HG 1336/28.10.2022, concurs pentru ocuparea unui post contractual pe perioada nedeterminata de ingrijitor, o norma. Concursul se va desfasura in data de 26.11.2024, ora 8.00.
Documentele necesare pentru dosarul de inscriere se depun in perioada 13-19.11.2024 intre orele 9.00 - 14.00, la secretariatul unitatii de invatamant, din strada Sureanu, nr. 1, Sibiu.
Informatii la telefon 0269/233563.
Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs sunt:
* Cerere de inscriere la concurs;
* Act de identitate / document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
* Documente care sa ateste nivelul studiilor, conform legii;
* Documente care atesta calificarea pentru postul solicitat, inclusiv cursuri recunoscute oficial;
* Cartea de munca, in originalul sau adeverinte de la angajatori;
* Cazierul judiciar;
* Certificat de integritate comportamentala;
* Adeverinta medicala care atesta starea de sanatate corespunzatoare (cel mult 6 luni anterior derularii concursului de la medicul de familie / unitatile sanitare abilitate);
* Curriculum vitae de tip european.
NOTA: Copiile actelor originale se vor autentifica la secretariatul unitatii.
Conditii specifice pentru ocuparea postului:
* Studii profesionale / liceale
* Cursuri de igiena specifice postului - constituie un atu
* Abilitati, calitati si aptitudini pentru munca in echipa,
* Stabilitate emotionala
* Disponibilitate pentru lucru in 2 schimburi si pentru zilele nelucratoare la nevoie
* Disponibilitate pentru sprijin in servirea mesei, igienizarea corepunzatoare a spatiilor
* Comunicare si relationare eficienta;
Concursul va consta in: - verificarea dosarelor
- proba scrisa
- proba practica
- interviu
Criterii evaluare interviu
1. Prezentarea candidatului; 2 Experienta profesionala; 3 Cunoasterea aspectelor profesionale pentru postul aplicat; 4 Rezistenta la stres; 5 Capacitatea de a gestiona situatii dificile sau complexe; 6 Comunicarea ; 7 Adaptbilitatea; 8 Gandire strategica ; 9 Flexibilitate; 10 Spontaneitate.
Etapele de desfasurare a concursului:
1.Depunerea dosarelor si verificarea lor, la secretariatul unitatii: 13 - 19.11.2024
2. Selectia/verificarea dosarelor 20-22.11.2024
3. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 22.11.2024, ora 11.00
4.Depunerea contestatiei privind rezultatele selectiei dosarelor 22.11.2024, orele 11.00 - 14.00
5. Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor 22.11.2024, orele 14.00 - 17.00
6. Sustinerea probei scrise 26.11.2024, ora. 9.00 - 11.00
7. Afisarea rezultatelor probei scrise 26.11.2024, ora 12.00
8. Sustinerea probei practice 26.11.2024, ora 12.00
9. Sustinerea interviului 26.11.2024, ora 13.00
10. Afisarea rezultatelor dupa proba practica si interviu 26.11.2024, ora 14.00
11. Depunerea contestatiilor in urma probei scris 26.11.2024, ora 14.00 - 16.00
12. Afisarea rezultatelor dupa contestatia probei scrise 27.11.2024
13. Afisarea rezultatului final al concursului 27.11.2024
NOTA: Nu se admit contestatii cu privire la rezultatele obtinute la proba practica si/sau interviu.
Tematica si bibliografia
a. Tematica:
* Notiuni privind obligatiile, indatoririle angajatului, a relatilor de munca specifice postului;
* Notiuni privind descrierea etapelor parcurse pentru o buna curatenie, a regulilor pentru efectuarea curateniei, precum si a controlului eficientei curateniei;
* Notiuni privind metodele folosite pentru dezinfectie si dezinsectie, regulile generale ale dezinfectiei-dezinsectie, precum si controlul eficientei acestora ;
* Notiuni privind igiena personala a lucratorului (igiena pielii si a anexelor ei, igiena gurii, nasului si urechilor) ;
* Notiuni privind echipamentul de protectie a lucratorului;
* Notiuni privind functiunile si circuitele functionale in cadrul unei unitati de invatamant;
* Notiuni privind relatiile de munca cu colegii, parintii si elevii.
b. Bibliografia:
* Legea nr. 198/2023 - Legea educatiei invatamantului preuniversitar, cu completari si modificari ulterioare;
* Legea nr. 53/2005 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 307/2006 - Legea apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 319/2006 - Legea sanatatea si securitatea in munca si HG 4126/2006, Norme de aplicare;
* OMEN 5726/2024 privind Regulamentul de organizare si functionare a UIP;
* OMS nr. 119/2014 si OMS nr. 185/2003 grupuri sensibile la riscuri;
* HG nr. 857/2011 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele din domeniul sanatatii publice;
* Alte intrebari legate de modul de rezolvare a unor situatii neprevazute in care salariatul trebuie sa ia decizii.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.