Ingrijitor - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Ingrijitor - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Nr. 108 Expira in 2025-01-21
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Scoala Gimnaziala Nr. 108 cu sediul in str. Vatra Dornei nr. 8, sector 4, Bucuresti, organizeaza concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de ingrijitor, conform H.G. nr. 1336/2022:
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului: ingrijitor, post vacant, pe perioada nedeterminata la Scoala Gimnaziala Nr. 108
3. Numarul de posturi: 1, Norma intreaga, timp de lucru: 8 ore zi/40 saptamana
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art.15 prevazute de HG 1336/28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
a) nivelul studiilor: gimnaziale sau medii;
b) vechimea in specialitatea necasara ocuparii postului: minim 1 an
c) disponibilitate pentru program de lucru in ture ( 8 ore/zi)
d) Capacitate de gestionare a resurselor alocate
e) abilitati, calitati si aptitudini necesare: capacitate de lucru in mod individual si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate si rezistenta la stres, perseverenta, toleranta, calm, abilitati de comunicare interpersonala.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) Cerere de inscriere la concurs adresata directorului, formular prevazut in anexa 2 la HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun European.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Actele depuse in copie se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
In cazul in care candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Informatii suplimentare se pot obtine la secretariatul institutiei, tel. 0214610039.
Desfasurarea concursului: Concursul se va desfasura la sediul institutiei si consta in:
1. selectia dosarelor de inscriere;
2. sustinerea unei probe scrise din tematica si bibliografia;
3. interviu si proba practica.
Punctajul minim de promovare a fiecarei probe este de 50 puncte din 100. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa, interviu si proba practica.
DOSARUL COMPLET se depune la secretariatul Scolii Gimnaziale Nr. 108, din str. Vatra Dornei nr. 8, Sector 4, Bucuresti, in perioada 8 ianuarie 2025 - 21 ianuarie 2025 ( zile lucratoare), intre orele 12.00-14.00, conform calendarului urmator:
Nr. Crt. Activitati Perioada/Data
1 Depunerea dosarelor de concurs la sediul scolii din str. Vatra Dornei nr. 8 sector 4 08.01.2025- 21.01.2025;
luni - vineri - 12:00 - 14:00
2 Selectia dosarelor de concurs 23.01.2025
3 Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 27.01.2025 ora 10:00
4 Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 28.01.2025, ora 12:00-14:00
5 Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 29.01.2025, ora 14:00
6 Sustinerea probei scrise 03.02.2025, ora 09:00
7 Afisarea rezultatului probei scrise 03.02.2025, ora 14:00
8 Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 03.02.2025, ora 14:00-16:00
9 Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 04.02.2025, ora 13:00
10 Sustinerea probei practice 05.02.2025, ora 10:00
11 Sustinerea probei interviului 05.02.2025, ora 12:00
12 Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea probei practice si a interviului 05.02.2025, ora 13:00
13 Depunerea contestatiilor privind rezultatul probei practice si a interviului 05.02.2025, ora 13:00-14:00
14 Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 05.02.2025, ora 16:00
15 Afisarea rezultatului final al concursului 06.02.2025, ora 12:00
Tematica si bibliografia pentru ocuparea functiei de ingrijitor
A. Bibliografia:
1.Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare -- Capitolul IV;
2.Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - Capitolul II, sectiunea a 6-a;
3.Ordinul nr. 163/2007 pentru aprobarea normelor generale de aparare impotriva incendiilor;
4.Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare - Capitolul II Norme generale de conduita profesionala a personalului contractual, art. 7;
5.OME 5726/12.08.2024 privind Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar - Titlul IV, Capitolul III -Personal nedidactic;
6.Legea 53/ 2003 - Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare - Raspundere disciplinara -art. 247-252;
7. Ordin nr.119/04.02.2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Ordin nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor
7. Ordinul MS nr. 1225/24.12.2003 privind aprobarea Metodologiei pentru organizarea si certificarea instruirii profesionale a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena.
8. Ordinul MS nr. 232/2004 privind modificarea si completarea Metodologiei pentru organizarea si certificarea instruirii profesionale a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, aprobata prin Ordinul Ministrului Sanatatii si al Ministrului Educatiei, Cercetarii si Tineretului nr. 1225/5031/2003.
B. Tematica:
1. Reguli de efectuare a curateniei in unitatile de invatamant. Metode de dezinsectie si dezinfectie.
2. Notiuni fundamentale de igiena.
3. Securitatea si sanatatea in munca si PSI.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.