Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

îngrijitor/îngrijitoare - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Vaslui | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Spitalul Judetean de Urgenta ,,Sfanta Chiriachi" Vaslui Expira in 2024-10-25
Locatie
Vaslui

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Consilii judetene

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Spitalul Judetean de Urgenta ,,Sfanta Chiriachi" Vaslui, cu sediul in Vaslui, strada Stefan cel Mare, nr.233, organizeaza concurs conform HG 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru ocuparea posturilor vacante, cu modificarile si completarile ulterioare cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata de:


- 3 posturi - ingrijitor/ingrijitoare, post vacant de executie, pe perioada nedeterminata cu norma intreaga la Spitalul Judetean de Urgenta ,,Sfanta Chiriachi" Vaslui, repartizarea programului de munca se face conform graficului de lucru aprobat de conducerea unitatii.


Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.


Conditiile generale sunt prevazute conform art. 15 aliniat (1) din HG 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru ocuparea posturilor vacante, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant se stabilesc, pe baza fisei postului, la propunerea conducatorilor structurilor in care se afla functia vacanta sau temporar vacanta, dupa caz, conform statului de functii. Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs conform Ordinului 1470/2011- pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitary, cu modificarile si completarile ulterioare.


I. Ingrijitor/ingrijitoare

- diploma de absolvire 10 clase;

- fara vechime in activitate.


Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 aliniat (1) din HG 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru ocuparea posturilor vacante, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt :


* OPIS - lista cu actele necesare pentru concurs, scrise in ordinea de mai jos;

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.1, atasata la prezentul anunt;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform modelului prevazut la anexa nr.2, atasata la prezentul anunt;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu

modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune

contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun European, conform modelului prevazut la anexa nr.3, atasata la prezentul anunt;

j) taxa concurs 50 lei.


Anexa nr.1, anexa nr.2 si anexa nr.3 sunt atasate la prezentul anunt.


Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.


Copiile de pe actele prevazute la lit.b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.


Documentul prevazut la lit.f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit.f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.


Calendar concurs:


14.10.2024 Publicare anunt

14.10.2024-25.10.2024 ora 12:00 Depunerea dosarelor de inscriere

29.10.2024 ora 09:00 Analiza si selectia dosarelor

29.10.2024 ora 14:00 Afisarea rezultatelor la selectia dosarelor (admis/respins)

19.11.2024 ora 09:00 Efectuarea prezentei candidatilor

19.11.2024 ora 09:30 Proba scrisa

20.11.2024 ora 08:00 Afisarea rezultatelor la proba scrisa

25.11.2024 ora 08:30 Efectuarea prezentei candidatilor

25.11.2024 ora 09:00 Proba de interviu

26.11.2024 ora 08:00 Afisarea rezultatelor la proba de interviu


Dosarele de concurs se depun la sediul institutiei din strada Mihail Kogalniceanu, nr. 35 - Ambulatoriu Integrat ( Serviciul Resurse Umane ).


Dosarele de concurs se vor depune dupa urmatorul program:

Luni - joi - intre orele 10.00 - 14.00;

Vineri - intre orele 10.00 - 12.00.


Nu se primesc dosare de inscriere dupa data si ora limita de inscriere.


Documentele se vor aseza in ordinea scrisa in Opis, vor fi numerotate, perforate si asezate in dosar. Pe coperta dosarului se va scrie corect numele si prenumele candidatului.


Bibliografia, tematica necesara in vederea sustinerii concursului este afisata la avizierul unitatii si pe site-ul institutiei.


In cazul in care calendarul de concurs va suferi modificari pe parcursul derularii concursului, acestea vor fi aduse la cunostinta candidatilor prin afisare la sediul si pe pagina de internet a unitatii.


TEMATICA


1. Igiena personala si echipamentul de lucru

- ingrijirea si igiena mainilor

- igiena corpului

- definitia echipamentului de protectie, exemplificari

- folosirea echipamentului de lucru obisnuit si a echipamentelor speciale


2. Asigurarea curateniei, dezinfectiei si igienizarea spatiilor din incinta unitatiilor spitalicesti

- Curatarea/curatenia /ordinea operatiunilor de curatenie, metode, reguli de intretinere si pastrare a ustensilelor si materialelor de curatenie;


- Dezinfectia;

- Notiuni despre substantele dezinfectante utilizate in spital, prepararea solutiilor dezinfectante si de curatenie;

- Tehnici de efectuare a curateniei si dezinfectiei in cabinete medicale, saloane, bloc operator, laboratoare, sali de tratamente, sali de asteptare, oficii alimentare, grupuri sanitare, alte incinte;

- Curatarea si dezinfectia obiectelor folosite de bolnav (lenjerie, plosca, bazinete, urinare, scuipatori, tavite renale);

- Efectuarea deparazitarii bolnavilor si a obiectelor acestuia (definitie, scop, etape de executie);

- Curatarea si dezinfectia mobilierului, obiectelor si incaperilor din unitatile sanitare;

- Colectarea, transportul, depozitarea lenjeriei si rufariei curate si murdare/contaminate;

- Circuitul de transport al lenjeriei curate/murdare.


3. Acordarea ingrijirilor pentru pacienti:

- Curatare/dezinfectie vesela;

- Circuitul /transportul alimentelor;

- Schimbarea lenjeriei de pat;

- Patul de spital si anexele sale.


4. ORDIN M.S. Nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare/MONITORUL OFICIAL NR. 791 din 7 octombrie 2016


* Precautiunile Standard;

* Normele de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate sistentei medicale in unitatile sanitare;

* Metodologia de supraveghere a expunerii accidentale a personalului care lucreaza in sistemul sanitar, la produsele biologice;

* Asigurarea ingrijirilor de urgenta, in caz de expunere accidentala la produse biologice.


5. ORDIN nr. 1.761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia.

Emitent - MINISTERUL SANATATII, publicat in MONITORUL OFICIAL nr. 882 din 14 septembrie 2021

Anexa 1: Capitole I, II, III, IV

Anexa 3


6. Ordinul Ministerului Sanatatii Nr. 1226/03.12.2012 publicat in M.O. NR. 855/18.12.2012 - Norme tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale


* Definitii;

* Clasificari;

* Colectare la loc de producere;

* Ambalare deseuri;

* Depozitare/transport;

* Atributii, responsabilitati in gestionarea deseurilor rezultate din activitatea medicala.


8. Legea nr. 46/2003 - privind drepturile pacientilor, actualizata la data prezenta cu modificarile si completarile ulterioare.


BIBLIOGRAFIE


- ORDIN Nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare

- ORDIN nr. 1.761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia

Emitent - MINISTERUL SANATATII, publicat in MONITORUL OFICIAL nr. 882 din 14 septembrie 2021

Anexa 1: Capitole I, II, III, IV

Anexa 3

- Norme tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale - Ordinul Ministerului Sanatatii Nr. 1226/03.12.2012 publicat in M.O. NR. 855/18.12.2012

* Definitii;

* Clasificari;

* Colectarea la locul de producere;

* Ambalarea deseurilor;

* Depozitarea temporara;

* Transportul;

* Responsabilitati in domeniul gestionarii deseurilor rezultate din activitati medicale.


- Note de curs - PROGRAM NATIONAL DE PREGATIRE A INFIRMIERELOR - OAMGMAMR - 2012 sau alte editii actualizate la data prezenta;

- Ghid de nursing - Lucretia Titirca - Ed. Viata Medicala Romaneasca - 2007 si alte editii revizuite

- Legea nr. 46/2003 - privind drepturile pacientilor, actualizata la data prezenta cu modificarile si completarile ulterioare.


Informatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane al unitatii, situat in Vaslui, Str Mihail Kogalniceanu, nr. 35, telefon 0235/312120 int.138 - ec. Ciobanu Florina.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: îngrijitor/îngrijitoare - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.