Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

inspector de specialitate G I A - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Targu-Jiu | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Primaria Municipiului Targu Jiu Expira in 2024-09-27
Locatie
Gorj

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractuala
Anunt



ANUNT


Primaria Municipiului Targu Jiu, cu sediul in Targu Jiu, bulevardul Constantin Brancusi, nr. 19, judetul Gorj, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual vacant de inspector de specialitate G I A, perioada nedeterminata, durata timpului de lucru 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, de la Serviciul administratie publica locala si relatia cu Consiliul Local din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Targu Jiu.

Organizarea si desfasurarea concursului se fac in baza articolului VII, alin. (3) din Ordonanta de urgenta nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.


Data si locul organizarii concursului:

Concursul se va desfasura la sediul Primariei Municipiului Targu Jiu din bulevardul Constantin Brancusi nr. 19 si va consta in urmatoarele probe:

- proba scrisa, in data de 08 octombrie 2024, ora 1030;

- proba interviu, la o data ce va fi comunicata odata cu rezultatele probei scrise, in termenul legal de maximum 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.


Conditiile de participare la concurs:

Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

1. Conditii generale prevazute de art. 15 H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritarii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


2. Conditii specifice:

- Studii de specialitate: studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice sau stiintelor administrative sau stiintelor economice;

- Vechime in specialitatea studiilor minimum 7 ani.


3. BIBLIOGRAFIA si TEMATICA:


1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

cu tematica:

- Partea a III-a - Administratia publica locala:

Titlul V - Autoritatile administratiei publice locale:

Capitolul III - Consiliul local, Sectiunea 3 - Mandatul, rolul si atributiile consiliului local;

Capitolul IV - Primarul, Sectiunea 2 - Rolul si atributiile primarului;

- Partea a VI -a - Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice:

Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice:

Capitolul I - Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;

Capitolul III - Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia.

2. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,

cu tematica:

Titlul II - Contractul individual de munca:

Capitolul II - Executarea contractului individual de munca;

Titlul III - Timpul de munca si timpul de odihna:

Capitolul I - Timpul de munca;

Titlul XI - Raspunderea juridica:

Capitolul II - Raspunderea disciplinara;

Capitolul III - Raspunderea patrimoniala.

3. Legea nr. 24/2000 (**republicata**) privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative, cu modificarile si completarile ulterioare,

cu tematica: - integral

4. Legea nr. 52/2003 (*republicata*) privind transparenta decizionala in administratia publica*, cu modificarile si completarile ulterioare,

cu tematica: - integral


4. Selectia dosarelor de inscriere

In termen de doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor in cazul concursului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv in termen de o zi lucratoare pentru ocuparea unui post temporar vacant, comisia de concurs are obligatia de a selecta dosarele de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare si de a consemna in borderoul individual rezultatul selectiei.


5. Pentru proba scrisa si proba interviu punctajul maxim este de 100 puncte, fiind declarati "admis" doar candidatii care au obtinut minimum 50 puncte la fiecare proba. Se considera "admis" la concurs candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii participanti, cu conditia ca acesta sa fi obtinut punctajul minim necesar.

In cadrul Probei interviu, candidatii vor fi evaluati in baza urmatoarelor criterii de evaluare:

- abilitati si cunostinte impuse de functie;

- capacitatea de analiza si sinteza;

- motivatia candidatului;

- comportamentul in situatiile de criza;

- abilitati de comunicare;

- initiativa si creativitate.

Planul de interviu si punctajele maxime, stabilite pentru fiecare criteriu de evaluare, sunt aduse la cunostinta candidatilor inainte de sustinerea probei.

Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se realizeaza prin afisare la sediul si pe pagina de internet a autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului, dupa caz, in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei si contine atat punctajul obtinut, cat si mentiunea ,,admis" sau ,,respins", dupa caz.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si/sau proba practica si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau probei practice si al interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept. Termenul de o zi lucratoare incepe de la data si ora afisarii rezultatelor selectiei sau a probelor de concurs si se incheie in ziua lucratoare urmatoare la aceeasi ora la care a inceput.

In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul selectiei dosarelor, comisia de solutionare a contestatiilor verifica indeplinirea de catre candidatul contestatar a conditiilor pentru participare la concurs in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.

In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise, probei practice sau al interviului, comisia de solutionare a contestatiilor analizeaza lucrarea sau consemnarea raspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.

Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se realizeaza prin afisare la sediul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului si pe pagina de internet a acesteia, la sectiunea special creata in acest scop, imediat dupa solutionarea contestatiilor.

Rezultatele finale se afiseaza la sediul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului si pe pagina de internet a acesteia, la sectiunea special creata in acest scop, in termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor solutionarii contestatiilor pentru ultima proba, prin specificarea mentiunii ,,admis" sau ,,respins".

6. Dosarele de concurs se depun la sediul Primariei Municipiului Targu Jiu, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv pana in data de 27 septembrie 2024, ora 1400 la Compartimentul resurse umane, managementul functiei publice si contractuale, la persoana care asigura secretariatul comisiei de concurs, Munteanu Gabriela.

Relatii suplimentare se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Targu Jiu, Compartimentul resurse umane, managementul functiei publice si contractuale, camera 12, telefon 0253/205102.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: inspector de specialitate G I A - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.