Inspector de specialitate gr. IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Inspector de specialitate gr. IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Consiliul Judetean Bacau Expira in 2024-12-04
Locatie
Bacau
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Consilii judetene
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Consiliul Judetean Bacau, cu sediul in municipiul Bacau, str. Calea Marasesti nr.2 organizeaza concurs pentru ocuparea pe durata nedeterminata a unei functii contractuale de executie vacante de inspector de specialitate gr. IA la Compartimentul utilitati publice in cadrul Directiei tehnic - investitii, lucrari publice si dezvoltare durabila din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Bacau, functie prevazuta in statul de functii cu norma intreaga/8 ore pe zi/40 ore pe saptamana.
1. Conditii generale de participare la concurs:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.
Conditii specifice de participare la concurs:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiinte ingineresti;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei: minimum 7 ani.
2. Concursul consta in urmatoarele etape succesive:
- selectia dosarelor de inscriere;
- proba scrisa;
- interviul.
3. Desfasurarea concursului:
a) Concursul se organizeaza la sediul Consiliului Judetean Bacau, str. Calea Marasesti, nr.2 conform calendarului urmator:
- 04 decembrie 2024, ora 1600 - data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs;
- 05 - 06 decembrie 2024 - selectia dosarelor de concurs;
- 09 decembrie 2024 - data limita de afisare a rezultatului selectiei dosarelor de concurs;
- 13 decembrie 2024, ora 1000 - proba scrisa;
- 19 decembrie 2024, ora 1000 - interviul.
b) Comunicarea rezultatelor la proba scrisa, respectiv la interviu, se face in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.
c) Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si a interviului, dupa caz, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
d) Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse fata de rezultatul selectiei dosarelor de concurs/a probei scrise/a interviului se face in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
e) Rezultatele finale se afiseaza in termen de maximun o zi lucratoare de la expirarea termenului prevazut la pct. d) pentru ultima proba, respectiv interviul.
4. Dosarul de concurs
Dosarele complete de concurs intocmite conform art. 35 din Hotararea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, se depun la sediul Consiliului Judetean Bacau la secretariatul comisiei de concurs, etaj I, camera 44.
Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere si cerere de inscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) curriculum vitae, model comun european;
In cazul documentului prevazut la lit. f), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise.
Actele prevazute de la lit. b) - e) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea de catre secretarul Comisiei de concurs.
Formularul de inscriere prevazut la lit. a) si modelul adeverintei prevazute la lit. e) se obtin, in format letric de la secretarul comisiei de concurs, camera 44, Serviciul resurse umane, iar in format electronic acestea se gasesc pe site-ul Consiliului Judetean Bacau la adresa www.csjbacau.ro.
Relatii suplimentare: persoana de contact: dna Florina Madalina Popovici - consilier la Serviciul resurse umane, la tel: 0234/537200 int.269, fax:0234-535012, e-mail: [email protected].
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.