Inspector de specialitate grad IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Inspector de specialitate grad IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria municipiului Deva Expira in 2025-01-20
Locatie
Hunedoara
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Primaria municipiului Deva, cu sediul in Piata Unirii nr. 4, Deva, judetul Hunedoara, in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice coroborat cu art. VII alin. (3) din O.U.G. nr. 115 / 2023 privind unele masuri fiscal - bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, cu modificarile si completarile ulterioare si a Dispozitiei Primarului Municipiului Deva nr. 80 / 2023 privind unele masuri la organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante in regim contractual din aparatul de specialitate si din institutiile publice fara personalitate juridica din subordinea Consiliului Local Deva organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea urmatorului post vacant:
A. INFORMATII DESPRE POST
- Numarul postului: 1 ( unu )
- Denumirea postului : Inspector de specialitate grad IA
- Nivelul postului: post contractual de executie
- Structura din care face parte postul: Compartimentul cadastru, fond funciar
- Durata contractului si timpul de lucru: angajarea se va face pe perioada nedeterminata, cu norma de lucru intreaga de 40 h / saptamana, programul de lucru de luni pana joi intre orele 8 - 16.30, vineri intre orele 8 - 14
B. DOSARUL DE CONCURS
Dosarul de concurs va cuprinde urmatoarele documente :
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 la Hotararea Guvernului nr. 1336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut mai sus se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Depunerea dosarelor de concurs se va face in perioada 31 decembrie 2024 - 20 ianuarie 2025 pana la ora 16:00 la ,,Serviciul Resurse Umane, Control" al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, Primaria Deva, Piata Unirii nr. 4, etaj 1, cam. 5.
Dosarele pot fi transmise de candidati si prin Posta Romana sau prin serviciul de curierat rapid sau posta electronica la adresa de mail [email protected], inauntrul termenului mai sus mentionat.
Informatii suplimentare la:
- telefon 0254 / 21.34.35, 21.85.79 / int. 118
- mail [email protected]
Conditii specifice de participare la concurs:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
-studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte ingineresti - specializarea masuratori terestre si cadastru, topogeodezie si automatizarea asigurarii topogeodezice, cadastru si managementul proprietatilor, topografie miniera ;
- autorizare A.N.C.P.I / O.C.P.I.
D. BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA
1. Ordinul nr. 600/2023 pentru aprobarea Regulamentului de receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara - MONITORUL OFICIAL nr. 125 bis / 2023 ;
Se va studia intregul act normativ
2. Legea nr. 7 / 1996, a cadastrului si a publicitatii imobiliare, republicata - MONITORUL OFICIAL nr. 720 din 24 septembrie cu modificarile si completarile ulterioare ;
Se va studia intregul act normativ
3. Legea nr. 10 / 2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, republicata - MONITORUL OFICIAL nr. 798 / 2005, cu modificarile si completarile ulterioare ;
Se va studia intregul act normativ
4. Legea nr. 18 / 1991, a fondului funciar, republicata - MONITORUL OFICIAL nr. 1 / 1998 cu modificarile si completarile ulterioare ;
Se va studia intregul act normativ
5. Legea nr. 1 / 2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole si celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 si ale Legii nr. 169/1997 - MONITORUL OFICIAL nr. 8 / 2000, cu modificarile si completarile ulterioare ;
Se va studia intregul act normativ
6. Legea nr. 247 / 2005 privind reforma in domeniul proprietatii si justitiei, precum si unele masuri adiacente - MONITORUL OFICIAL nr. 653 / 2005, cu modificarile si completarile ulterioare ;
Se va studia intregul act normativ
7. Legea nr. 165 / 2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania - MONITORUL OFICIAL nr. 278 / 2013, cu modificarile si completarile ulterioare ;
Se va studia intregul act normativ
8. Ordonanta de urgenta nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare - MONITORUL OFICIAL nr. 555 / 2019 ;
Partea a III - a, Titlul V, Cap. I si VIII,
Partea a VI - a, Titlul III -
E. ETAPELE, PROBELE si CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
Concursul consta in urmatoarele etape:
a) selectia dosarelor de inscriere;
b) proba scrisa;
c) proba de interviu.
Selectia dosarelor de inscriere se va desfasura in termen de doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor.
Pana in ultima zi prevazuta pentru selectia dosarelor, membrii comisiei de concurs pot solicita candidatilor documente relevante, pentru desfasurarea concursului.
Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere se afiseaza cu mentiunea <> sau <>, insotita, dupa caz, de motivul respingerii, la sediul precum si pe pagina de internet a Primariei municipiului Deva, in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie.
Comunicarea rezultatelor probei scrise si probei practice se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii <> sau <>, prin afisare la sediu si pe pagina de internet a Primariei municipiului Deva in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei scrise.
Comunicarea rezultatelor probei interviu se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii <> sau <>, prin afisare la sediu si pe pagina de internet a Primariei municipiului Deva in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei interviu.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa sau interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
Solutionarea contestatiilor se va face in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisare la sediul institutiei precum si pe pagina de internet a Primariei municipiului Deva, imediat dupa solutionarea contestatiilor.
Rezultatele finale se afiseaza la sediul si pe pagina de internet a Primariei municipiului Deva in termen de maximum o zi lucratoare de la afisarea rezultatelor de la proba de interviu sau de la solutionarea contestatiilor depuse la proba de interviu, prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii <> sau <>.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa doar candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
NOTA: Termenul de o zi lucratoare incepe de la data si ora afisarii rezultatelor selectiei sau a probelor de concurs si se incheie in ziua lucratoare urmatoare la aceeasi ora la care a inceput.
CALENDARUL CONCURSULUI
Depunerea dosarelor 31.12.2024 - 20.01.2025, ora 16
Selectia dosarelor 21.01.2025 - 22.01.2025
Afisare rezultate selectie dosare 23.01.2025
Depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor 24 ore de la data si ora afisarii rezultatului
Solutionarea contestatiilor ( afisare) 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor
Proba scrisa 29.01.2025 ora 10
Afisarea rezultatelor probei scrise Cel tarziu 30.01.2025
Depunere contestatii cu privire la rezultatul probei scrise 24 ore de la data si ora afisarii rezultatului
Solutionarea contestatiilor ( afisare) 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor
Interviu 04.02.2025 ora 10:00
Afisarea rezultatelor interviului Cel tarziu 05.02.2025
Depunere contestatii cu privire la rezultatul interviului 24 ore de la data si ora afisarii rezultatului
Solutionarea contestatiilor ( afisare) 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor
Afisarea rezultatelor finale 24 ore de la afisarea rezultatelor de la proba de interviu sau de la solutionarea contestatiilor depuse la proba de interviu
In conformitate cu art. 38 alin. (15) din Hotararea Guvernului nr. 1336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice in sala in care are loc concursul, pe toata perioada derularii acestuia, inclusiv a formalitatilor prealabile si a celor ulterioare finalizarii probei, candidatilor nu le este permisa detinerea sau folosirea vreunei surse de informare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanta. Nerespectarea prevederilor de mai sus atrage eliminarea candidatului din proba de concurs, situatie in care comisia de concurs elimina candidatul din sala, inscrie mentiunea ,,anulat" pe lucrare si consemneaza cele intamplate in procesul-verbal.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.