Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

inspector de specialitate, grad profesional IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Giurgiu | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Consiliul Judetean Giurgiu Expira in 2025-01-15

Locatie
Giurgiu

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Consilii judetene

Categorie


Functie contractualaAnunt



Consiliul Judetean Giurgiu la sediul sau din Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10 organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unui post contractual de executie vacant de inspector de specialitate, grad profesional IA, din cadrul Compartiment Administrativ-Directia Patrimoniu, coordonare servicii publice de interes judetean si administrativ.

Conditii specifice de participare:

-studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalente in domeniul stiinte ingineresti.

-vechime in specialitatea studiilor : minimum 7 ani.


Perioada si durata timpului de lucru:de luni pana joi -08:00-16:30, vineri-08:00-14:00.


Concursul se organizeaza, in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare si H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, la sediul sau din Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10.

Proba scrisa se va sustine in data de 27 ianuarie 2025, ora 11:00.

Proba interviu se va sustine in data de 30 ianuarie 2025, ora 11:00.

Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Consiliului Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10 in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului la sediul si pe pagina proprie de internet a institutiei, respectiv cel mai tarziu in data de 15 ianuarie 2025 ora 16,30.

Calendarul concursului:

-16-17 ianuarie 2025 - selectia dosarelor de concurs;

-17 ianuarie 2025- afisarea rezultatelor la selectia dosarelor de concurs

-20 ianuarie 2025- depunere contestatii la rezultatul selectiei dosarelor de concurs

-21 ianuarie 2025 - solutionare contestatii si afisare rezultate finale la selectia dosarelor de concurs

-27 ianuarie 2025 - proba scrisa

-27 ianuarie 2025 - notare proba scrisa si afisare rezultate la proba scrisa

-28 ianuarie 2025 - depunere contestatii la rezultatele probei scrise

-29 ianuarie 2025 - solutionare contestatii si afisare rezultate finale la proba scrisa

-31 ianuarie 2025 proba interviu

-31 ianuarie 2025- notare proba interviu si afisare rezultate la proba interviu

- 3 februarie 2025 - depunere contestatii la rezultatele probei interviu

-4 februarie 2025-solutionare contestatii si afisare rezultate finale la proba interviu

-5 februarie 2025 -afisare rezultate finale ale concursului

Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute in art. 35 din H.G. nr. 1336/2022:

a) formular de inscriere la concurs (se descarca de pe site-ul institutiei organizatoare);

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) curriculum vitae, model comun european.

Conditiile de participare la concurs, documentele pe care trebuie sa le contina dosarul de inscriere la concurs si bibliografia se afiseaza la sediul si pe site-ul Consiliului Judetean Giurgiu, www.cjgiurgiu.ro.

Poate ocupa un post vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarea unei profesii;

Persoana de contact: Ionescu Mariana - Consilier Compartiment Resurse umane, salarizare si coordonarea activitatii institutiilor publice de cultura tel. 0372462629; e-mail: [email protected].

Bibliografie/Tematica

1. Constitutia Romaniei

2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Lgea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;

5. H.G. nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;

6. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;

7. H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice

8. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. Ordin nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

10. Hotarare nr.841/1995 privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice;

11. Ordonanta Guvernului nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din functiune, casare si valorificare a activelor corporale care alcatuiesc domeniul public al statului si al unitatilor administrativ-teritoriale;

12. Ordonanta Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice.








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: inspector de specialitate, grad profesional IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.