Inspector de specialitate gradul I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Inspector de specialitate gradul I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Cresa Banatul Montan, judetul Caras-Severin Expira in 2024-11-29
Locatie
Caras-Severin
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractuala
Anunt
In baza art. VII din OUG nr. 115/2023 - alin. (4) si a H. G. nr.1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, potrivit memorandumului initiat de ministrul Educatiei Ligia DECA si avizat de viceprim-ministru Marian NEACSU si de ministrul finantelor Marcel Ioan BOLOS, Cresa Banatul Montan organizeaza, la sediul Cresei Dumbrava Minunata, Aleea Bazna nr.1, judetul Caras-Severin, in perioada 09.12.2024-17.12.2024 (09.12.2024, ora 0900- Proba scrisa si 17.12.2024, ora 0900 - interviul), concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata cu norma intreaga de 8 ore a functiei contractuale de executie vacante de Inspector de specialitate gr. I - post contractual prevazut in cadrul Serviciului Contabilitate, Administrativ si Ingrijire Anteprescolari (1post);
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute la art. 35 din Hotararea de Guvern nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 la H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
Conditii de participare la concurs:
Conditii generale: candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 15 din Hotararea de Guvern nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
- are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
- nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
- nivelul studiilor: studii universitare de licenta, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental stiinte economice sau administrative;
- vechime in specialitatea studiilor necesara ocuparii postului: 3 ani 6 luni.
Bibliografia si Tematica:
Bibliografia:
1. Constitutia Romaniei, republicata in anul 2003,
2. Legea 53/2003 privind Codul Muncii, republicata in anul 2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Ordonanta de urgenta nr. 158 din 17 noiembrie 2005, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023;
6. HG 566/2022 prinvind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara.
Tematica:
1. Constitutia Romaniei, republicata in anul 2003, - Capitolul II Drepturile si libertatile fundamentale; Capitolul III Indatoririle fundamentale;
2. Legea 53/2003 privind Codul Muncii, republicata in anul 2011, cu modificarile si completarile ulterioare; TITLUL II Contractul individual de munca, Capitolul III Modificarea contractului individual de munca, Capitolul IV Suspendarea contractului individual de munca, Capitolul V Incetarea contractului individual de munca Capitolul VI Contractul individual de munca pe durata determinata, Capitolul VIII Contractul individual de munca cu timp partial, TITUL III Capitolul III Concediile, TITLUL IV Salarizarea; Titlul VIII Contractele colective de munca;
3. Legea 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare; Sectiunea a 2-a Principiile sistemului de salarizare, Capitolul II Salarizarea Sectiunea 1 Art. 10 Salariile de baza si gradatiile, Art. 15 Drepturi salariale pentru activitatea de control financiar preventiv, Art. 16 Drepturi salariale pentru activitatea prestata in proiecte finantate din fonduri europene, Art. 18 Indemnizatia de hrana, Art. 22 Sporul pentru persoanele cu handicap, Art. 31 Incadrarea si promovarea unor categorii de personal; Art. 33 Transparenta veniturilor salariale;
4. Ordonanta de urgenta nr. 158 din 17 noiembrie 2005 Capitolul I Dispozitii generale, Capitolul II Concediul si indemnizatia pentru incapacitate temporara de munca, Capitoul III Concediile si indemnizatiile pentru prevenirea imbolnavirilor si recuperarea capacitatii de munca, Capitolul IV Concediul si indemnizatia de maternitate;
5. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023 Capitolul II Formele de organizare a invatamantului preuniversitar, Capitolul IV Organizarea unitatilor de invatamant preuniversitar Sectiunea 1 Educatia timpurie;
6. HG 566/2022 prinvind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara.
Tipul probelor de concurs, locul, data si ora desfasurarii acestora:
Concursul de recrutare pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza:
- selectia dosarelor de inscriere, in perioada 02-03.12.2024;
- proba scrisa, in data de 09.12.2024, ora 0900;
- interviul, in data de 17.12.2024, ora 0900.
Institutia publica si termenul la care se depun dosarele de inscriere: Cresa Banatul Montan (Cresa Dumbrava Minunata) - Aleea Bazna nr. 1, Etaj 1 - Serviciul Contabilitate, Administrativ si Ingrijire anteprescolari in termen de 10 zile lucratoare de la publicarii anuntului la sediul Cresei Dumbrava Minunata, respectiv in perioada 18.11.2024-29.11.2024.
Data, ora si locul organizarii concursului: Proba scrisa va avea loc in data de 09.12.2024, ora 0900, la Cresa Banatul Montan (Cresa Dumbrava Minunata) - Aleea Bazna nr. 1, Etaj 1 - Serviciul Contabilitate, Administrativ si Ingrijire anteprescolari, iar interviul va avea loc in data de 17.12.2024, ora 0900.
- afisare rezultate proba scrisa: 1 zi lucratoare de la proba scrisa;
- afisare rezultate proba interviu: 1 zi lucratoare de la interviu;
- depunere contestatii: 24 ore de la afisarea rezultatelor;
- solutionare contestatii: 24 ore de la depunerea contestatiilor;
- afisare rezultate finale: maxim 3 zile lucratoare de la interviu.
-
Relatii suplimentare: la Cresa Banatul Montan - Aleea Bazna nr. 1, Etaj 1 - Serviciul Contabilitate, Administrativ si Ingrijire anteprescolari, conform urmatorului program: luni-joi pana la ora 1600, vineri pana la ora 1300, Tel. 0770900251 sau pe pagina de internet a institutiei:www.primariaresita.ro.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.