Inspector de specialitate gradul IA, bucătar treapta I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Inspector de specialitate gradul IA, bucătar treapta I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
PRIMARIA MUNICIPIULUI TARNAVENI, JUDETUL MURES Expira in 2024-12-04
Locatie
Mures
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractuala
Anunt
PRIMARIA MUNICIPIULUI TARNAVENI, JUDETUL MURES
in baza HG nr. 1336/2022 si art. VII alin. (3) din OUG nr. 115/2023, organizeaza concurs pentru ocuparea unor posturi contractuale vacante de executie
- Compartimentul Evidenta Persoanei din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta Persoanei
- un post - Inspector de specialitate gradul IA, post contractual de executie, perioada nedeterminata, durata normala a timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;
- Cantina de Ajutor Social din cadrul Directiei de Asistenta Sociala
- un post - bucatar treapta I, post contractual de executie, perioada nedeterminata, durata normala a timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;
DOSARUL DE CONCURS:
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.1;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr. 2.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alineatul anterior se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.
Dosarele de concurs se depun la Serviciul Organizare Salarizare Resurse Umane, cam.30 cu sediul in Municipiul Tarnaveni, judetul Mures, Piata Primariei nr. 7 sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica la adresa [email protected] .
Nerespectarea prevederilor termenului/conditiilor de depunere a dosarelor mai sus enuntate conduce la respingerea candidatului.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs din cadrul la Serviciul Organizare Salarizare Resurse Umane cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei practice sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
Nerespectarea prevederilor alineatului anterior conduce la respingerea candidatului.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut pentru depunerea dosarelor, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Conditii specifice prevazute in fisa postului:
- Compartimentul Evidenta Persoanei din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta Persoanei
* Inspector de specialitate IA
- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- vechime in specialitatea studiilor de minimum 7 ani.
- Cantina de Ajutor Social din cadrul Directiei de Asistenta Sociala
* Bucatar treapta I
- studii medii/generale
- certificat de calificare profesionala in meseria de bucatar
- vechime in munca: minim 3 ani.
3. Cerinte specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare
CONCURSUL SE VA DESFASURA CONFORM CALENDARULUI:
- Dosarele de inscriere se vor depune in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv in perioada 21.11.2024 - 04.12.2024, ora 15,00.
- Proba scrisa: in data de 13.12.2024 orele 10,00 la sediul institutiei din Municipiul Tarnaveni, judetul Mures, Piata Primariei nr. 7.
- Interviul: in data 18.12.2024 ora 10,00 la sediul institutiei din Municipiul Tarnaveni, judetul Mures, Piata Primariei nr. 7.
- In termen de doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs are obligatia de a selecta dosarele de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare.
- Rezultatele selectiei dosarelor de concurs se afiseaza cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor.
- Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se realizeaza prin afisare la sediul Primariei municipiului Tarnaveni si pe pagina de internet a institutiei, in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei.
- Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie la Serviciul Organizare Salarizare Resurse Umane, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si al interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
- In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul selectiei dosarelor, comisia de solutionare a contestatiilor verifica indeplinirea de catre candidatul contestatar a conditiilor pentru participare la concurs in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
- In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise si al interviului, comisia de solutionare a contestatiilor analizeaza lucrarea sau consemnarea raspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor. Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se realizeaza prin afisare la sediul Primariei municipiului Tarnaveni si pe pagina de internet a institutiei, la sectiunea special creata in acest scop, imediat dupa solutionarea contestatiilor.
- Rezultatele finale se afiseaza la sediul Primariei municipiului Tarnaveni si pe pagina de internet a acesteia, la sectiunea special creata in acest scop, in termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor solutionarii contestatiilor pentru ultima proba, prin specificarea mentiunii ,,admis" sau ,,respins".
- Afisarea rezultatelor obtinute de candidati la probele concursului, precum si afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor si a rezultatelor finale ale concursului se realizeaza folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecarui candidat.
- Candidatul nemultumit de modul de solutionare a contestatiei se poate adresa instantei de contencios administrativ, in conditiile legii.
Bibliografia si tematica sunt anexate prezentului anunt.
Relatii suplimentare, tematica si bibliografia se pot obtine la Serviciul Organizare Salarizare Resurse Umane, tel. 0265-443400 int. 39, precum si in anutul extins.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.